Foto's van het gesticht.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Foto's van het gesticht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 00:15

Hmm gesticht klinkt zo erg he? Gelukkig noemen ze het tegenwoordig niet meer zo. Nu is het een psychiatrisch ziekenhuis. Dit is een erg groot terrein. Er is bijv een boederij, een restaurant, een lunchroom, een ontmoetingscentrum, een groot bos, groot medisch centrum(met artsen, tandartsen, rontgen, dietistes etc) vijvers etc. Verder zijn er gebouwen waar de therapie lokalen zijn. En er zijn gebouwen waar de behandelafdelingen zijn. Verder natuurlijk 'gewoon' opname afdelingen. Zoals de gesloten afdelingen. Dat wil zeggen dat je niet zomaar naar buiten kan. Ik zit op een hele open afdeling. Ik heb zelf de sleutel van de voordeur. Mag uitgaan etc. Als ik maar weer gewoon op tijd bij therapie ben. Hieronder wat foto's

Oh ja als je niet weet waar dit over gaat. Kijk dan bij [AM] Tijd voor uitleg? Hoe het gaat met mij...


Afbeelding
Dit is het eigenlijke hoofdgebouw. Erg oud.

De entree heb ik helaas(nog) niet op foto. De hal(met voetbalspel) en kantoor van de socio-therapeuten ook niet.

Afbeelding
Dit is de woonkamer. Hier zie je het zitgedeelte. Wat je niet ziet is een zitje met stoelen, de televisie en de DVD speler. jaja van alle gemakken voorzien.

Afbeelding
Dit is de eetkamer. Een beetje donker maar het geeft een indruk. Hier kunnen met gemak tien mensen aan tafel.

Afbeelding
De keuken. Heel gezellig*not*

Afbeelding
We zitten op de eerste verdieping. Dus geen tuintje voor ons. Gelukkig hebben we wel een gezellig balkon. Waar ik 's avonds vaak te vinden ben.
(best mooi uitzicht niet?)

Het slaapgedeelte
Afbeelding
De gang naar de verschillende slaapkamers en badkamer/douche en toiletten.

Afbeelding
Een van de twee douches.

Afbeelding
De o, zo gezellige badkamer. Wel een heerlijk groot bad. En makkelijk schoon te maken. Er maken immers acht man gebruik van. (gelukkig hoeven we niet zelf te schoonmaken)

Slaapkamer
Ik heb gelukkig een eenpersoonsslaapkamer. Die zijn er maar twee!

Afbeelding
Mijn bedje.

Afbeelding
Mijn slaapkamer raam met tafeltje en radio

Afbeelding
Dit zie ik als ik op bed lig. Mijn wastafel en mooie groene deur.

Afbeelding
Alle kaarten die ik mede van jullie heb gekregen.

En had je het zo verwacht?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:37

Hej Heike!

Ik wil je allereerst heel veel sterkte wensen! Borderline is een lelijke ziekte!
Mijn zusje heeft ook borderline. Zij heeft in verschillende tehuizen gezeten. Bij eentje is ze eruit gezet en nu ze 18 is is ze weggegaan bij haar tehuis. Heel erg stom, want ze kan absoluut niet voor zichzelf zorgen! Ze heeft ook nog de nare bijkomstigheid dat ze licht verstandelijk gehandicapt is, wat het allemaal nog moeilijker maakt. Ik kan er een boek over schrijven, maar dat is niet mijn bedoeling. Het gaat hier om jou en ik wil je hiermee alleen zeggen dat ik ongeveer weet wat je meemaakt!
Ik moet zeggen dat ik je kamer er leuk uit vind zien! en een geluk zeg dat je een kamer voor jezelf hebt! Ik ben helaas echt zo iemand die een kaartje wil sturen, maar het constant vergeet, dus ik kan wel beloftes gaan maken, maar dat zal ik dan maar niet doen.

Ik wil je echt heel veel sterkte wensen!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:38

zit je in eindhoven of niet?ik meen het gebouw te herkennen?

maar je kamertje ziet er best gezellig uit!gelukkig maar dat je een 1persoons kamer hebt!!

en een gezellig balkon!das wel lekker nu met die warme avonden

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 00:47

AnnaBabs; dank je wel. Er zijn niet veel mensen die het begrijpen, omdat je van de buitenkant niets kunt zien.

Enne, idd ik zit in eindhoven.

GGzE (Grote Beek)
T.a.v. Heike van de Kimmenade
Twee boven.
Dokter Poletlaan 13b
5626 AB Eindhoven

*hint*hint*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 07:20

Het ziet er best wel leuk uit, en tenminste een slaapkamer voor jezelf. Balkon hebben wij hier thuis geeneens.
Kaartje sturen vergat ik ook steeds, maar had me wat voorgenomen en heb het toen ook gedaan.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:42

Ziet netjes uit vind ik !
Geluk joh dat je een kamer voor jezlef hebt,dan hoef je niet al je persoonlijke dingen etc. met iemand anders te delen.
Ik heb je bericht met uitleg over het hoofd gezien,maar ik vind het heel vlink dat je er zo open over bent geweest tegen ons !!
Eneh,vanmiddag ga ik naar de stad,en dan ga ik ook even een kaartje zoeken hoor ! Hou je taai

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:13

ziet er leuk uit hoor Lachen
iig heel veel sterkte, en hopen maar dat je er weer 'snel' bovenof komt Vriendjes zijn?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:01

die eerste foto is mooi hardstikke gaaf gebouw!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:07

Ik ken je niet persoonlijk of zo, maar wil je heel veel sterke wensen!

