Daar ben ik dan weer

Ik ben op instrctiekamp geweest samen met Alexandra (alexandra14) en haar pony Kiki (die dus te koop staat) en ik heb het onwijs naar mijn zin gehad en we hebben heel erg veel geleerd! Nog meer foto's (ook van het rijden van mij) komen nog, maar hier alvast mijn deel.
Dit is deel 1 maar er komt nog meer. Oja, het is flauw maar je mag de foto's niet zomaar voor eigen gebruik gebruiken (wat een zin)
Ik heb alvast 2 foto's van een Amerikaanse website geplukt, dat paardje staat daar namelijk te koop het is een 5 jarige ruin. Zijn naam is Siep en hij is ontzettend duur

Op deze foto kijk ik wat gezelliger dan op de andere foto

Maar laten we beginnen bij het begin.
Het was zondagochtend 3 augustus een uur of 11. We gingen Kiki uit het land halen. Het meisje erbij is Viora die even HAAR ponykamp foto liet zien

Kiki gepoetst en alles en ingeladen, dan nog even een lief fotootje van haar hoofdje:
Nou, op weg naar Friesland, het was een lange rit want we gingen helemaal richting waddenzee en je kon dan ook ameland enzo zien liggen, het was wel heel erg leuk.
Alexandra zit in de auto wat muziek te luisteren:
Daar aangekomen kwam ik ale en hele leuke pony tegen, Bram. Het werd mij lieveling daar. Bram is een kruising tussen een Fjord en een Fries. Oja, bijna alle lespony's en paarden daar zijn zelf gefokt.
En dit paardje stond vlakbij Kiki, is ook wel een leuk beestje:
Dit is J.J. die stond samen met Luna in een stal, bij beide pony's zat er weer Frie sin. Deze 2 stonden naast Kiki.
Straks nog meer foto's ook wat actie.