Het is me gelukt om Wjerdo te longeren :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 18:57

Hm, zoals de meesten wel gehoord hadden, had ik vandaag lekkur vrij, dus ben ik lekker naar de paardjes de hele dag geweest Cool . Toen ik er kwam, eerst eten gegeven + hooi, daarna ben ik weer naar huis gegaan, en na een uurtje weer terug gekomen (k had de hond mee, toen ik ging voeren). Toen heb ik ALLE stallen gedaan, terwijl ik eigenlijk alleen die van Wjerdo hoef te doen Haha! en heb alles heeeeel netjes geveegd. Daarna heb ik Wjerdo GELONGEERD (zoals veel bokkers al een paar maandjes (denk ik) geleden wel gehoord hadden van WJ dat wjerdo haar de hele bak doortrok en rende totdat er geen mens hem meer vast had Haha! Haha! , dit gebeurd trouwens altijd Verward Haha! ) en nu was ik heeeel fanatiek, dus had ik een schep in de grond gestoken, allemaal touwen van balen hooi + stro aan elkaar geknopen, en zo een aparte longeerbak gemaakt Party!! Party!! . Toen ben ik met Wjerdo erin gegaan, en heb em gelongeerd, en hij was srtondsjagrijnig Haha! Toen heb ik em +/- 15 à 30 minuten gelongeerd, en toen was ie weer een beetje normaal Schijnheilig aan het doen, dus ben ik gestopt. Heb em nog even nageborsteld enzo, en toen heb ik alle paardjes naar de bak gebracht, nog ff nageveegd en naar huis gegaan. Heb daarna nog mn kamer opgeruimd, wat wel nodig was, heb ik gemerkt Schijnheilig Schijnheilig en nu zit ik lekker uit te puffen achter de pc, heb wel een drukke dag hoor, en vanavond ga ik denk ik weer naar de paardjes Haha! Haha! Haha! Haha!

Gr. PG

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:10

Leuk he? Zo'n dagje met alleen paardjes. Goede oplossing hoe je het hebt gedaan met het longeren! Party!!
Groetjes Joleen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:19

mooie oplossing hoor voor het longeren

en idd zo'n dagje paard wordt je eg moe van....

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 20:49

Heel leuk, zo'n dagje paardjes Haha! Haha! Haha! Morgen ga ik lekker een buitenrit maken met Naomi Party!! Party!! Party!! Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:54

aaah buitenrit in de bossen? ikke ook willluh en woon je dichtbij wj, naomi en julke dat ze zo effe ze kan voeren (en ook smorgens) das cool lijkt mij een paard bij je huis Haha! *LOL*
helen had dat ook en krijgt dat ook. Cool ff weer ontopic wat gaaf zo'n dagje en mooi opgelost!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 20:56

hahahaha ja, ik woon dichter bij wjerdo youri enz enz dan wj julke en naomi enzo, en ik voer ook smorgens, nu wj niet kan, en meestal voer ik savonds samen met naomi en janine Haha!

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:16

toffffff joh!! Party!! maarre.. toen ik bij jou aan 't logeren was toen hadden we wjerdo toch ook gelongeert ennuh toen sprinte ie niet weg!! Verward

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 21:19

Ja, toen waren we met zn 2en, en toen hadden we gewoon de longeerlijn aan het hoofdstel en anders doen we dat anders. En.. toen was de bak nog niet onder de modder en plassen ennnnnnnnn toen was wjerdo nog niet zo irri Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:26

Ahh, leuk hoor dat ie het goed deed!!! Lovers Maarruh k ga weer verder chatten *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 21:27

hahahah (sorry voor de offtopic+oneliner Haha! Haha! Haha! Haha! ) okeej SPRUIT

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:30

Tsss <b>AARDAPPEL</b>
Hahah laten we nou maar hier ophouden? Knipoog

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 21:31

hahahaha okee, k ben beetje melig maarja Knipoog kan wel he, als je zo'n lekkere paardendag hebt gehad Knipoog Haha! Haha! Haha!

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:38

Vage topics hiero he?
Maar wel cool dat ie eindelijk normaal deed!
Ik hoor zo veel over wjerdo, dat ik hem weleens wil zien joH!
Hij lijkt me zoooooooooo gaaf!
xxx PP

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:41

HOI hoi hoi
goe djoh tot morgen leukk Haha! Haha! Haha! Pling Pling *LOL* *LOL* Clown Clown Party!! Party!! Cool Cool
( kim en ik gaan morgen lekkur buiten rijden)