Ik heb een tongpiercing!!! Incl foto's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Ik heb een tongpiercing!!! Incl foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 19:20

Vandaag was het dan eindelijk zover. Ik ga een tongpiercing zetten. Iedereen had me lekker zenuwachtig gemaakt, maar ja ik wilde zo graag... Dus ikke met een vriendin en een nichtje van mijn naar de piercingshop.

Dus ik kom daar binnen. Komt er een klein mannetje op me af:
"Kan ik je helpen?"
Dus ikke: "Ik wil een tongpiercing laten zetten"
Hij: "Ok, ga daar maar even zitten dan leg ik de spullen klaar en zal ik hem zo zetten... Hoe heet je?"
Ikke: "Ilse"
Hij: "Ok Ilse, ik heet Jimmy en ik kom je zo halen"


Zit ik daar te wachten, eigenlijk heel rustig totdat hij me komt halen. Kon ik plaats nemen op zo'n 'bed'. Begint hij te vertellen wat hij gaat doen. Heel netjes dus. Eerst maakte hij mijn tong droog met een stuk keukenpapier. Daarna kwam hij met een klem en pakte daarmee mijn tong vast.
Afbeelding
Lin en Anne waren vanalles aan het vertellen waardoor ik moest lachen. Haha! Dat zie je wel op de foto... Wat een klem hè die op mijn tong zit Scheve mond

Nou uiteindelijk had hij een puntje gezet waar de piercing ongeveer moest komen...
Afbeelding

Later ging hij nog met een lampje alles bekijken of er geen ader in de weg zou zitten. Bleek dat er een dikke ader door mijn tong ging en dat hij daar net achter de piercing wilde zetten. Dus hij tekende dat nog mooi enz. Was allemaal netjes..

Nou toen was het zover.... Hij kon gezet worden. Hij weer die tang enz er netjes op. Dus hij: "Je moet dadelijk diep inademen en daarna uitademen en dan nog een keer. Bij de 2e keer zet ik de piercing, dus dat deed ik...
Afbeelding
Ja, 1-2-3

Afbeelding
En toen zat ie.

Nou hij zei doe je ogen maar open het is gedaan. Ik voelde dus echt bijna niks.. Daarna heeft hij me nog netjes uitleg gegeven en ik moest natuurlijk mijn mond een paar keer spoelen. En ik moest over 2 weken terug komen om een ander staafje te laten zetten. Echt super vriendelijke mensen.

Dit is uiteindelijk het resultaat:
Afbeelding

Ik ben als de dood voor naalden en dit heb ik toch gedaan. Als je graag een tongpiercing wil laten zetten, niet twijfelen gewoon doen. Het is nu een beetje wennen omdat je de hele tijd iets in je mond hebt, maar dat went wel. Ik ben er super blij mee!!!!

Zo dat was het dan, moest ik ff kwijt aan jullie....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:25

Hmm heerlijke foto's! Krijg dr al kippenvel van als ik het zie Haha! Maar het is echt heel mooi! Nu praat je zeker wel stom Tong uitsteken Trekt wel weg Lachen Veel plezier ermee

... And we like all the fluffy animals.


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:26

AU Scheve mond
Volgens mij doet dat echt kei zeer! Het staat je wel erg leuk!!!
Die ene foto met die naald door je tong is wel eng, brrr.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 19:38

Rainie"]
Nu praat je zeker wel stom Tong uitsteken Trekt wel weg Lachen Veel plezier ermee
[/quote]

Het praten valt best wel mee. De meeste horen het niet eens. Alleen voor mezelf gaat het wat moeilijker....


[quote="Rinske schreef:
AU
Volgens mij doet dat echt kei zeer! Het staat je wel erg leuk!!!
Die ene foto met die naald door je tong is wel eng, brrr.


Valt best wel mee hoor, de pijn. Eigenlijk heb ik helemaal geen pijn gehad. En inderdaad die foto met die naald door mijn tong is niet bepaald leuk om te zien Knipoog

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48197
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:43

gaaf! Je hebt meer lef dan ik... Haha!

Is het waar wat ze zeggen, dat je de prik tegen het zwellen in je kont krijgt?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:01

Ik heb geen prik gehad toen ik mijn piercing liet zetten. Alleen een middeltje om 2x daags mijn mond mee te spoelen.
De jouwe ziet er netjes uit. Het praten is zeker even wennen, nu, of heb je daar geen last van?

* To Belg, or not to Belg *

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:03

Ik had vorig jaar met vakantie er bijna 1 laten zetten. Ik wou/wil d'r al zo lang 1 en ik had mn moeder net omgepraat dat het mocht enzo! Nouja het was op vakantie en er was daar een piercingparty en het was best goedkoop. En het was een hele goede piercer had ik me laten vertellen. Nou ik afgesproken met een vriendin om het allebei te doen! Iedereen ons bang gemaakt. Haha! Nou zij liet hem als eerst zetten en zei dat het toch wel pijn deed. Scheve mond Dus ik dacht ohh poedersuiker... Nou na heel lang in de rij wachten (zo'n 1,5 uur) was ik dan eindelijk aan de beurd! Ik helemaal zenuwachtig enzo. Dus nam plaats op zo'n 'bed'. Eerst ging ie alles goed bekijken. En toen zei ie dat ik het beter niet kon doen omdat m'n tongriem te ver naar voren zit, en anders kwam de piercing ook heel erg naar voren. Dusja ik kon kiezen.. Had het toch maar niet gedaan. Maja het kan wel als ik m'n tongriem door laat snijden, maar dat vind ik wel een beetje ver gaan. Ik baal d'r nog zo ontzettend van! Maja gelukig had ik een piercer die het niet alleen om het geld deed. Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:11