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:38

Jeetje Heike, ik heb net ook even je verhaal gelezen hoe het met je gaat....ik schrik er helemaal van. Heel veel sterkte in ieder geval meer weet ik op dit moment eigenlijk niet te zeggen. Ik vind het moedig van je dat je je niet zo in een hokje wil laten stoppen dat is voor mij wel een teken van sterke wilskracht! Ik hoop dat heel het snel beter met je gaat.

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:59

Heike, sterkte met het leren leven met het Borderlinesyndroom. Mijn broer heeft het ook en we hebben al heel wat met hem meegemaakt. Gelukkig heeft hij het een plek kunnen geven en gaat het nu heel goed met hem. Ik hoop dat jou dat ook gaat lukken. Denk vooral lekker aan jezelf, eerst moet het goed gaan met jou en dan is de rest van de wereld aan de beurt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:00

Binnenkort komt er weer een kaartje van mij bij, dat past nog wel zie ik! *LOL*

En mocht ik weer eens in de buurt zijn, dan kom ik weer een keertje langs. Jammer dat Eindhoven voor mij niet zo naast de deur ligt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:03

Het is wel een mooi gebouw zo aan de buitenkant.

Het is wel heel fijn voor je dat je een eigen kamer hebt.
Kun je nu daar internetten? Of ben je een paar dagen in de week gewoon thuis?

Hou je verder taai en maak er wat van! OK dan!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:06

ik lees het net pas en ik vind het heel vervelend voor je! Veel sterkte!!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:44

ik ken het gebouw ook, ik kom er wel eens langs.
ziet er wel leuk uit van binnen.

heel erg veel sterkte!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:59

Hé, wat goed dat je wat foto's van de inrichting (zo noem ik het altijd, psychiatrisch ziekenhuis is zo'n mond vol) hebt geplaatst. Mensen hebben inderdaad vaak zo'n naar beeld voor zich als je dat woord noemt. Mijn moeder is schizofreen en heeft een aantal keer in Leidschendam, in Schakenbosch (Robert Fleury Stichting), gezeten en ook dat valt erg mee. Mooi park erbij en een weiland met dieren (o.a. wat paarden herinner ik me) ernaast. Wel zo lekker dat je een eigen kamertje hebt. Dat kan je je een beetje eigen maken en verminderd het ziekenhuisgevoel. En je hoeft je spullen niet achter slot en grendel te zetten als je een ommetje gaat maken... Veel succes met je behandeling!

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:02

heel veel sterkte met je, zoals jij het zelf noemt, ziekte!
*rommelt in la*

even kaartje zoeken Tong uitsteken

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:04

Heel veel sterkte!!
MIjn nichtje heeft het zelfde ook bordeline.
Ze zijn er nog maar net achter.

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:07

ja... ik heb 2 mogelijke kaartjes gevonden. eentje van hans en grietje *wouw* en eentje van en zeemeermin die vissen kusjes aan het geven is ( Verward )

zeg maar welke je wilt Tong uitsteken

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:10

en euh... me moeder vindt dat ik een foto van mezelf met mijn hond mee moet sturen Scheve mond
ik denk zelf niet dat dat erg gewenst is... maarja Tong uitsteken
zeg het maar...

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:43

ziet er goed uit voor een inrichting. werken ze daar ook met verschillende fases en leefgroepen met gelijke problemen? Ik hoop dat je pieken en dalen in de loop van de tijd minder heftig worden, succes daar!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:45

Jeetje dit lijkt wel heel erg op de Branding (psychiatrisch ziekenhuis waar ik 2x gezeten heb..)
Heb je wel een beetje aardige leidingen??
iig nog heel veel sterkte gewenst!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:50

Mooi gebouw is het Heike! Ook hier rommelt iemand in de la om een kaart te zoeken Haha! Hij komt eraan! Haha!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:02

Tjee Heike! Ik wist er wel wat van.. Maar dat t zo erg was Scheve mond
Igg. Gezellig gebouw! Lekker een eigen slaapkamertje Lachen
Er komt een leuk kaartje jou kant op hoor!

Heel veel sterkte nog. Ach gut

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:19

Nou, ziet er toch leuk uit! (ik had het eerlijk gezegt erger verwacht...)
Geluk dat je een één persoons slaap kamer hebt, heb je geen last van anderen, vind ik altijd wel pretig.
Sterkte hé meis! Houd je taai!
En tuurlijk komt er van mij ook een kaartje Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElCid, Googlebot, meiske04, nicolanca en 75 bezoekers