Ouders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:08

Pf weer een lekkere poedersuiker-actie van m'n ouders zeg sjonge jonge! Heb vanavond filmavond bij een vriendin zegt mn ma dak om 11 uur thuis moet zijn? HALLOOOOO spoort zij wel? Onder het argument dat ik gister om half (poehpoeh) thuis was, zaterdag om 3 uur en ik vrijdag weer (zonder hun *LOL* *LOL* ) op vakantie ga!
Kan net zo goed niet gaan zeg!!

Sorry moest het ff kwijt


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:22

Lees even het topic van Fasel van gister of eergister hier op AM en geef dan nog eens je mening!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:22

weet hoe het voelt!...toen ik nog 15 was en ik ging bijvoorbeeld uit,begon mn moeder altijd: ja om 01.00 uur thuis zijn he...grrrrrrr.... dan begon het net! maar heb wel een tip,gewoon zeggen dat de anderen allemaal later naar huis gaan,en anders moet je helemaal alleen....en je ouders willen natuurlijk niet dat jou wat gebeurd Haha! gelukkig heb ik dr geen last meer van..


Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:30

Ja dat werkte bij mij eerst ook altijd..maar nu helaas niet meer...
Denk dat ik maar niet ga, voor 2 uurtjes heeft ook geen zin

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:31

Laui! schreef:
Lees even het topic van Fasel van gister of eergister hier op AM en geef dan nog eens je mening!


Welke?

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:44

kheb er ook last van hoor...
Ben net 16 geworden (2 weke geleden) en moes altijd op z'n laatst half 2 thuis zijn.. schijtziek werd ik ervan.. daarbij mocht ik ook nie verder dan mn woonplaats en een paar plaatsen er omheen.. Is nu wel beter geworden, ze hadden beloofd dat als ik 16 was geworden dat ik dan tot half 3 in de manebrug mocht blijven (dan gaat de laatste bus terug) en ik ben ook naar DEFQON_1 geweest, dat was in almere en ik woon in montfoort en ga volgende week ook naar mysteryland dat is vlakbij haarlem.. K denk dat je gewoon ff moet wachten tot je wat ouder bent.. mag je vanzelf meer.. ik mag ook pas naar de echte grote hardcore feesten als ik 17 ben, duurt nog een heel jaar en vin t zwaar irritant maar jah... ik mag nu toch nog niet dus ik kan me wel druk gaan lopen maken, heb ik alleen mezelf mee... Dus geduld hebben...

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 23:39

Ja ik weet t, ik mag over t algemeen ook wel veel. En als ik bij iemand blijf slapen maakt t ook nie zoveel uit hoelaat ik dan weg ga! Ze weten ook wel dat als ik in Breda uitga dat ik dan pas om 4 uur thuis ben ofzo. Mja ik vond dit gewoon ff een lompe actie, ben nu net thuis, was nog wel gezellig was toch maar ff gegaan. (Ja weet het te laat thuis Knipoog)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:28

11 uur vind ik idd een beetje vroeg, maargoed dat je met 16 om half 2 naar huis mag komen, heb je dus echt niks te klagen hoor! Ben juist bij dat je mag gaan. Toen ik 16 was bleef ik nooit z lang. Nu ben ik bijna 18 en soms kom ik om half 1 naar huis (ik mag meestal zelf kiezen) maargoed als ik naar een discotheek ga wordt het wel vaker een uurtje of 3, maar ik vind dat jullie niet zo mogen klagen, half 2 is toch een nette tijd voor een 16-jarige?

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 10:21

Ja dat wel
Maar was gewoon boos dat ze nu zo aan het zeuren waren! Hoe kunnen ze nou vragen dat ik om 11 uur naar huis kom met een filmavond die om half 9 begint dat slaat toch nergens op maarja!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ecudes en 85 bezoekers

cron