Voor het eerst weer engels gereden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Voor het eerst weer engels gereden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 22:24

Nou ik heb gisteren voor het eerst zins jaren engels gereden Verward
Mijn god als jullie dat hadden gezien,het ging naar mijn gevoel verschrikkelijk
Mijn benen leken wel los te zitten,de stijgbeugels van een engels zadel bewegen veel meer van voor naar achteren,dus mijn beentjes deden een beetje vreemd plus het feit dat ik mijn benen steeds los gooide van het paard,wat ik dus gewend ben met western Haha!
En de teugels te lang,die arme pony snapte er vast niks van(ik ook niet trouwens Haha! *LOL* )
Judibo was er ook bij,het was haar schuld dat ik er ben op geklommen,zij heeft me overgehaalt Verward maar ik was allang blij dat ze geen digi mee had Cheese! anders had ik hier ook voor l.u.l gestaan.
Maar we hebben wel gelachen hoor,ik ben wel blij dat ik mezelf niet kon zien Bloos



Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:36

oh jammer kan dat niet in herhaling dan? Haha! Lijkt me inderdaad erg moeilijk, voor mij het omgekeerde...!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:44

Whahaha, op Smokey toch?
Mensen, da's een pony van 1,30 ofzo Haha!

Volgende keer op Ironique? Zit vast beter Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 00:01

Naz schreef:
Whahaha, op Smokey toch?
Mensen, da's een pony van 1,30 ofzo Haha!

Volgende keer op Ironique? Zit vast beter Tong uitsteken


Joh dan mag ik wel een trapje meenemen,ene dat kun je ironique echt niet aan doen,jezus man wat ging dat beroerd *LOL* Haha!
Maar wel lachen vooral voor de omstanders Bloos

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:03

Hé Alie nodig je me dan de volgende keer even uit Knipoog .Ben best wel benieuwd hoe dat er uit ziet,jij en engelsrijden.Ik heb gisteravond ook voor het eerst sinds tijden weer es engels gereden op een kwpn'er nog wel Verward .Had het gevoel alsof ik alles weer moest leren.Het werkt allemaal net weer wat anders dan met western en dan dat zadel.Jeetje wat een rit.Ik had het gevoel dat ik telkens mijn beugels kwijt was en het helemaal nergens naar leek,maar de omstanders(echte dressuurfreaks)vonden dat het erg netjes leek Pling .Altijd goed voor je zelfvertrouwen,zulke kritiek.Maar volgende keer graag een uitnodiging Alie *LOL* .

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:22

minkieboy schreef:

Joh dan mag ik wel een trapje meenemen,ene dat kun je ironique echt niet aan doen,jezus man wat ging dat beroerd *LOL* Haha!
Maar wel lachen vooral voor de omstanders Bloos

Nou, het viel best wel mee, hij liep netjes hoor! Tja en als je jaren western rijdt, dan mag je niet verwachten dat je dan gelijk weer netjes in een engels zadel zit.
Het was idd erg grappig om te zien hoe jij op smokey zat Haha!.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:30

Mijn verzorgpony's worden met een westernuitrusting Klassiek Californisch Dressuur gereden. Sinds nog geen drie maanden heb ik mijn eigen paard, die ik weer Engels berijd. Als ze wat raars doet denk ik nog steeds de zadelknop te pakken, waardoor ik er nu al twee keer van haar afgevallen ben Bloos! .

Eadem mutata resurgo.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 13:51

O ja lekker is dat,wil je de zadelknop pakken is ie er niet Haha! Haha!
Ik dacht eigenlijk dat ik niet eens meer zou kunnen draven op een engels zadel,had verwacht dat ik er gelijk af zou vallen Verward Haha! maar dat viel nog mee.
Maar op zich was het best wel leuk hoor,en zeker wel voor herhaling vatbaar,ook al gaat het wat kneuterig allemaal

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:33

Ha, ha, geen excuus meer om te weigeren op Andrew te klimmen Knipoog *LOL* (als die weer goed loopt dan, want ik kan op het moment alleen maar stappen met hem)

Nienha
Berichten: 33
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:42

Dat had ik wel willen zien! Dus Alie, volgende keer jij op Cindy en ik op Minco??? Knipoog
Ik heb donderdag weer engels les, nadat ik de hele zomer alleen westernles gehad heb. Ben bang dat ik cowboytrekjes ga krijgen... OK dan!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 23:43

joyce B schreef:
Ha, ha, geen excuus meer om te weigeren op Andrew te klimmen Knipoog *LOL* (als die weer goed loopt dan, want ik kan op het moment alleen maar stappen met hem)


Wat nu Joyce is Andrew kreupel dan? Verward

Ene Nienha dat kun je dus lekker shaken he! Haha! zolang er geen goed passend zadel op cindy ligt ga ik ook niet op haar rijden
En al helemaal niet buiten daar ben ik nog veel te onwennig voor op zo'n engels Verward zadel en dan heb ik het nog niet eens over het engels rijden gehad Haha!
Maar het was wel grappig om het weer eens te proberen hoor,het viel me alleen wel een beetje erg tegen.
Maare met je engelse les had je zeker te lange teugels en je beentjes te ver van zijn buikje af Schijnheilig Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:00

Gooi je westernzadel op Cindy Alie Haha!
Zelf echt nooit problemen gehad met cindy Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 13:34

Naz schreef:
Gooi je westernzadel op Cindy Alie Haha!
Zelf echt nooit problemen gehad met cindy Haha!


Hahaha dat heb ik al eens geprobeerd Nienke,maar ook die begint opzij te glijen Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:01

IS Cindy weer terug in haar oude (vette) vorm dan? Volgens mij past daar niet één zadel fatsoenlijk op! *LOL*

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:22

Picasso schreef:
IS Cindy weer terug in haar oude (vette) vorm dan? Volgens mij past daar niet één zadel fatsoenlijk op! *LOL*


tis net een hoogdrachtige merrie, maar dan van een 2-ling Haha! Verward

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:23

Daar past niet één zadel fatsoenlijk op, misschien een boomloos zadel ofzo Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:23

Judibo"]
[quote="Picasso schreef:
IS Cindy weer terug in haar oude (vette) vorm dan? Volgens mij past daar niet één zadel fatsoenlijk op! *LOL*


tis net een hoogdrachtige merrie, maar dan van een 2-ling Haha! Verward
[/quote]

*LOL* Heeft Gerrit z'n karretje verkocht dan???? *LOL*
Of doet ie er gewoon helemaal niks mee?

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:18

Cindy wordt anders regelmatig meegenomen toch?!!! Ze heeft het zo slecht nog niet Knipoog Alleen maar relaxte buitenritjes...

En Andrew loopt achter onregelmatig. Ben bang voor zijn rug/heupen/bekken. Hij zet zijn achterbenen er niet goed onder, en de 1 verder dan de ander. Misschien gewoon een spieren kwestie, maar is nu al een paar dagen zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:21

Maar ik dacht dat Cindy zo nu en dan bereden werd? Of was dat geen succes?

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:50

Het meisje dat hem verzorgde mocht er niet mee naar buiten omdat ze nog niet goed genoeg reed, en in de bak is Cndy erg vervelend. Toen het meisje geen les meer had en ook niet meer oefende, hoefde het van Gerrit niet meer. Ze gaat nu vooral mee als extra pony voor de "paardlozen" op buitenrit. En dat vind ze geen straf Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Balou_k, DeGelukkige4, Miekie74, shadowstar, Tieme, VWestra, Whizz en 97 bezoekers