western stal ridderkerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

western stal ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 16:41

Nu we weer met een western zadel rijden. Met Junta. Hebben we besloten om dan ook echt western te gaan rijden..
Western lessen volgen als ze een beetje betaalbaar zijn.
Dus mijn vraag was wie weet er ergens in de omgeving van ridderkerk een western stal waar ze ook lessen geven.

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:42

Heb je bij je eigen stal de mogelijkheid om te rijden in de bak? Misschien een optie om iemand naar jou toe te laten komen? Ik ken alleen Nieuwerkerk aan den Ijssel (mange Hitland) waar ze westernles geven, maar das niet echt super (weet ik uit ervaring). En verder ga je naar Krimpen aan den Ijssel, Oud Beijerland. Allemaal ietwat ver uit de buurt, denk ik?

Wat wil je gaan doen met je paardje? Pleasure, reining of gewoon wat basis dingen?

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:42

Hoi! Wij hebben al een paar jaar les van een westerninstructrice. Geen idee of ze bereid is om naar Ridderkerk te reizen (ze geeft les aan huis) maar ik wil het met alle plezier voor je vragen. Woensdag hebben we weer les namelijk. Ze geeft privé-les per half uur aan ons. *LOL* Er is veel bespreekbaar, ze heeft gevoel voor humor, volgt een opleiding tot westerninstructie in Belgie...meer reclame maak ik niet voor haar hoor. Behalve dit: ze heeft meerdere klanten met Arabieren...Dus als je wilt dat ik het vraag, geef maar een gil!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 13:27

Rhaïa schreef:
Heb je bij je eigen stal de mogelijkheid om te rijden in de bak?
Nee ik heb geen bak tot me beschikking. Maar er zijn er wel te huren


Wat wil je gaan doen met je paardje? Pleasure, reining of gewoon wat basis dingen?

Ik heb altijd engels gereden. Maar heb even op internet gezocht naar de namen enzo. Maar Reining en Pole Bending lijkt me wel leuk. Want Junta is wel heel snel en goed wendbaar.