Spijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 14:18

Ej mensen,
ik wil mijn excuses aanbieden,omdat ik nogal raar reageerde op dat paardenspel van renee (sorry renee,sorry Bart VB en sorry andere bokkers)
Ik hoop dat jullie mij vergeven,ik ben te ver gegaan,dat zie ik zelf ook wel.Bart: verwijder het bericht maar,of gooi er een slotje op.

Ik wil hier geen ruzie met mensen hebben! En als ik wel met iemand ruzie heb,sorry hiervoor.

Ik voelde me zo schuldig dat ik eerst helemaal niet meer op bokt wou komen,vandaar mijn berichtje over dat ik wat weiniger zou komen in de onderwerp (als ik het goed heb) Algemeen.

Ik denk dat ik hier dus wat minder kom,niet om de reden van huiswerk ofzo,wat ik gewoon heb verzonnen,maar om het hier gezellig te houden.

Shalane


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 14:28

Ik vind het heel goed dat je je excuses aanbied, ik heb het bericht waar je het over hebt niet gelezen en heb daar geloof ik ook geen behoefte aan.
toch goed hoor!


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:41

Nou je hebt je excuses tot aangeboden via bokt dus kun je toch gewoon blijven bokken.Iedereen doet wel eens wat verkeerd, niks mis mee toch. Groetjes Greetje

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 16:00

Hmmm vind je?
ik vind het wat ik heb gedaan,vrij poedersuiker is hoor.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:03

Tuurlijk was dit niet netjes, ik heb het zelf ook gezien en dacht ook gelijk hoe kan ze dat nou doen. Je kwetst er andere mensen mee, en dat is niet de bedoeling van deze leuke bokt site.Maar je hebt je fout toch ingezien en je excuses aangeboden, dan moet het toch weer oke zijn. Ja zo zie ik dat nu eenmaal.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:15

heel knap dat je hier in het openbaar je excuses aanbied.

Alles is vergeven hoor.Je kunt gewoon blijven bokken Haha!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:33

ja blijf fijn bokken shallie! excuses is aangenomen door bokt dus dat is prima

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:03

Op zich vind ik het niet raar als iemand mij zou mailen en zegt dat Joop ergens staat waar hij niet hoort op i-net. Ik zou pislink zijn (wees dan maar blij dat ik niet weet waar je woont).
Misschien had je de betreffende personen moeten pb-en, maar goed. Ik ben blij (als paardeneigenaar) dat je het gezegd hebt, en dat je nu je excuses aan bied is helemaal TOP (two thumbs up = geen smiley)...
Dus: lekker blivjen bokken, je mening geven moet kunnen toch?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 10:25

Hartstikke bedankt dat ik hier op bokt mag blijven,
en Laui! ik heb het wel erg bont gemaakt hoor...door zo te reageren op Renee...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 10:48

Goed dat je je excuses hebt aangeboden. Alles is vergeven dus je kunt weer gewoon blijven bokken! Met jou is het hier ook gezellig hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, amy495, Beeker, boemel, Bytespider, Esther_r20, janneke584, prii_boy, xTammyy en 73 bezoekers