Avondritje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Avondritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 15:51

Gisteren wilden we de dazen eens fijn te slim af zijn en zijn we lekker 's-avonds wezen rijden. Eindelijk weer eens het bos gezien zonder zoem en steekbeesten. We hebben echt genoten van alle rust en de heerlijke geur van dennebomen en kamperfoelie. En het was erg gezellig met 2 paarden in het stikdonker. Die beesten hebben echt een enorm goed richtingsgevoel zeg. Overdag galloppeert de mijne altijd graag onder laaghangende takken door en gisteravond geen tak tegen m'n hoofd gehad Haha! . Meestal ga ik 's-ochtends vroeg maar dit beviel me eigenlijk ook wel zo. Ook vonden de paarden de volle maan wel een goed excuus voor een dineetje in het maisveld met maanlicht. Stelletje vreetschuren. We waren om half 12 moe maar voldaan weer terug op stal Lachen

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:54

lijkt me heel leuk zo een avondrit, vooral met dit weer Lachen
Ik ga bij mijn verzorgpaarden altijd s'morgens vroeg rijden smeer ik ze altijd goed met vliegenspul in want anders worden ze gek Scheve mond

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:44

Goh lekker zeg..Zou dat ook wel een keer willen met die van mij als ze zich zou gedragen..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:19

Ben je naar het Mastbos geweest??

Vorig jaar met ponykamp hadden we een dropping, horen die kinderen in het donker ineens 2 paarden in het bos, ze schrokken hun eigen dood! Die ruiters waren een nachtritje aan het maken, het was 12 uur ofzo!