Eerste wedstrijd ooit met Sarabande (in 30 graden)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Eerste wedstrijd ooit met Sarabande (in 30 graden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 17:02

Ik had het stil gehouden omdat Saar en ik rijtechnisch wat aan het strubbelen zijn de laatste tijd (puberteit Schijnheilig ) maar vandaag had ik mijn eerste wedstrijd met haar! Nog niet officieel, maar voor de vereniging, bij ons op stal (het was overigens wel een officiele wedstrijd). Ik moest mijn eerste proef om 13.12 rijden (lekker op het heetst van de dag ~~}> ) en was er dus op tijd om te poetsen, vlechten etc.

Nou nou spannend, al die vreemde paarden en zoveel!!! En dan ook nog eens allemaal gefriemel aan die hals en de voorpluk, waar is dat nou allemaal goed voor? Maar stiekem stond ze ook wel te genieten van al die extra aandacht en al die vreemde paarden.

Uiteindelijk met losrijden, ja hoor, we waren het even niet helemaal met elkaar eens Stoom uit je oren , maar mede dankzij de hulp van mijn instructrice Judith OK dan! kwam het toch helemaal goed (bijna 2 x de jury van mijn eerste proef aangereden Nagelbijten / Gniffelen ).

Toen uiteindelijk de ring in. NIet flauw, geen zomertenue, gewoon in vol ornaat en rijden maar! Hekjes had ze nog nooit gezien en vond ze dus wel spannend, maar verder geen gekke dingen (behalve scheef staan met halthouden, toch wat meer oefenen Haha!). Het was wat rommelig, de hoeken niet geraakt en de voltes waren wat eiig, maar verder wel ok. 1 x wilde ze de ring uit (bij A was het nog open) en verraste ze me, maar ik kon haar gelukkig nog op tijd erin sturen Bloos . Bij het afgroeten op rust (niets gemerkt ) dus ook wat minder *LOL*. Resultaat: 149 punten.

2e proef (de fut was er ver uit met die hitte bij ons beide) ging het veel beter. Wel wat minder gretig, maar goed binnen de hekjes gebleven en ze liet zich ook goed zien. Resultaat: 161 punten en een beker met een oranje strik!!! OK dan! Pling

Al met al een zeer geslaagde dag waarbij ik de volgende bokkers ook wil bedanken voor de steun, het voorlezen en foto's maken: Lovely (voorlezen + uitstappen toen ik half dood was na 2 proeven Haha!), Sjuimpje (foto's maken, volgens mij heel erg veel Haha!), Zep (foto's maken voor Sarabande) en Sarabande zelf (morele steun en een trots gezicht Haha!). Verder ben ik heel erg tevreden en was dit voor herhaling vatbaar!

De eerste serie foto's zijn al te bekijken: [ITP] Wederom PRIMEUR: foto's 1e wedstrijd Sarabande , deze zijn gemaakt door mijn vriend. Er volgen dus nog foto's van Sjuimpje en Zep/Sarabande!!!


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:08

Echt toppie, dat wordt echt nog wat met jullie beidjes!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:21

Leuk hoor!! Veel succes verder nog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:23

Gefeliciteerd!
Ik vind het nog knap dat je gereden hebt, en 2 proeven ook!!
Zal best wel aan de warme kant geweest zijn Haha!

Heb net de eerste paar foto's gezien, wacht geduldig af voor de volgende lading. Makkelijk al die 'fotografen' Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:38

Pffff respect hoor met zulk weer wedstrijd rijden.... Waarom mocht er geen zomertenue? Vonden ze 33 graden niet warm genoeg??
Foto's zagen er goed uit!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:09

Hee, wat goed! Gefeliciteerd!! Zie je wel, de aanhouder wint Haha!

Bikkel trouwens met je jasje aan... poehee...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:41

Gefeliciteerd !
Het is een ontzettend goede prestatie onder barre omstandigheden, petje af hoor OK dan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 18:46

Dank dank Haha!!!! Zomertenue mocht wel stond er, maar ik vind het zelf niet mooi om met een blouse en wapperende plastron te rijden (veiligheidsspeldjes maar die had niemand bij zich). Ik stond nog even te twijfelen omdat iedereen om mij heen zei: ga toch in zomertenue! Maar nee, ik wilde gewoon echt helemaal op en top gaan en als dank kreeg ik dan ook van beide jury's een 8 voor verzorging *LOL*.

Een hele geslaagde dag, ik ben echt tevreden maar wel heel erg moe nu Haha!. Na het rijden heb ik ook 1 1/2 liter water gedronken en een broodje gegeten (ik was echt aan het trillen), heb ook nog een uurtje nagezweet. Nederland bedankt *LOL* !

