Op Vakantie bij Anna_jelly met Ewald en valentina

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Op Vakantie bij Anna_jelly met Ewald en valentina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 17:47

Sommige wisten het misschien al, maar ik ben een weekje bij Maaike (anna_jelly) hier op bokt geweest.
Helemaal met de trailer naar friesland dus.. hier zijn wat foto's van de digitale de rest volgt nog.
De pony's stonden bij een boerderij ze hadden allebei een hele grote box wat was het 4.5 bij 4 ofzo?
Het waren buiten boxen met een muurtje van 1.40 er tussen ze konden dus lekker naar buiten kijken en elkaar goed in de gaten houden.
Ook hadden ze een mooi weiland waarvan het netjes afgezet was met schrikdraad OK dan!
Tina en Ewald waren meteen al vriendjes Lovers ze had het daar ook geweldig naar haar zin die rust en ruimte de koeien vond ze ook erg interresant Clown Koe
Oke nu hou ik op met kletsen.. oh ja nog 1 ding maaike en ik stonden op een caping met opatjes en omatjes die ons goed in de gaten hielden Bloos we konden vandaaruit zo naar de pony's kijken!

Hier zie je me vader en moeder ik in het blauwe truitje en maaike in het paarse.. rechts zie je de tent waar wij in campeerde.
Afbeelding

Dit was zaterdag.. we haalde de pony's uit de wei (ik had valentina een vliegen deken omgedaan omdat ze gek werd van al die beesten en rot gestoken werd...)
Afbeelding

Valentina in dr mega box.. achter haar zie je het hoofd van ewald die haar goed in de gaten hield
Afbeelding

Mijn moeder met valentina.. ze had appelschilletjes bij zich.. mjummie dat lust ik wel *tina* Vork
Afbeelding

Terwijl ik ging opzadelen waren me vader, moeder, zus en maaike verdwenen.. maaike was bellen en de andere waren bij het veulen en die koetjes en kalfjes aan het kijken Haha!
Afbeelding
Afbeelding

De camping opa's en oma's (best aardige mensen) waren benieuwd naar oze pony's sommige vonden het leuk en andere hadden liever dat we weg gingen Clown
Afbeelding
Afbeelding

oke we gaan al *LOL*
Afbeelding

maaike en waldie bleven nog eventjes.. let vooral niet op zijn benen Schijnheilig
Afbeelding

We konden achter de camping op een dijkje.. en natuurlijk gingen wij daar eventjes kijken Cool tina vond alles geweldig en moest altijd even staan kijken
Afbeelding

Ik met valentina en een stukje van ewald Haha! kijk nou hoe gaaf tina het vind..daar word je zelf toch ook helemaal gelukkig van Lovers
Afbeelding

Ik ging even het dijkje af daar achter had je wat zand waar ik even kon rijden maaike en ewald bleven nog op de dijk.
Afbeelding

nog eens maaike en ewald wat maaike doet.. ik heb geen idee ik vraag het me ook af
Afbeelding

oke de dijk weer op naar ewald toe:
Afbeelding

hehe weer veilig bij ewald.. *snif, rot vliegen* Verdrietig ze deed steeds haar hoofd omlaag om naar die vliegen te slaan.. daardoor deed ik me handen zo raar
Afbeelding

Braaf tina *klop* *klop*
Afbeelding

Ik ben ook een dagje bij me ouders op de camping geweest die zaten verder op omdat ik nog veel terug slagen krijg van het ziek zijn (pfeiffer)
Nathalie en ted kwam ook die middag (dinsdags)
Afbeelding
Oke.. ik tomaat snijden en komkommer dat mest meteen op de foto ik die eens hielp met het eten *LOL* ik tomaat snijden onder het mom van : "ik hoef geen pitjes" was de tomaat meer aan het wurgen.. Verward
Afbeelding
niet dat ik er serieus mee bezig was ofzo Clown *LOL* maak kennis met BlonDie Komkommie.. OK dan!
Afbeelding

we waren in die week naar het strandje geweest dit was geloof ik zondags:
Afbeelding
stoor me niet ik ben aan het eehten! Bloos
Afbeelding

Woensdag zijn we even naar de sneek week geweest en kregen we grote zakken patat Vingers aflikken
Afbeelding

Savonds zouden maaike en ik mee gaan met ringsteken in sloten met de vader van de boer waarbij we stonden.
Afbeelding
We mochten mee met de ronde die niet telde en met de ere ronde het was erg leuk om het allemaal te zien.. ze waren 4de geworden van de 20 geloof ik Lachen
Afbeelding

Dit waren ze, Op Valentina heb ik helaas niet meer kunnen rijden zondag avond gingen we o buitenrit waarbj ze zich verekt heeft..
Ik ben nu vast sinds dat ik thuis ben sorgens en savonds aan het afspuiten wandelen weer afspuiten.. stappen gaat nu goed alleen het draven ze loopt heel moeilijk.. arm meisje Verdrietig ze vond het zo geweldig leuk daar met Valentina ga ik zeker weer eens op vakantie!!
Van de week (vrijdag) komt de veearts even kijken en krijgt ze waarschijnlijk poeders hopelijk word het gauw weer beterder Ach gut

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vonden en dat zal maaiky ook vast wel zijn dus graag reacties Knipoog

Liefs, marjolein

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:25

Leuk! Heel gaaf paardje heb je!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 19:38

Heej!

Leuke foto's man! Die ene foto op de dijk was ik denk horzels van Ewald aan het slaan Tong uitsteken Wat ben ik daar nog wit man Knipoog
Die foto op het strand, whaha hoe vaaaag kan je kijken (ik dan Tong uitsteken )

Ik heb jammer genoeg niet zoveel foto's gemaakt, mjn digitale (2 Verward ) komen volgende week pas als onze computer terug is!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:50

ziet er gezellig uit daar! Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:26

pellie ook een barrefvoet zadel? Haha!
thnx.. ik heb nog 36 foto's

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:30

Goh dat strandje daar ken ik niet hoor Schijnheilig
't ziet er gezellig uit hoor! Maaike waarom zit ge niet op Waldi?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:08

Euhm dit was zaterdags, vrijdags had ik 1,5 uur gereden, zaterdags was zn vrije dagje.. bovendien wa sik nogal mank van die fries die op mn voet had gestaan, dus paste alleen nog maar in mn adidasjes die ik heel wat wijder had gemaakt. Mijn voet was 2x zo dik en 100x zo pijnlijk Knipoog

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:25

leuke foto's!!!
mooie paardjes
en ff off-topic, da dekje heb ik ook Tong uitsteken
intressant hè Scheve mond

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:30

lOvESuLtaN schreef:
leuke foto's!!!
mooie paardjes
en ff off-topic, da dekje heb ik ook Tong uitsteken
intressant hè Scheve mond


Haha! dan ben je vast niet de eerste Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 14:12

Anna-Jelly schreef:
Euhm dit was zaterdags, vrijdags had ik 1,5 uur gereden, zaterdags was zn vrije dagje.. bovendien wa sik nogal mank van die fries die op mn voet had gestaan, dus paste alleen nog maar in mn adidasjes die ik heel wat wijder had gemaakt. Mijn voet was 2x zo dik en 100x zo pijnlijk Knipoog


je kijkt er ook zo geconcentreerd naar Haha!