Het land!!! :@

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Het land!!! :@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 22:26

Hoihoi,

De hoefsmid kwam vandaag voor Nikki. (Mijn eigen paard!) Ik haalde haar uit het land en mijn nichtje zei (die ook een verzorgpaard heeft!) Nikki heeft een hele grote wond. Verdrietig Dus ik loop door, en loop naar de poetsplaats. Ik zeg tegen ben de hoefsmid. Nikki heeft een wond kan je even komen, want ik durf niet te kijken! (Ik ben namelijk dan altijd weer zo, dat ik het dan zielig vind en ga huilen. Tong uitsteken) Dus hij komt en gaat kijken. Hij zegt ja daar moet een dierenarts voor komen. Dus ik loop er naar toe en ik kijk en ja hoor! Huilen Ach gut Dus de hoefsmid vroeg mijn huisnummer, dus ik zeg hem op. Dus hij het tegen mijn moeder gezegt en mijn moeder de dierenarts gebeld. Die kwam. En ze kreeg eerst een verdoofing. Die dus echt super snel werkte. Scheve mond En toen ging de dierenarts het met een mesje openschrapen. Omdat het alweer een tijdje geleden was gebeurd blijkbaar. En toen kreeg ze er poeder op. En een spuitje in de wond. En toen werd het gehecht met 3 draadjes. Dit was dus wat ik weer mee heb gemaakt vandaag. Verward
Afbeelding

Doeiiiiiiiiiiiii
sm(K)k

-xxxx-
En hoefjes van Nikki!

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:49

Aaaaaaaach arme Nik !! Nou moeten we knokken wie er op Nedia mag..hihihi:D