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:18


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:20

Tsjonge in deze omstandigheden vind ik het erg knap. Ik vind het idd wel zo mooi om in jasje te gaan rijden. Zoveel moeite is het niet om voor de proef het jasje aan te doen en na de proef weer uit te doen! Of ligt het aan mij? Ik vind het idd veel mooier staan!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:21

Missouri schreef:
Hee, wat goed! Gefeliciteerd!! Zie je wel, de aanhouder wint Haha!

Bikkel trouwens met je jasje aan... poehee...


Ja expres harstikke mooi jasje gekocht en dan niet aandoen, dan ken je Noukie niet Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:24

Gefeliciteerd joh! Echt super gedaan! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:49

Goed gedaan meis! En volgende keer kom ik ook kijken hoor maar Pat was echt niet enthousiast te krijgen, als het om paarden gaat... Verward
(voor straf moest ie vanavond mee naar Kore!)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:51

sarabande"]
[quote="Missouri schreef:
Hee, wat goed! Gefeliciteerd!! Zie je wel, de aanhouder wint Haha!

Bikkel trouwens met je jasje aan... poehee...


Ja expres harstikke mooi jasje gekocht en dan niet aandoen, dan ken je Noukie niet Haha!
[/quote]

*LOL* Rib uit mijn lijf en dan laten hangen??? No way! Haha!

Al was het al afzien toen ik de mouwen over mijn blote armen aantrok, wat een hitte!

Iedereen aan de kant (echt leuk, zo betrokken): wel blijven doorademen he Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:04

Anoukie schreef:
Iedereen aan de kant (echt leuk, zo betrokken): wel blijven doorademen he Haha!!

Wie zei dat nou weer, belachelijke opmerking zeg Cool .

Het was inderdaad een klein beetje warm, maar alles beter dan 10 graden met striemende regen moet je maar denken Haha!. In het kader van het positieve denken *LOL*.

Check de tijd, ik ben net thuis.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:40

Lovely schreef:
Het was inderdaad een klein beetje warm, maar alles beter dan 10 graden met striemende regen moet je maar denken Haha!. In het kader van het positieve denken *LOL*.

Check de tijd, ik ben net thuis.



Even off topic, hebben jullie fijn met de hengst gespeeld Haha!
En zijn Sjuim en Zep nog steeds off line Verward

Enne nogmaals bedankt Lovely, voor herhaling vatbaar je leest heel duidelijk voor OK dan!
En zoals elders gezegd ik ben je nu een lunch schuldig (ijsje + koffie Haha! )

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:52

Knap gedaan hoor, gefeliciteerd! en dat in die hitte OK dan!
Foto's zien er ook erg goed uit, kan me voorstellen dat je trots bent.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:52

Ja, we hebben heel fijn met de hengst gespeeld, even Boos!.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:55

Lovely schreef:
Ja, we hebben heel fijn met de hengst gespeeld, even Boos!.


vertel Tong uitsteken

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:56

Wie weet vanmiddag verslag,
als ik de trap op kan komen..... *pajn*

Maar Saartje stond er super voor en vooral de laatste proef was echt netjes!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:02

Van harte GEFILICITEERD!!! Super hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:08

sarabande schreef:

Enne nogmaals bedankt Lovely, voor herhaling vatbaar je leest heel duidelijk voor OK dan!
En zoals elders gezegd ik ben je nu een lunch schuldig (ijsje + koffie Haha! )


Lov is altijd top op wedstrijden!! Zaterdag hadden wij een probleempje, en Lov stond al te helpen voor ik aankwam. Renske was je ook zeer dankbaar Lov!!!! Dat bleef ze herhalen!!

Ook Pion vond je tof geloof ik............ Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 11:22

Dank allen Haha!. Enne Lov, je krijgt nogal wat complimenten Haha!, hahaha. En Suus, staat het al ergens? Ben erg benieuwd nu! Beterschap alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:41

Hahaha, ach ja, het kan toch geen kwaad om even in te springen als dat nodig is, dat doe ik liever dan een beetje te gaan zitten toekijken eigenlijk. Ik weet zelf maar al te goed dat het fijn is om een beetje hulp te hebben Lachen.
Volgende keer lees ik voor uit eigen werk *LOL*.


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:45

Lovely schreef:
Volgende keer lees ik voor uit eigen werk *LOL*.


owh waar???? Kan je daar lunchen Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jette, Varekaj en 9 bezoekers