Aaaaah wat moedig van je man!! Lijkt me zo strak Tong uitsteken Echt stoer!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:16

*jikes* wat zie je er rustig uit zeg op die foto waar de naald er al doorheen zit *LOL*

Nu heb je wel een mooi excuus om lekker heel veel aan ijsjes te sabbelen, da's goed tegen het zwellen en de eventuele pijn die je mocht hebben. Is wel aan te raden, m'n zus dacht zonder te kunnen, maar daar was ze vlot van bekeerd *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:25

Jeetje ik word helemaal duizelig bij het zien van die foto met die naald! Ziek Knap hoor dat je dat durft. Ik wilde ook altijd een tongpiercing, ik ging hem laten zetten op een dag, kwam die man heel vrolijk met een mega grote naald en tang enzo aan om te laten zien hoe ze t zouden doen. Toen durfde ik meteen niet meer! Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:11

Gaaf! Ik wil er ook een Lachen

Maar volgens mij had ik m'n tong allang terug getrokken (schrikreactie Tong uitsteken)

Ik vind het persoonlijk mooier als ie verder naar achter zit maar dit is ook mooi!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:16

ieks die naald !!! ben tegenwoordig van voor naalden!! ieeell die foto met die naald door je tong is echt eng! maar het staat wel kick hor!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:51

Gatver, die foto met die naald door je tong.. Bloos!
Een vriend van 16 die heeft ook een tongpiercing, die zei ook dat het niet pijn deed..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:52

nou je kan geen kant op met je tong hoor
ze houden die klem stevig vast , en door die klem kun/wil je hem ook niet terugtrekken(psychologische drempel?)
leuk joh
hij is stoer
ik had er ook 1 maar ik ging op het land van ooit werken toen moest ie er weer uit
en de pijn valt inderdaad mee

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:56

grappig dat er foto's zijn genomen toen je hem liet zetten!!1
Volgens mij is het echt zooo pijlijk!!
maar hij staat echt leuk

Live,LOve,'ndLaugh

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:46

ziet er erg mooi uit!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:00

leuk zeg!
ik zou het nooit doen, kan niet tegen naalden en pijn.
en het lijkt me best pijn doen dus het lijkt me niet zo'n goed plan Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:15

ohh ik wil er ook graag één in mij tong maar ik durf nie *LOL*

Dag lieve mama...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:17

ik wil het wel!maar nee, na t zien van die naald door je tong

zo ging ik ruim 6 jaar terug mn navelpiercing laten zetten, eerst ging mn vriendin de wenkbrauwpiercing laten zetten, zie ik die naald door dr wenkbrauw langs haar oog zitten, druppel bloed liep over dr gezicht, nee ik hoefde niet meer!heb m toen toch laten zetten deed, niet echt pijn(was zonder klem)
maar wie weet neem ik ooit nog eens een tongpiercing, vind t wel echt heel gaaf!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:09

Succes de eerst komende 5 dagen. Voor mij was het 5 dagen vloeibaar en ik had zo'n honger...!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:59

Het schijnt ook nogal apart te zoenen.. Haha!
Nog geen ervaring mee, alleen zonder.. *LOL*..

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:04

cool man, echt vet dat je het gedurft hebt, in mn tong zou ik het denk ik niet doen, ik heb wel een neuspiercing, deed ook geen pijn bij het zetten,
succes de komende dagen met eten he

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 11:54

Zo stoer is het allemaal niet. Het is gewoon een kwestie van doen. Die naald die zag ik pas voor de eerste keer op de foto. Ze gaan er zo mee om dat jij die niet hoeft te zien. Ik had ook al verteld dat ik panisch was voor naalden, nou ik heb hem dus ook helemaal niet gezien, alleen die tang.

Ik vraag me ook af hoe snel en waar hij die tang heeft gepakt en gelaten... Hahahaha. Nou ja maar goed dat hij die niet had laten zien want dan was ik super hard weggerend...

Maar echt waar ik had geen pijn..

En eten kon ik gisteren nog wel. Vandaag nog niet geprobeerd. Ik mag het wel gewoon zolang ik het daarna maar goed ontsmet....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:55

Leuk dat er zulke duidelijke foto's van gemaakt zijn Haha! Had mijn hoofd ook wel willen zien toen ze die naald door mn wenkbrauw staken Tong uitsteken

Mooi dat je er blij mee bent Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 11:55

Trouwens ik heb nu wel een super dikke tong, alleen die is niet pijnlijk

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, Black_Moon, BRN, dioni, ElSea, Googlebot, JudithGigi, KimD, M_ontana, Mariett, Regenpier, Remembrance, Saaams, xBeauuu, xPabloBokt en 56 bezoekers