Wat is de bedoeling? Je plaatst van je veulen 1 foto, met een verhaaltje erbij, waarom hij/zij moet winnen. Wat beknopte info over ouders etc mag.
Heb je meerdere veulens? Ze mogen allemaal mee doen, maar zet ze wel in een apart bericht.
Vermeld in je bericht DUIDELIJK de NAAM van het veulen.
Wat valt onder de paarden? : KWPN, NRPS paardenmaat, andalusier, lusitano, fries, shire, groninger, gelder, arabier, etc.
Twijfel je of jou veulen bij de pony's of paarden moet, stuur mij dan even een pb.
Reacties met meerdere foto's tellen NIET mee
Collages zijn NIET toegestaan.
Opgeven kan TOT zondag 10 augustus. Dan gaat dit topic op slot, en komt de werkelijke verkiezing.
Ik zal in de loop der tijd iemand benaderen om de punten na te tellen, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeert

Vragen? Graag via PB en niet in dit topic.
NB: Verkiezing geld alleen voor veulens van 2003

Hij vond de katten heel intressant. Het was echt een schat, een onwijse lieverd! Op een leeftijd van 2 weken overleed hij plotseling... Maar hij zal nooit vergeten worden! 
We hebben lang op hem moeten wachten, we werden namelijk zot van ongeduld omdat de merrie ons altijd liet denken dat de moment daar was...
Het is een echt deugenietje, die al een keer door het oog van de naald is gekropen, longontsteking. Hij is er dus nu helemaal bovenop en probeert alvast zijn hengstenmanieren op de mama uit
. Aan Wizkid zit een verhaaltje vast. B'elanna heeft al eerder een veulen gehad: Tequiero. Tequiero is gekocht door een goede vriendin van mij. De eerste paar weken heeft hij bij B'elanna en de andere paarden in de wei gestaan. Tot we erachter kwamen dat een hengst van zijn leeftijd al wel dekken kon. We hebben hem apart gezet en er niet meer over nagedacht. In maart vonden we B'elanna wel een beetje dik worden. We dachten aan een grasbuikje en hebben haar ook nog op dieet gezet... Tot de dierenarts zei: dat paard kon wel eens drachtig zijn. Ik schrok me dus helemaal rot! B'elanna gedekt door haar zoon vond ik geen leuk grapje
En ik was vreselijk bang dat het niet goed zou aflopen met moeder en veulen. Twee maanden later werd Wizkid geboren (ik heb hem zelf op de wereld geholpen
). Op 1 mei, Labourday. Heel toepasselijk. En gelukkig was hij helemaal in orde en B'elanna ook. En alhoewel ik helemaal geen veulen wilde, ben ik als een blok voor Wizkid gevallen! Het is een schatje. Net zo eigenwijs als zijn moeder, maar ook net zo lief. Binnen een week stond hij al met een halstertje aan parmantig vastgeknoopt voor de stal naast zijn moeder. Voetjes optillen doet hij ook en hij kan al onder de douche. In zijn vrije tijd doet hij maar twee dingen: moeder of tante Seven pesten, of hij slaapt... Nou ja slaapt... eh ik heb nog nooit een veulen zo gigantisch horen snurken
.

.
!
, zijn ze het daar ook allemaal over eens, dat ze nog nooit zo´n lief, makkelijk veulen hebben gehad
!! (op de foto is ze 3 dagen oud

(is laten weggetrokken, nu issie crème met een zwarte huid)
Zo is het gras in de andere weides altijd groener en je hebt mams niet nodig om daarheen te gaan

(Deze foto is ook door haar genomen) En toen was hij nog maar klein