Drainage

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 22:09

Echt een heeeele vooruitgang, ze hebben de vorige week ongeveer een drainagesysteem onder de paddock aangelegd, echt veel beter natuurlijk! Zeker met dit weer, de paddock was echt vaak een zwembad, gewoon dat je hem niet kon gebruiken.. Frusty

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 07:58

Oh gaaf... zouden ze in heel Nederland ff gratis moeten doen.
Stel, je hebt een buitenbak, komt er ineens een brief van de gemeente:
"Vanwege de bevordering van een goede afvoering van het regenwater in deze omgeving zijn wij genoodzaakt uw buitenbak te draineren. U krijgt een kleine vergoeding voor de overlast.... "
Lijkt je dat geen leuke brief om te krijgen?
Alleen denk ik niet dat de gemeenten hier in de omgeving dat van plan zijn *LOL* .
Geniet ze met de verbeterde omstandigheden!!!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:16

Nu nog een omheining om de paddox en we kunnen hem gebruiken.

Zal wel erg zwaar zijn in het begin, ligt zeker 40 cm nieuw zand in (lijkt wel het strand Pling)

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:35

Oh wat relaxt! Kun je Bolivia lekker in de paddock gooien! Wanneer komt er een omheining? Kun je weer oefenen met de longeerzweep!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 08:27

Hoe bedoel je verslaafd? Manon2 is met vakantie en toch nog Bokken. Of zal ze gewoon heel erg nieuwsgierig zijn hoe het gaat met Bolivia?

Oke, hier een update over de paddox:

De omheining is gisteren geplaatst en de eerste paarden zijn er al in geweest. Niet Rinaldo want die moest eraan geloven met het rijden Lachen

Wat ik al dacht is waar: de bodem is zeer zwaar. Een van de paarden ging erin rollen waardoor er een kuil kwam en toen ............. kwam hij bijna niet meer overeind.

Dus Spirit als ik jou was zou ik nog even "droog" oefenen met die longeerzweep en Bolivia op haar eigen tempo in de paddox laten.

Manon2 ga nou vakantie houden, met Bolivia gaat echt alles goed Pling