Bosrit in Schoonloo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Bosrit in Schoonloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:12

Hebben jullie wel eens een bosrit gemaakt bij manege Knollegruun in Schoonloo (Drenthe)? Nee? Dan moet je dat zeker eens doen, het is echt heel leuk. *LOL* Ik ga er een paar keer per jaar heen en rijd dan altijd op Lilian. Lovers
Er is ook een mogelijkheid om je eigen paardje mee te nemen. Lachen
Zijn jullie er wel eens geweest?


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:39

Vorig jaar is er zelfs een Boktrit geweest!
Het was een leuke rit, ook al brak m'n beugelriem Lips are sealed. Ik reed toen op het paard Fonya. Het had erg veel geregend, dus de paden waren zo'n beetje veranderd in rivieren, maar alle paarden gingen er dapper door heen.
Sowieso kom ik er wel regelmatig, want meerdere mensen die ik ken, rijden er, en m'n vriendin heeft er stage gelopen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:00

Jep ik was ook mee met die boktrit, was een erg leuke en ontspannen rit. Staan nog enkele foto's van in mijn profiel en op mijn website staan er nog een aantal. Ik reed op Zunneke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:06

Ook een leuk paardje die daar staat: Kareltje

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:12

Ik ben daar denk ik zo'mn 7 jaar op ponykamp geweest met onze eigen rij vereniging het is echt leuk daar en je kunt er echt heel erg mooi rijden.
Soms wil ik er nog wel eens naar terug maar het was altijd regen als wij daar waren en we moetsen in tenten en dat was net niet zo geslaagd.

Maar je kunt er wel erg mooi rijden hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:16

Waar heb je op gereden dan?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:28

nee wij hadden altijd onze eigen paarden mee. Bij onze rij vereniging kon je alleen maar met eigen paard lid zijn.

Trouwens jou avatar, is dat show me the money??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:34

O ik heb eigenlijk geen idee, ik heb hem van een site met avatars gehaald.

Volgens mij is het hem niet. Lachen

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:44

ik ben daar ook vaak geweest maar dan voor de wedstrijden die op dat terrein werden georganiseerd

ONDERSCHRIFTLOOS

Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:23

Leuk hoor ik snap die boktrit helemaal niej.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:10

Wat snap je niet Blando? Wat een Boktrit is?

Een boktrit is een rit die georganiseerd en geregeld wordt op/via deze site, en waar een groep Bokkers (mensen die van dit forum gebruik maken) samen een rit gaan rijden.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:57

sjips. Die boktrit heb ik dan zeker gemist. Schoonloo is hier 8 km vandaan. Is er nog enige kans op herhaling van deze rit? Haha! Ben er ook wel eens op concours geweest, volgende week is er weer concours geloof ik.

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:39

leuk!! ik ging hier ook altijd heen op kamp met de ponyclub!! echt zoo leuk! lekker met eigen paardjes die dan met z`n allen in het land staan! Wij gingen altijdmet pinksteren, zijn jullie ook wel eens wezen zwemmen met de paarden bij een plas daar in de buurt??

VP stal in omgeving Soest gezocht waar ik eigen hooi mag voeren voor lieve IR pony!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:47

mdmoiselle"]
Is er nog enige kans op herhaling van deze rit? Haha!
[/quote]Waar kan ik inschrijven? *LOL* En Berta reserveren?
Voorstel: 8 september?

[quote="Sammm schreef:
O ik heb eigenlijk geen idee, ik heb hem van een site met avatars gehaald.
Hij komt van de avatarverzameling van bokt zelf, en dat betekent dat deze al van iemand anders is en dat dat iemand anders zijn/haar pony is... *"foei!"-smilie*

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:07

mdmoiselle schreef:
sjips. Die boktrit heb ik dan zeker gemist. Schoonloo is hier 8 km vandaan. Is er nog enige kans op herhaling van deze rit? Haha! Ben er ook wel eens op concours geweest, volgende week is er weer concours geloof ik.

Klopt, volgend weekend is er weer concours. Ik ga er ook starten.

Vorig jaar ben ik ook meegeweest en toen heb ik op het mooiste en liefste paard van de manege gereden: Orlando, een bonte ruin.
Maar als er nog een herhaling van de rit komt (ik ben voor OK dan! ) dan ga ik dit keer met mijn eigen paard, denk ik....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:26

Als er weer een rit komt wil ik ook wel weer mee als het lukt Lachen Dan maak ik ern een weekendje van, met heen- en terugrijden met sarah, en daar overnachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:41

O ja die Orlando is ook echt mooi! Alleen de eigenaar vindt dat meer een mannenpaard (huh) dus als er een man meegaat in de groep komt die er meestal op.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:47

Is Orlando er nog steeds dan? Hij zou namelijk voor de verkoop zijn.
Ik zal zaterdag eens bij hem gaan kijken...

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:30

Is het niet al twee jaar geleden Verward Voor mijn gevoel in elk geval al heeeeeel lang Knipoog Weet nog wel hoeveel water er lag toen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:36

Was idd in 2001, de allereerste boktrit in het noorden!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:21

Eens even bellen naar het secr. van het concours of ik nog bijgeschreven kan worden Haha! , ik krijg morgen mijn nieuwe startkaart+coupons (ben overgestapt naar een andere vereniging), hoera hoera Haha!

Ik ben ook wel in voor een boktrit, ik heb nog nooit gemeet met andere bokkers Verdrietig Lachen , nog vrijwilligers voor het organiseren? Haha! (September lijkt me wel een geschikte tijd, dan zijn al die vliegen ook wel weg denk ik)


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:42

alja schreef:
ik ben daar ook vaak geweest maar dan voor de wedstrijden die op dat terrein werden georganiseerd


Ikke ook Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:37

Ik heb ook meegereden op die boktrit. Bovendien hebben wij vorig jaar nog met een aantal vrouwen een 2-daagse rit gemaakt naar Schoonloo. Met eigen paarden dit keer. OP zaterdag heen en op zobdag weer terug. Dit jaar gaan ze weer, maar kan ik helaas niet mee (lijkt me niet echt handig om lang op paard te zitten als ik borstvoeding geef...)

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:14

Idd heel erg leuk daar Haha!
Ik ben er dit jaar al 2 keer met me paardje geweest en ben daar iedere keer een week gebleven. Kom er al zo'n 3 jaar lang elk jaar. Rijden in die bossen is heel leuk en het is heel mooi daar.
Ben alleen nog nooit met zo'n rit van de manege mee geweest maar ga altijd zelf met 2 andere vriendinnen rijden. Vind het daar ook altijd heel gezellig met iedereen.

Siësti van de Rythpluim

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 08:40

Ik ben er ook vaak geweest toen ik nog manegeruiter was. Die gaan er 1x per jaar heen. Ik reed toen altijd op Justie/Justy en mijn vriendin op Pieper.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers