Reageer ik overdreven?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:34

Heel erg fijn voor je dat ze in Emmeloord tenminste doorgepakt hebben en de zweren gevonden hebben, ik hoop dat alles nu goed komt en dat je een wat rustiger tijd tegemoet gaat met je paardjes. Had je ook al een pb gestuurd om je sterkte te wensen.
Dat moet je toch een prettig gevoel hebben gegeven dat die mensen je geruststellen en aangeven dat je de juiste keuze hebt gemaakt om naar Emmeloord te komen en niet verder bent blijven aanrommelen met je ex-VA.
Ik hoor wel hoe het allemaal verder verloopt.
Groetjes Sandra

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:51

Haha! Ik heb je net een pb terug gestuurd Haha!
Maar volgende week zit ik zonder werk (gelukkig, heb ik tenminste lekker veel tijd voor Kevin, komt eigenlijk wel goed uit) en ik kan wel weer wat aanspraak gebruiken dus als je zin en tijd hebt......kom je lekker een dagje of avond langs!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 09:47

Weer even een update!
We hebben Kevin gisteren ochtend opgehaald en het gaat nu heel erg goed met hem!
Hij heeft alleen voor een verbandijzer, achter kon hij het zonder af en hij loopt weer!!! En totaal niet kreupel (das lang geleden zeg)
Hij is ook ontzettend wakker, dat is hij ook lang niet meer geweest, hij was de afgelopen weken ontzettend sloom en je kon goed zien dat hij niet lekker in zijn vel zat (logisch ook als je weken lang met pijn staat) hij kijkt weer helder uit zijn ogen en is weer lekker vrolijk en druk, kortom ik heb mijn oude Kevin weer terug!!!
Hij heeft in Emmeloord een week boxrust gehad en thuis moet hij nu ook nog een week op rust met 3x per dag gecontroleerde en gedoseerde beweging.
Vandaag 3x 5 min. stappen op de weg, morgen 3x 10 min. en zo verder.
Eind van de week moet ik v. Muiswinkel weer even bellen om te overleggen hoe het gaat en of hij goed blijft lopen.
Ik ben ontzettend blij dat mijn reus weer op stal staat, baal wel een beetje dat hij niet naar buiten mag (en Eirian ook) maar het is voor de goede zaak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:51

Wat fijn dat het nu zo goed met hem gaat.
Tja, en je vorige DA

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 21:44

Ik ben echt ontzettend blij dat hij weer thuis is, hij is maar een week weg geweest maar god wat heb ik hem gemist!
Enne...mijn oude veearts hoeft echt niet meer te komen , ik heb alweer een andere gevonden OK dan!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:24

Mijn ervaring is ook dat je echt op je gevoel af moet gaan. Jij kent je paard het beste. Jammer dat je smid op vakanie was anders was dit misschien allemaal niet gebeurd, en stom van die plaatsvervanger dat hij niet wilde komen. Ik vind een hoefzweer nl wel iets voor een smid. Blij te horen dat het nu weer goed gaat!!! Haha!