Rare dromen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Rare dromen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 00:12

Hebben jullie ook wel eens dat je ergens over droomd wat de volgende dag gebeurd of dat je met z'n 2-en in dezelfde droom zit Verward
Echt heel toevallig, ik noem een voorbeeld;(wel gebeurd)
M'n zus die droomde dat haar vader Robbie Williams was en dezelfde nacht heeft m'n moeder gedroomd dat ze met Robbie Williams in bed lag.
Haha!

En nog eens droomde de vriend van m'n zus over ons huis, die heel anders ingericht stond. de volgende dag hadden wij het anders ingericht en precies als in z'n droom, en hij had er niks van gezegd ofzo.

Zoiets heb ik ook nog een keer gedroomd maar ik kan er niet meer opkomen wat. Maar dit soort dingen vind ik dus echt heel vreemd, en dan zou het wel heel erg toevallig moeten zijn!

Hebben jullie dat ook wel eens? Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 00:14

Ah ja ik weet m'n droom weer.
Ik droomde over m'n ex die ik vrijwel nooit meer zie en de dag erop kom ik hem tegen en heb ik er nog een praatje mee staan maken.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:39

Ja heb het ook best vaak. Zo wazig! Scheve mond

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:56

ik droom heel vaak dingen en dan een dag later als er iets gebeurt is van "sjit zeg, dat heb ik gedroomt"
bv. Een keer droomde dat ik met een motor tussen auto door aan het botsen was, volgende dag belt mijn broer op dat een motor tegen zijn auto was gebotst... echt heel vaag

Mijn oma heeft dit heel sterk

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:57

Oh dat heb ik wel eens.
dan droom ik bijv. dat een vriendin mij een complimentje geeft ofzo..en dan de volgende dag gebeurd dat dan ook echt!
ik heb wel vaker dat dromen uit komen maar ik kan zo gauw verder geen voorbeeld noemen..

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:35

Ik droom 9 van de 10 keer dingen die uitkomen.

Bijvoorbeeld; ik droomde dat de hond van mijn nichtje dood ging en de dag erna was hij dood.

en een keer droomde ik dat mijn opa ziek werd en in het ziekenhuis kwam en toen werd hij een paar dagen later in het ziekenhuis opgenomen.

En nog meer van die dingen, dat droom ik super vaak!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:06

ik heb ook heel vaak,dat als je iets ziet...je zeker weet dat je het al eerder hebt meegemaakt...of mn moeder droomde dat mn vader( hij is overleden) tegen haar zei dat onze hond baarmoederontsteking had en dat we naar de DA moesten...wij hebben dat gedaan en het was ook nog zo,de hond was al niet zo lekker en is geopereerd en is weer helemaal beter Haha! ik vindt dit heel speciaal...