Vakantie in Kernwasser Wunderland!(DE)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Vakantie in Kernwasser Wunderland!(DE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:41

Ik ben net terug van een weekendje vakantie in Kernwasser Wunderland. Dat is een groot park met een attractiepark,hotels,cafee's en noem maar op. Het was er hardstikke leuk. Ik geloof dat ik wel 20 kilo aan ben gekomen zo lekker was het eten daar! Mijn moeder en haar vriend hadden betaald en voor de rest hoefde je niks te betalen. Alles kon je gratis pakken!...Ik heb me volgepropt met ijs(wat wil je als alle soorten ijs,saus en slagroom voor je snuit staat?). We hebben ook foto's gemaakt natuurlijk en hier dus een paar van die fotootjes:

Een gedeelte van het attractiepark van boven genomen(je ziet hier de wildwaterbaan en de rondraaiende kopjes):
Afbeelding
De kerncentrale omgebouwd tot klimmuur:
Afbeelding
De superglijbaan met daarachter de Rijn:
Afbeelding
Mijn broertje wou klimmen (draai bij deze foto's je beeldscherm ff ondersteboven Haha! )
Afbeelding
Afbeelding
En hier was hij net over de helft en ging weer naar beneden:
Afbeelding
Wij zijn ook even in de kerncentrale geweest wat ze "echoland" noemde want zelfs als je 1 stap zette hoorde je dat nog 3 keer!
Afbeelding
God allemachtig wie is dat domme kind die daar staat te zwaaien nou? Verward ( Tong uitsteken Haha! *LOL* )
Afbeelding
Ik kreeg de zaterdags heimwee naar paarden en heb dus ff een paard opgezocht waar ik op kon rijden Haha! :
Afbeelding
Hallow! Leuk om kennis met je te maken!!! Tong uitsteken
Afbeelding
Onverwachtse foto van m'n moeder in de bootjes(dat felgroene armbandje moesten we allemaal om als teken dat we er overnachten):
Afbeelding
Jippie! Karten! Ik zit in het blauwe autootje en wally in de rode naast mij:
Afbeelding
Zaterdag werd er Rodeorijden gehouden met als hoofdprijs gratis weekendje daar. Er deden alleen oude mannen mee en dat pikte ik niet dus ik ren naar die stier en jump erop (haha met de voltigesprong). Ik was dus het enige meisje die meedeed en ook de enige onder de 20!...Rodeogirl gaat rodeorijden!!!:
Afbeelding
Afbeelding
Ik was vreselijk moe na die nachjes daar dat je 1 uur op bed gaat en 8 uur eruit dus was erg moe. En mijn moeder ging een foto maken en dat wou ik niet!!! Boos! :
Afbeelding

Haha dit waren de foto's van het weekendje!
Zou ik de 2e rodeofoto als ava doen?
Wel toepasselijk!
Ach nouja ik zie nog wel!
Leuke fotos hea?


Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:55

leuke foto's!
hoeveelste ben je geworden met dat rodeorijden!?

HO HO HO, and a bottle of rum!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 20:01

Irmaatje schreef:
leuke foto's!
hoeveelste ben je geworden met dat rodeorijden!?


Ik zou het niet weten we gingen best wel snel weg. Denk dat ik er zo'n 35 sec op heb gezeten en er was 1 man die 1 minuut 36 had dus die had gewonnen. Haha die mannen zeiden dat ik de 10 sec niet zou kunnen halen maar een man die dat zei had 30 sec en ik ietsje langer..weet niet precies hoelang!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:03

haha,
ben je nu klaar voor een echte stier?!!!! Koe

HO HO HO, and a bottle of rum!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:31

die rodeo foto's!!! lachuh hee!
is wel leuk als avater jah!!!

.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:41

Hé leuk zeg! Die klimwand is ook wel stoer, knap van je broertje dat hij zo hoog durfde!
En heb je gewonnen met de rodeo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, herous en 95 bezoekers