ponykamp gehad!! ROSWORLD

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

ponykamp gehad!! ROSWORLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 19:20

ik heb net deze week ponykamp gehda
iedere ochtend om 11 uur rijden en het was bloedheet!
het was verder hartstikke gezellig en we hebben 2 keer gezwommen met de ponys zo gaaf!!!
ik reed op Zorro een liefe dartmoorruin jammer genoeg was de pony waar ik vorig jaar op reed (harvey) verkocht
Boos!:(


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:23

Ik ben 2 jaar geleden ook bij Rosworld geweest, heel erg leuk daar!! OK dan!

Harvey, is dat een dartmoortje? Was in iedergeval zooo'n ontzettend leuk ponietje

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:26

JAAA Ik ben ook bij ROSWORLD geweest WAS SUPER!! maar ik reed western daar was ook best leuk, ik reed toen op ranger (beste paardje van stal Haha!) en wij hebben daar ook gezwommen was echt SUPER! in welke kamer sliep je? Tong uitsteken

Het leuskte van het zwemmen vond ik dat die beestje ook echt ZWOMMEN en dus niet aan het pootje baden waren Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:28

Ja, ik ben er dus ook geweest, 2 en 3 jaar geleden. Samen met INgrid. Ik heb toen dus ook westergereden op BLack lady en Princess. En BLack lady is niet zo groot dus heb ik ook echt gezwommen. Zo super! Wij hadden alleen niet zo mooi weer.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:37

Fleury schreef:
Wij hadden alleen niet zo mooi weer.


JA idd het eerste kamp hadden we wel goed weer, maar het tweede ... ik kan er nu nog om lachen..

we zouden zo een keer zo'n rit savonds gaan maken. Dat was de enige rit dat je onderling van paardje mocht ruilen, ik helemaal blij want ik wilde beauty pearls wel uitproberen! Nou goed, REGENDE HET KEI HARD TIJDENS HET ETEN! Gaan we wel gaan we niet? een hele vergadering gehouden in die kantine JA we zouden gaan!

Iedereen helemaal blij, paarden uit de blub gehaald, gepoetst waar mogelijk, opgezadeld (als je geen ervaring hebt met westernzadels ben je daar toch wel een kwartiertje mee bezig) nou stonden we allemaal helemaal klaar! Regenpak op het zadel gesjort en alles! Komt er zo'n vrouwke aanzetten, ja jongens, zadel maar weer af, het regent al weer!

Nou IKKE SHAGGIE JONGEN! in de plaats daarvan gingen we stoelendans te paard doen. Punt 1 vind ik dat KEI zielig voor die paardjes, en punt 2 had ik nog steeds zwaar de pest in, dus waren we bij de hondjes trainign in de andere bak gaan kijken Tong uitsteken ging het ineens echt KEI EN KEI EN KEI hard regenen, je kon nog geen 3 meter voor je kijken omdat de regen je zicht belemmerde! Toen kwam de lol jongens!!

Ik heb samen met een ander, bijna een half uur tot 3 kwartier op blote poten door de blub en de regen gerent WAS VET JOH!!!

Ik kan er nog om lachen!
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 08-08-03 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:39

Ja, ingrid is gek he!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:33

Leuk daar ben ik ook eens geweest staan bruna (oid) en fenya er nog?

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 12:33

bruna nog wel
black lady staat er ook nog!
harvey is een heel lief dartmoortje maar die was vals gworden volgens hun
Boos!:(
sloeg nergens op
het was in ieder geval hartstikke gaaf!
we hebben ook gezwommen maar door dat de zon zo veel scheen was de plas veel leger gworden en konden alleen de dartmorrtjes zwemmen

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:34

jaja, ik ook Haha! derde week in deze vakantie, en western... zwemmen was inderdaad te gek Lachen ik reed op bojo, mooi paardje! verwar hem niet met rex, want die twee lijken behoorlijk op elkaar.
maar ik ga volgend jaar wel weer een andere nemen, welke weet ik nog niet.... ff wat dingen uitproberen Haha!


