Mijn vader gisteren voor 1/2 jaar vertrokken :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Mijn vader gisteren voor 1/2 jaar vertrokken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 13:34

Gisteren was het dan zover; mijn lieve pappi is vertrokken voor een 1/2 jaar naar Vietnam. Verdrietig We hebben er nog wel een leuke dag van gemaakt met mijn vader, moeder, broertje en onze aanhang. Lekker gebrunched in Amsterdam en daarna ben ik nog bij mijn ouders thuis geweest en hebben mijn moeder en ik hem weggebracht naar Schiphol. Ook al gaat mijn vader vaker weg voor zijn werk; nu is het wel een heel raar gevoel....zo lang.....gewoon t/m half januari!!! Met Kerst geen gezellige etentjes bij mijn ouders (dan zit mijn moeder ook al in Vietnam).

Ik moet echt nog even aan het idee wennen hoor... Bloos



Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:06

Mijn paps heeft 17 jaar op Ibiza gewoond.
Zonder pc.
Kop op, volgende Kerst vier je dubbel feest!!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 14:53

Yep dat is ook zo.....Tis alleen even het idee ...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:56

Troost je... mijn vader is voor goed vertrokken naar Thailand Verdrietig Geemigreerd met zijn vrouw... Mijn ouders zijn al zo'n 21 jaar gescheiden. Ik ga hem in januari opzoeken in Thailand. Dat is het enige leuke.. een mooi vakantie adres.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:58

Ik had een leuke jongen ontmoet, we hadden net een beetje verkering na zoveel tijd (voor mij dan). Moet ie naar Irak....... zucht....

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 14:59

Oh dat klinkt ook niet leuk dames......En een snoepreisje naar Irak zit er denk ik ook niet in....

Ik mag gelukkig wel mijn vader in Vietnam opzoeken *LOL*

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:09

Franca schreef:
Oh dat klinkt ook niet leuk dames......En een snoepreisje naar Irak zit er denk ik ook niet in....

Ik mag gelukkig wel mijn vader in Vietnam opzoeken *LOL*


Dat is dan nog één pluspuntje.
Mijn vader gaat regelmatig (1x per maand, soms meer soms minder) voor een week naar Zweden. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat hij een halfjaar weg zou moeten.

Don't dream your life, live your dreams!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:30

mijn vader moest vorig jaar een half jaar naar Polen ook niet leuk en zeker niet als je moeder dan ook mee gaat want die had zoiets van alle 2 mijn dochters uit huis ik ga ook gewoon een half jaartje mee.
dus 2 in klap!!

maar gelukkig afgelopen maart waren ze weer voorgoed thuis, maar nu heb ik begrepen dat mijn vader in november misschien weer 3 maanden moet maarja dat is nog niet zeker!

Naar Polen zijn wij dus met de kerst gewoon heen gegaan makkelijk aan te rijden maar Vietnam...dar ga je niet zo maar effe naar toe.

veel sterkte ermee!!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:42

Ah joh, je kan tenmminste nog met hem bellen of mailen.. er zijn mensen die dat niet meer met hun vader kunnen, dus geniet van de momenten dat je aan hem denk of aan de telefoon heb.... koester dat.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:00

Nou ja..je vader naar vietnam..je paard een maand naar het grasparadijs je moet het wel zwaar hebben..Knipoog

!Update profiel!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:17

hihi....inderdaad Matti *LOL*

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:29

ik heb geen papa meer *zucht* ...natuurlijk mis je hem,maar dan voor "even" figuurlijk gezien he Knipoog wou dat ik dat nog kon Tong uitsteken

sterkte ermee he

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:07

mijn vader is vandaag voor 10 dagen op vakantie naar denemarken Tong uitsteken
maar die tijd kom ik nog wel door en mn moeder is nu thuis speciaal voor mij Tong uitsteken
maar heel veel sterkte ik snap dat het best moeilijk is,mijn moeder was ook een keer 3 maanden weg en toen wilde ze niet dat we naar haar toe kwamen,ze moest in haar eentje zijn :S maarja...
sterkte Lachen

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:41

ja ken je gevoel, mijn vader woont al jaren in Portugal (en mijn moeder in spanje) en elke keer als hij weg gaat of ik ga weer weg bij hem, sta ik toch met n brok in mijn keel.
Ik ga wel minstens 1x per jaar naar Portugal ook omdat dat voor mij een thuis gevoel is, juist door hem!

effe goed er over huilen lucht vaak op hoor, en zet een mooie foto van hem neer, heb ik ook en helpt mij wel, succes! Ach gut

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:18

Zit je vader in het leger Franca?Of heeft hij ander werk waarvoor hij zo ver weg moet?

Als jullie een goede band met je pa hebben is het natuurlijk niet leuk, ik zelf ben het wel gewend, mijn ouders zijn gescheiden en ik zie mn vader heel weinig ( niet dat dat een probleem is hoor )

Maar als jij gewend bent dat hij elke dag bij jullie is , is het natuurlijk andere koek.

Mijn vriend zat in hetleger en die moest ik ook heel vaak missen, dan weer een weekje of 2 en soms een mand of langer, het is geen pretje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, amyz, Ineke2, Jette, Maanon_, MDWStables, paardje2013, Sintara en 11 bezoekers