Springen met bodyprotector... op wedstrijd!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Springen met bodyprotector... op wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 22:22

Als je een wedstrijd hebt en je wil graag springen met een protector, waar doe je hem dan?
Onder je jasje?
Of onder je blous...
of over je jasje heen.... Knipoog


Bedankt OK dan!
Laatst bijgewerkt door Chantal op 08-08-03 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:33

wat dacht je van eroverheen...??

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:40

Vandaag was ik mee op een wedstrijd (met deze hitte) en een meisje dat ik ken had gewoon een blouse aan (je mocht daar met deze hitte in zomertenue starten) en daarover een bodyprotector!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 08:34

Afgelopen zondag zag ik ze ook allemaal hun parcoursje afleggen met over hun blouse de bodyprotector

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 08:58

Ik doe em meestal onder mijn trui (heb een felgroene trui en daarover een blauwe protector staat een beetje vaag). Met dit weer had ik em trouwens niet aan. Zo gevaarlijk spring ik nou ook weer niet en zo warm met zo'n ding!!

Groetjes Hester
PS Een tijdje geleden werd een vriendin bijna uit de springbaan gestuurd omdat de jurys nog helemaal niks van zo'n bodyprotecor wisten Verward raar!!!

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 12:56

keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 12:57

ja maar als ik met jasje moet springen.. moet ik hem er dan overheen doen?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 12:58

eponaschatje schreef:
keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.



nee maar daar gaat het ook niet om!
Mijne doet ook bijna nooit gekke dingen maar toch vind ik het fijner met springen!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:27

Chantal"]
[quote="eponaschatje schreef:
keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.



nee maar daar gaat het ook niet om!
Mijne doet ook bijna nooit gekke dingen maar toch vind ik het fijner met springen!!
[/quote]

hij hoeft ook geen gekke dingen te doen, een keer struikelen is al genoeg om er vervelend mee te vallen!

en je mag hem onder&over je jasje dragen volgens mij hoor!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:40

Renske20"]
[quote="Chantal"][quote="eponaschatje schreef:
keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.



nee maar daar gaat het ook niet om!
Mijne doet ook bijna nooit gekke dingen maar toch vind ik het fijner met springen!!
[/quote]

hij hoeft ook geen gekke dingen te doen, een keer struikelen is al genoeg om er vervelend mee te vallen!

en je mag hem onder&over je jasje dragen volgens mij hoor!
[/quote]


Totdat je paard struikelt, TOCH een keer schrikt of jij omver gereden wordt door een ander. Dan ben je blij dat je hem aan hebt.

Toos paardloos

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 17:49

imker"]
[quote="Renske20"][quote="Chantal"]
[quote="eponaschatje schreef:
keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.



nee maar daar gaat het ook niet om!
Mijne doet ook bijna nooit gekke dingen maar toch vind ik het fijner met springen!!
[/quote]

hij hoeft ook geen gekke dingen te doen, een keer struikelen is al genoeg om er vervelend mee te vallen!

en je mag hem onder&over je jasje dragen volgens mij hoor!
[/quote]


Totdat je paard struikelt, TOCH een keer schrikt of jij omver gereden wordt door een ander. Dan ben je blij dat je hem aan hebt.
[/quote]

ja idd
en je voelt je ook veel zekerder (ik wel)

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:51

Als ik er een had (wat binnenkort ook zo zal zijn) zou ik hem boven alles wat ik aan heb doen, want als je hem ergens onder aan hebt vind ik het zo een raar gezicht, ben je net een bodybuilder of robot ofzoiets, maar feitelijk maakt het niet uit hoe je eruit ziet, de veiligheid komt op de eerste plaats!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:34

Frederieke schreef:
Als ik er een had (wat binnenkort ook zo zal zijn) zou ik hem boven alles wat ik aan heb doen, want als je hem ergens onder aan hebt vind ik het zo een raar gezicht, ben je net een bodybuilder of robot ofzoiets, maar feitelijk maakt het niet uit hoe je eruit ziet, de veiligheid komt op de eerste plaats!


inderdaad, eronder ziet er helemaal niet uit!!
en als je het er onder wilt dragen moet je natuurlijk ook geen strak jasje aanhebben Knipoog

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:48

Ik heb gisteren op de NRPS keuring iemand over de kop zien slaan zo gruwelijk en haar leven is volgens mij gered door zo'n ding. zij had hem over haar blouse heen aan. (PS: ik wist weer precies waarom ik niet sprong)

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:03

Het ziet er niet uit, maar dan nog, een jury mag zelfs in de dressuur geen lagere punten geven op verzorging als je zo'n bodyprotector draagt. Het is immers toegestaan. Ik zou het ding over het rijjasje dragen, dat lijkt mij prettiger dan onder het jasje, omdat het jasje dan te krap wordt.


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:11

Merilyn schreef:
Ik heb gisteren op de NRPS keuring iemand over de kop zien slaan zo gruwelijk en haar leven is volgens mij gered door zo'n ding. zij had hem over haar blouse heen aan. (PS: ik wist weer precies waarom ik niet sprong)


Dat ging ik dus ook net zeggen, jeetje zeg, dat meisje viel echt heel eng. Haar pony kwam bovenop(?) haar terecht en kon niet meer overeind komen. Zij had die protector echt hard nodig!
Trouwens wel een ontzettend stoer meisje, ze reed gewoon weer verder, ze is de barrage van het klassieke parcour nog gestart.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 07:51

Meisje had idd geluk. Ik ken haar en het is wel een taaie hoor, maar echt zonder die bodyprotector had ze denk ik (weet het eigenlijk wel zeker) daar niet zo vrolijk meer rond gelopen.

Eigenlijk moeten ze het gewoon verplichten.

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:20

meestal doen ze de protector boven het jasje aan (anders lijk je zo dik en past je jasje meestal niet meer)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:28

Frederieke schreef:
Als ik er een had (wat binnenkort ook zo zal zijn) zou ik hem boven alles wat ik aan heb doen, want als je hem ergens onder aan hebt vind ik het zo een raar gezicht, ben je net een bodybuilder of robot ofzoiets, maar feitelijk maakt het niet uit hoe je eruit ziet, de veiligheid komt op de eerste plaats!


idd ik heb hem er ook boven! afgelopen jaar op de Hippiade moest ik hem er onder doen(was de dag ervoor door me rug gegaan en ook met 4-tal had ik hem om) stond zo vreselijk stom! leek meteen wel 20 kilo te izjn aangekomen Haha!
neehoor ik spring eigenlijk nooit met dat ding, vind hem maar in de weg zitten(zit tussen me oren hoor) maar met de cross heb ik hem natuurlijk nodig!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:33

Ik heb hem over mijn trui (clubtenue) met wedstrijd, zit echt veel beter.
Ik vind het trouwens geen raar idee om de bodyprotector met springen verpliht te maken, je ziet zo ontzettend bveel ongelukken gebeuren. Ze zijn toch een tijdje bezei geweest met het verplicht stellen hiervan? Waarom is het eigenlijk nog niet zo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mo_Noah en 35 bezoekers