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:19

Jaa ik ben daar ook 2 keer op ponykamp geweest en een keer daar 2 weken op de camping gestaan was echt super leuk daar Haha!.
Ik heb 2x gewoon ponykamp gedaan dus met de ijslanders enzo eerst moet ik op Little man maar dat klikte niet echt zo eigelijk was iig niet een pony waar ik het hele ponykamp op wou Lachen
Dus toen mocht ik op White Foot Lovers echt een hele lieve pony.

Het 2e kamp mocht ik eerst weeeer op die Little man *LOL* ,maar daarna kreeg ik een andere pony toegewezen Maroeska (hoe schrijf je dat Verward) een hele leuke pony was wel een 'gewone' pony maar erg leuk .
Helaas werd zij kreupel dus mocht ik daarna op Sorli dat is echt zon leukerd he ben helemaal gek op hem Lovers .
Heb daar ook nog een paar keer op gereden toen ik daar op vakantie was was super daar heb het echt naar mn zin gehad *LOL*.

Hoe ziet die harvey der eigelijk uit is dat die ene die helemaal gek was op Amber ??

En staat Sunnie er ook nog Lachen .
En de nerds *nouja zo noemde Marina en ik ze *LOL* * Tong uitsteken haha oftwel iig waren dat 2 ijslanderhengstjes alleen de jongste van is als het goed is gescastereerd zijn die er ook nog Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:47

Mooi jah, gelukkig hadden jullie goed weer *LOL*

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:54

mooi weer hadden jullie zeker. Was het alleen niet super heet om te rijden. Ik zat vorige week lekker alleen maar bij het zwembad. (vakantie)En mij moeder fijn met mijn beestje zwoegen Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 07:51

dit keer reed er een meisje van 7 op white foor heel lief! whitefoot liep half over der heen maar dat geeft niet
iedere keer als zei stil ging staan zag hij dan amper en zette nog een stap heel lief!
little man en sorli zijn er ook nog!
ik weet niet meer precies wie harvey was maar volgens mij wel die gek was op amber (sniksnik)
het was wel bloedje heet maarja

wyoming

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:37

hoi leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad daar bij rosworld!
Vorig jaar heb ik daar 8 weken stage gelopen voor mijn school en dat was ook wel grappig!!!!
Harvey is inderdaad verkocht omdat hij "vals" was maar dat deed hij alleen naar de kleine kinderen vooral schoppen maar die ene week dat ik daar ook mee heb gelopen heeft hij een meisje aangevallen in de paddock die hem niet eens kwam halen! maar goed ik vond het een erg leuke pony en ook al die andere paarden die daar staan zijn toppie! OK dan!

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 18:07

was dat meisje sammie?

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:47

Ja er was een meisje in haar hoofd gebeten, met grote mensen was hij wel lief, maar met kleine kinderen niet...

Shiloh, we waren toen niet naar buiten gegaan, omdat de kinderen het zelf niet wilden!!! En ik vind een buitenrit in de regen toch wel wat zieliger dan stoelendans, persoonlijk!

Bruna staat er nog, Fenja niet meer.

Groetjes Marina

ps Brenda thnx voor je pbtje!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:52

Graag gedaan Marin Lovers

Wrom is Fen weg Verdrietig was jou lieveling toch begint meteen te lachten *LOL* en denkt aan die keer met de tractor *LOL* *

Ik vond de stoelendans juist heel leuk en iedereen van ons kamp eigelijk wel Haha!.
Is kurli er nog wel eigelijk das zon leukerd Lovers...
Nou Marina over de rest pb ik je wel..ik mis jullie wel hoor Verdrietig Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 07:03

Dimmalimm schreef:
Shiloh, we waren toen niet naar buiten gegaan, omdat de kinderen het zelf niet wilden!!! En ik vind een buitenrit in de regen toch wel wat zieliger dan stoelendans, persoonlijk!


