Nu weet ik het helemaal niet meer...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Nu weet ik het helemaal niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 17:04

Ik zit nl. al niet lekker in mn vel..(zie andere topic)

Nu moest ik dus deze week ongesteld worden maar dat word ik dus niet Scheve mond
Ik heb al 5 of 6 maanden geen vriend meer dus ook geen sex..
Zou dit komen omdat ik zo pieker of??
Ik ben alle keren hiervoor gewoon ongesteld geworden.. Verward
Ik snap er niks van...Heb ook nog niet echt buikpijn gehad wel wat steken maar verder niks..

Helpp..Wat nu??Ik weet het echt niet meer nu.. Scheve mond Huilen Huilen Verdrietig xx


replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:50

Eet je wel genoeg, mensen met eetproblemen kunnen ook vaak niet meer ongesteld worden.

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:54

Kan door stress of slecht eten komen.
Ook door onder een bepaald gewicht te komen ook al eet je wel goed.

Als het lichaam het zwaar heeft met iets dan kan de ongesteldheid uitblijven...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:06

Nou als je geen vriend hebt gehad de afgelopen tijd zou ik me maar niet zo druk maken als ik jou was. Heeft vast met de stress te maken.
En ook stress om dat je niet ongesteld wordt kan er juist voor zorgen dat het idd niet gebeurd, dus geduldig afwachten. Lachen

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:22

Ja stress kan daar heel goed mee te maken hebben. Maar zoals Cody al zegt, als je geen vriend hebt gehad zou ik me maar niet te veel zorgen maken om dat niet ongesteld worden. Bij sommige vrouwen is het zelfs 'normaal' dat ze regelmatig een of meerdere maanden overslaan zonder dat dit verder iets betekend. (ik weet waar ik het over heb Knipoog)

puntje puntje puntje

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:27

Het kan ook door het warme weer komen, want ik heb enkele vriendinnen die ook later waren dan normaal...(en die niet bepaald onder stress stonden ofzo).
En als je al 5 maanden geen vriend meer hebt gehad, en in tussentijd tot nu wel ongesteld bent geworden zou ik me ook niet teveel zorgen maken...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:03

stress en inderdaad het weer zouden bij jou wel eens de oorzaak kunnen zijn, en inderdaad zolang je al zo'n tijd geen vriend hebt gehad, niks aan het handje want geloof mij, kindertjes komen echt NIET van de ooievaar!!!!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:11

Het is idd erg warm, ben zelf een week eerder (gelukkig, ben ik het tenminste niet met dit warme weer), beetje vreemd, maar vond het prima, had ik er nu iig geen last van Lachen


Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:15

Wel genoeg eten hoor!!! Want daar kan het ook door komen, ondergewicht..maar als je toch geen vriend hebt zal alles wel op z'n pootjes terecht komen Lachen

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:22

Nou gelukkig maar voor jou, dat het in elk geval niet door de ooievaar komt.. dan zou ik me voorlopig maar geen zorgen maken, komt vast wel weer!

Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 08:38

Op zich eet ik wel voldoende maar goed met dat warme weer heb je niet altijd zin om te eten he?Maar ik moet wel wat eten want ik ga dan zo v. mn stokkie als ik niks eet.
Ik denk dat het dus ook grotendeels door de stress komt ja..Zo lekker zit ik nl. niet in mn velletje dus..
Nou ja ik hoop dat het nog komt deze week.. Hou jullie wel op de hoogte.. xx

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:40

of misschien kun je beter even langs de huisarts gaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Arlette1991, ashley1, Cubone, Dallista, Desireeeee, Facebook, GrapeshotBot, HighFly_, Julimy, lina1998, Mar_X, Mitch_Beauty, NatasjaV, nicole_floor, Pharootz, stijntilla, Wopkebrok, xSuuzerd, Zebrastreep en 196 bezoekers