SGW-oefenterrein Boekelo: wie kent het?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

SGW-oefenterrein Boekelo: wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 20:57

Zie titel. Mijn zusje krijgt daar binnenkort een crossles. Het is op het oude militaryterrein, maar de hindernissen zijn ook geschikt voor L-combinaties. Wie kent het terrein van dichtbij en kan ons er iets over vertellen (bodem, soort hindernissen etc.)?

Ik fungeer even als doorgeefluik, haar internet ligt er tijdelijk uit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:04

Het is het terrein van Ferdinand Smelt wat jij bedoeld? Dat ligt op een gedeelte van het militaryterrein. Ik heb er vroeger wel lessen gehad toen ik nog bij Hillie Duivekate op stal stond. Er waren toen hindernissen voor alle niveau's. Er is een watercombinatie en een natuurlijke beek die je ook kan gebruiken. Het ligt in een bos, met dus ook bosgrond, en een stuk is weiland. Er is ook een soort dressuurterrein met zandbodem (maar deze info is dus wel heel oud, ik woon al meer als 10 jaar in Brabant!) Ik vind het wel een mooi terrein. Van wie krijgt ze les, van Hillie?

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:06

Klopt, is idd het terrein van Ferdinand Smelt. Leuk dat er een natuurlijke beek is, dat stond ook in de SGW-gids bij de beschrijving! Bos en weiland is prima, variatie in bodem dus. Bedankt voor je info!

Rommie hier op Bokt gaat haar helpen, was al eeuwen geleden het idee maar het kwam er nooit van. Zal eens kijken of mijn vriendje mee wil als cameraman, dan houden we er misschien nog mooie foto's aan over. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:38

Wow, ook al les van de kabouter! Lachen
Pas maar op dat Retje en Lau niet afgerost worden Tong uitsteken Wanneer gaat t gebeuren?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, BingBot, IASCrawler, Tess1 en 42 bezoekers