Als we het over hetzelfde kamp hebben... (das alweer een tijd terug hoor! Ik geloof uhm... zomer 2001 en dan iets van het 3de kamp... geloof ik Verward

Ik wilde wel hoor Haha! en vele andere ook Haha! maar goed, ik had daarna vette lol in die regen hoor Haha! en idd in de regen een rit doen is inderdaad niet echt geweldig voor de paardjes, dat snap ik, maar dan baalde ik er nog wel van Knipoog... En dan ben je eerst tien minuten lang bezig met opzadelen.... om vervolgens weer af te kunnen zadelen Boos! maar goed...

Tja die stoelendans vond ik gewoon niks. Eerst 20 verschillende kindjes die op en af je rug stappen, vervolgens zit er zo'n kind op je rug te hobbelen, en terwijl het paardje gewoon braaf zijn rondjes stapt, springt dat kind er ineens super snel en 'ruw' af, en vervolgens heb je geen flauw idee waar je heen moet dus loop je maar wat. Dan heb ik het bij ons op de manege ooit handiger gedaan. Dat was met deksels van tonnen op de grond. En dan rondjes door de bak stappen, zodra de muziek stopte, afstappen, en MET je paard naar zo'n schijf lopen en erop gaan staan... maar goed naar die hondjes kijken was ook leuk, en door de regen rennen al helemaal Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:37

Ja ik denk dat we het over hetzelfde kamp hebben Dat zal ik nooit meer vergeten! Je had er ook nog Gudrun of Muriel en die werd boos op mij omdat ik zei dat ik het krom vind dat zij eerst in de regen naar buiten wil en als ze haar pony op heeft gehaald opeens niet meer!
Janken janken dat kind Huilen !
Gelukkig hadden we de weken erna beter weer...

Fenja staat nu samen met Lilja en Sónata bij Frank en Nicole, bren!
En kurli is er ook nog steeds.

groetjes marina

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:06

wie ben jij dan eigenlijk?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:20

en herinner je mij dan ook nog;)dat ik zo als ik een gek met nanda geloof ik aan het rondrennen was Haha!.. maar bijna alle westernruiters wilde gewoon gaan Haha! er waren er maar iets van 2 of zo die toenniet mee wilde... maar goed Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:54

Nee joh er waren elke week wel 40 kinderen! Ik heb ze niet allemaal onthouden... Alleen de ´speciale gevallen´ Knipoog

Ik ben Marina van de leiding, ik weet niet meer wie er verder nog leiding waren die week hoor!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:57

hmmmm marina, kan ik me een marina herinneren? hmmm fftjes aan fleur vragen hoor Haha!

Maarre eigenlijk was ik ook een speciaal geval, we gaat er nu savonds in de stromende regen op blote poten rondjes door de manege rennen Knipoog

Heeft Eelco (als je zijn naam tenminste zo schrijft) die spikkel nog? die vond ik echt leuk! en blondie vond ik trouwens ook heel erg schattig, al begreep die er destijds nog erg weinig van...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:06

Marina? *denkt*.. volgens mij herken ik jou ook nog wel!! Haha! Ik was er in 2001, toen reed ik op Blid!! *herken je mij nog?* Ik was met 2 vriendinnen Ilse (reed op Sunny) en Cecile (reed op Fury).

Blid had toen een veulentje in de wei lopen (Stolka? streepje door o), en ze was drachtig, en ze had nog een hengst lopen in het weitje vlak bij de wei waar alle andere ponys stonden (geloof samen met een vos).

Ik was toen in dezelfde week als Gudrun, Muriel was geloof ik in die week daarvoor geweest. Had laatste dag nog een beetje fight met die Gudrun (samen met Ilse). En toen bleek dus laatst dat zij ook alletwee in Hilversum wonen. Ik kom ze wel eens tegen, kijken ze me altijd heel bang aan of kijken snel de andere kant op Schijnheilig

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:12

fleury weet het ook niet meer... zal denk ik komen doordat wij het western kamp deden, en aan je reacties te lezen ben jij leiding van het ijslander kamp voornamelijk Lachen ach maakt weinig uit Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 120 bezoekers