zadelmarkt.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

zadelmarkt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:06

hallo,
morgen ga ik naar een winkel in urk om waarschijnlijk een shetlanderzadel te kopen. Heeft iemand ervaring met deze winkel? hun site is www.zadelmarkt.nl
groetjes piedrolover


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:07

Hier zijn al oneindig veel topics overgeweest. Ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken Knipoog

Armani

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:13

Hoi,

Ik heb er ook eens een zadel gekocht.
Het zadel dat ik wilde was er opeens niet , in plaats van 20 modellen waren er maar 5 , en ze waren opeens 50 euro duurder Verward Verward .

Je mag zelf weten wat je hiervan denkt.

Armani

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:15

mm dat valt tegen..

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:15

het lijkt allemaal zo mooi, al die prijzen, maar aar alles wat ik heb gehoord schijnt de kwaliteit van de zadels niet goed te zijn, maar misschien dat je wel voor een shetlanderzadel kan slagen aangezien die in vele versies te koop zijn en je daar vaak toch niet al te veel geld uit zal geven

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:16

Idra schreef:
Hier zijn al oneindig veel topics overgeweest. Ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken Knipoog

ik geloof idd dat er wel al honderd topics over zijn geweest..
heb er ook een zadle gekocht maar naar 3 mnd lag het al in stukken

ONDERSCHRIFTLOOS

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:23

ik ga morgen wel even kiijken, maar waar moet ik eigenlijk goed opletten voor dat ik een zadeltje koop? het zadeltje is meer om piedro (shet) te beleren, zelf zullen we er niet heel vaak met zadel opzitten denk ik... dus vonden we t een beetje zonde om een hele dure te kopen.. maar ja t moet natuurlijk wel zitten.. Maar als iemand nog tips heeft waar je op moet letten bij t zadeltje, graaaaaag!!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:26

goed aan de onderkant kijken of alles goed vastzit en of het compleet is!

Ik heb er een stock en een westernzadel gekocht, aan beiden mankeren kleinigheidjes, maar ik ben er tevreden mee voor die prijs!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:28

als je er zelf weinig op zal rijden denk ik (als je dus goed oplet of alles goed vast zit) dat je wel waar voor je geld kan krijgen, hoewel ik als ik hjou was niet zal verwachten dat het nog lange tijd mee zal gaan als je gaat rijden. Voor longeren e.d. zal het vast geschikt zijn/

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:34

Ik heb alle topics gelezen over ZADELMARKT en de algemene mening op bokt is (dus wat 80% ong. zegt) dat de zadels bagger zijn, en dat ze na een regenbui veranderen in een kartonnetje Lachen Dus al lijkt het nog zo aantrekkelijk, ik zou het niet doen!

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:04

Ik heb mijn zadel daar vandaan..... heb hem nu reeds 5 maanden en ben er nogsteeds ZEER TEVREDEN over!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 16:08

gelukkig ook positieve reacties Lachen Ik hoop dat ik er ook wat goeds kan vinden..

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:11

waar je op moet letten? Verward
kijken of er inplaats van vulling geen piepschuim in zit, Haha!
echt waar, ik heb het zelf meegemaakt *LOL* Boos! >;)
ik kan je een ding aanraden, niet doen! , du zoekfunctie zal mij wel helpen met overtuigen *LOL*


The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:17

Cinzano schreef:
Ik heb mijn zadel daar vandaan..... heb hem nu reeds 5 maanden en ben er nogsteeds ZEER TEVREDEN over!


Wacht maar tot de 6e maand Haha! Haha! Haha! Clown

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:22

The_Lady_Of_Rage"]
[quote="Cinzano schreef:
Ik heb mijn zadel daar vandaan..... heb hem nu reeds 5 maanden en ben er nogsteeds ZEER TEVREDEN over!


Wacht maar tot de 6e maand Haha! Haha! Haha! Clown
[/quote]

Nee daar geloof ik niets van..... ik hoor namelijk ook een hoop berichten dat mensen super tevreden zijn (net als ik).
Het nadeel is alleen dat JUIST omdat er zoveel negatieve berichten over zijn, de mensen met de positieve berichten nieteens meer durven te reageren omdat ze bang zijn voor de reactie van al die mensen bij wie het niet goed is bevallen.

Daarbij komt nogeens dat die zadels daar zo goedkoop zijn, dus al zou je er maar een jaar mee kunnen rijden, je alsnog goedkoper bent dan wanneer je een mega duur zadel had gekocht en vervolgens na een x aantal jaar weer een nieuwe nodig hebt.
Dan kan je netzo goed elk jaar een NIEUW zadel kopen....

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:29

ikheb die van mij ook al 2 jaar en hij is in perfecte staat en nog zeer goed, rij ook wel eens in de regen en het is nog steeds geen kartonnetje, dus mijn zadel en die van mijn zusje zijn nog steeds goed!!! Haha! maar ik wil met de tijd toch een goed merk zadel kopen want je merkt het verschil zeker wel Lachen

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:37

ik heb er ook 1 gehad, gelukkig kunnen verkopen aan de plaatselijke ruitersportzaak, want dat ding is echt troep... het ligt daar nu7 al 1 1/2 jaar Tong uitsteken

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:45

Zadels van goede merken, waar je zo'n 1500 euro voor betaald, gaan als je ze goed onderhoud minstens 15 a 20 jaar mee (met de nodige reparaties misschien maarja) Dus ik denk niet dat je daar met een zadelmarkt zadel tegenop kan, ook niet als je ieder jaar een nieuwe koopt. Maar ja misschien heb jij het getroffen, en net een wat betere in huis gehaald. Over het algemeen zijn ze niet zo duurzaam.

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:47

En over de paardenrug word ook nog nagedacht?
ipv alleen aan geld


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:16


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:31


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:32

na alles wat ik gehoort heb.
piepschuim als vulling
scheve zadels
kapotte stiksels
door het leer karton geperst.

Nou dan betaal ik toch veel meer voor een goed zadel. dat OOK goed op me paard past. dan een goedkoop zadel. dan rijd ik nog wel effe zonder zadel. totdat ik wel genoeg geld heb:P

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Armani

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:29

Nou, ik wilde dus niet meteen zo negatief doen, maar het blijkt wel uit alle andere reacties. Scheve mond

\toen ik er was, was er nog niet eens een "winkel". Gewoon een grote schuur, ook nog eens zonder licht. Zoals ik al eerder zei, was er opeens een stuk minder keuze, voor meer geld.

Ik heb op de gok een Australian Stock Saddle gekocht, en bij thuiskomst, Arnhem, bleek ie ook niet helemaal optimaal op mijn paard te passen. Maar oke, wat kan je anders verwachten van een zadel van €250. Hij zat op zich wel lekker voor korte ritjes. Ik kreeg ook idd wel het idee dat de mevrouw mij erg irritant vond.

Wat ook wel leuk was; er stond een palomino kleurig ponietje, en ik vroeg dus ""wat voor een ras is dat?"
Nou het was dus een "Echt Palominootje" Verward Verward Verward

Ze hebben er echt ontzettend veel verstand van OK dan! OK dan!

Ik zou eerder een tweedehands zadeltje kopen voor je shet dan een nieuw maar slecht waterbuffel leren zadel dat door kindertjes in India is gemaakt.

Armani


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 38 bezoekers

cron