Ingebroken in de auto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Ingebroken in de auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 13:18

Loop ik net naar de auto om medicijnen voor de kat te halen. gaat de deur niet open Verward
Dus ik kijk ff naar het slot, hebben ze geprobeerd de auto open te breken. Het slot is verbogen en er zit een gaatje in de deur.
Gelukkig is er niks weg, ik denk dat ze gestoord zijn, maar het is wel balen. heb al contact opgenomen met de verzekering, ga nu aangifte doen, en dan moet ik ook nog naar de garage. Boos!
En ik wil slapen, want ik heb nachtdienst gehad Gaaaap
Nou ja, eerst maar alles regelen, en daarna naar bed Scheve mond

Goedgekeurd onderschrift :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:25

Aha, de VW Golf methode zeker, een klein (je hebt klein en groter klein) gaatje onder je slot??? Ben je lekker mee dan Boos!.
Bij ons is het nogal druk bij het schadebedrijf, mijn auto kan morgen eindelijk erheen voor een nieuw slot Haha!. We hadden niet echt prioriteit, dat snap je.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 13:34

Afbeelding
Nou ja, ik ga maar eens naar oom agent Scheve mond

Goedgekeurd onderschrift :)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:36

Niet leuk Boos!
Hadden ze pas bij de Alpha van kennissen geprobeerd, die reden ook met zo'n gaatje rond.
succes

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:39

Oh nee, ze hebben bij jou dezelfde methode gehanteerd als bij mij, gewoon het minder netjes verwijderen van het slot in de deur. Zodoende had ik dus ook een redelijk groot gat in de deur.
Schorriemorrie!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:33

Heb je een startonderbreker in je auto zitten? Of was de auto weggeweest als ze hem open hadden kunnen breken?

Waarom kunnen die lui nou niet met hun tengels van andermans spullen afblijven?

Je suis Charlie.


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:23

ohja! lekker dan zeg! daar zit je dan! Bloos!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:57

Jezus, wat asociaal! Waar gaat het heen met de mensheid zou je haast zeggen.
Hopen dat de verzekering niet moeilijk gaat doen en dat ze de daders misschien ook nog pakken.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:11

Balen is dat. Wij werden een keer midden in de nacht uit bed gebeld door de politie met de vraag waarom onze bus midden op de weg stond Verward
Was in 1 week tijd 2de poging tot diefstal

Fiesta, freiberger, what else?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:32

Bah, wat een lelijke schade Boos!
Hopelijk kan hij gauw gerepareerd worden en blijft het onnder de 700 euro, hoef je ook niet op de expert te wachten.
Wij hebben 3 weken rondgereden met schade voor er plaats was bij het schadebedrijf.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:28

Dan hadden wij geluk, vrijdag thuis, maandag auto gebracht, week er op klaar.

Fiesta, freiberger, what else?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:51

Gaat weer een lekkere duit kosten. Daarom doe ik dus nooooit meer mijn deur op slot. Bij mij valt er niks uit te halen en ik heb een botsauto. Ik heb meer schade dan de hele auto waard is.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 09:00

ja, maar ik heb een Berlingo van 5 jaar oud, en die is gelukkig all risk verzekerd.
Ik ga straks even langs de Citroéngarage om een schatting te laten maken van de schade. Die wordt dus gewoon betaald en mijn no claim blijft intact.
Zou het toch vervelend vinden als ik 'n auto wilde ophalen en hij was helemaal weg Tong uitsteken
Boven de 700 euro schade komt er trouwens een expert langs, daaronder mag ik het gewoon laten repareren. Moet nog wel even bellen hoe dat precies in z'n werk gaat, ik heb geen idee hoe zoiets werkt

Goedgekeurd onderschrift :)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:13

Het is natuurlijk mooi K.lote! Je bent er toch maar weer mooi mee bezig. Ik denk ook dat als ik een nieuwere auto had gehad dat ik hem dan misschien wel op slot had gedaan, maar ik heb een opeltje uit het jaar nul.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 09:19

Als ik mijn Golfje van 12 jaar oud nog had gehad, had ik het niet eens laten repareren. Het portier kan nog wel van binnenuit op slot, alleen je kunt hem niet meer open en dichtdoen vanaf de buitenkant

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:27

Zo, mijn rode vriendje is logeren bij het schadebedrijf, daar gaan ze de deur uitdeuken, spuiten en een nieuw slot plaatsen Lachen. De schade is opgenomen door het schadebedrijf en mijn verzekeraar heeft niet gezegd dat er een maximum schadebedrag is of iets dergelijks.
Bij mijn verzekeraar werkt het zo dat je eerst aangifte doet en dan met de verzekeraar afspreekt naar welk schadebedrijf de auto gaat. Elke verzekeraar heeft zijn vaste adressen en als je je auto daar laat doen, dan blijft je no-claim intact en betaal je geen eigen risico. Daarna maak je de afspraak und soweiter.
Mijn enige kostenpost is het parkeergeld thuis Boos!.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:07

oliebol zeg!Gelukkig is het ze niet gelukt! sterkte met de reparatie,hopelijk hoef je 'm niet al te lang te missen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:06

Balen Ien Frusty !! Hoop dat je je auto snel weer hebt Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 00:07

Heel fijn, de schade is over de 700 euro:
Waarschijnlijk moet er een nieuw portier in

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:14

Da's apart Verward. Helaas heb ik geen foto, maar de schade aan mijn auto is bijna zoals bij jou, alleen is het gat groter, het slot eruit en zit er nog een fikse deuk onder. Ze gaan dus gewoon uitdeuken, spuiten en een nieuw slot plaatsen. Wat maf dat ze dat bij jou niet gewoon doen Verward.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 02:21

Bij mij is het slot er niet uit, maar zit er een gat naast. Dat krijgen ze nooit netjes gerepareerd denk ik.
Morgen even bellen wanneer de expert langs kan komen, misschien dat hij dan gelijk gerepareerd kan worden als hij gekeurd wordt Lachen(28 aug)

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Ashleytjuhh, Benzz, girlyggirl, Koekie73, Lestria, manonutjuh, mokkaboon, Plus_en_Min, redbutton, Roosch, Taartje en 216 bezoekers