mss toch officieel!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

mss toch officieel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 20:06

Heyzz

ik kwam net op de club voor les, waren er alleen de 2 commandanten, mijn moeder en mijn vader. De rest kwam gewoon niet Omdat ik met een pony was van mensen die op vakantie zijn en het warme weer had ik geen les. Wel zei mijn commandant dat ze mijn startkaart voor Oki al had aangevraagd terwijl ik op vakantie was, hij kon dus eigenlijk deze week al binnenkomen. Dat betekend dat ik mss het TBF (16 aug) al officieel mag starten!!!!!!! Anders zou ik HC starten, mag omdat het een wedstrijd van onze eigen club is. Maar officieel vind ik toch leuker, ALS ik een wp haal, telt ie iig al wel mee. Ik start trouwens L1, mag blijkbaar omdat ik zelf al M1 heb gereden, pony kent nog niks.

Hopelijk is ie optijd binnen!!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:12

Vast wel Lachen Ze komen steeds sneller!

Veel succes alvast!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:18

He das mooi joh,snelle service Haha!
Zou idd toch mooi zijn om op eigen terrein je eerste officiele puntje weer binnen te halen.
Je vertelde al dat het lekker gaat met de pony en als je zelf al hoger hebt gereden vind ik zelf altijd de B erg saai.Alsmaar lichtrijden en vrij weinig oefeningen.Ik zou zeggen ga lekker aan de slag met de oefeningen uit je proef en dan gaat het vast en zeker ook goed lukken dat proefje zaterdag.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes! OK dan!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 12:47

.
Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:10

Dat is nog niet zo'n verkeerder tijd met dit weer.
Ik hoop voor je dat een paar graden minder warm is en dat er een klein briesje staat.


Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:52

Leuk dat je gaat officieel gaat starten! Als je pony nog helemaal niks kent, kan het best verstandig zijn om in de B te beginnen (als je goed genoeg bent ben je die zó door) maar als je graag L wilt starten, mijn zegen heb je!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 11:38

Kieffertje schreef:
Leuk dat je gaat officieel gaat starten! Als je pony nog helemaal niks kent, kan het best verstandig zijn om in de B te beginnen (als je goed genoeg bent ben je die zó door) maar als je graag L wilt starten, mijn zegen heb je!


Maar als ik in de B start moet ik eerst 10 wp hebben voor ik verder kan. En aangezien mijn moeder binnenkort geopereerd wordt aan haar rug en 4 maanden niks mag, zal ik van de winter niet zo vaak op pad kunnen, alleen als ik met iemand mee kan rijden of mijn vader mss wil helpen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 19:52

Heyzz

nou mijn startkaart is binnen, start morgen dus voor het eerst officieel met Oki!
Had vandaag in ermelo al een oefenwedstrijdje, en had 159 punten. Ben dus erg tevreden.

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:37

veel suc6

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:33

hey goed joh die 159! IK Hoop dat je op de officieele wedtrijd ook een wisntpuntje scoort!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:24

Had gisteren 148 punten, maar was erg tevreden. Was niet laatste, en reed zeker niet voorschut. Nog even oefenen en dan komen die winstpunten hoop ik snel.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:41

Netjes Tess *LOL*

Mijn moeder had in Ermelo geschreven bij je proef en de jury had als commentaar dat sommige dingen heel netjes gingen, maar dat het geheel nog wat onbevestigd was Knipoog
Ik vond Oki met die clinic van Bram iig super lopen Lovers

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 14:26

gomir schreef:
Netjes Tess :j :))

Mijn moeder had in Ermelo geschreven bij je proef en de jury had als commentaar dat sommige dingen heel netjes gingen, maar dat het geheel nog wat onbevestigd was ;)
Ik vond Oki met die clinic van Bram iig super lopen :j :+:



FF offtopic: ben je weer bijgeslapen??
Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:07

Jij wou mij eens tegen het lijf lopen.
Heb je me ook gezien dan,want ik was er wel,zondag tenminste.
Sochtends hielp ik anita met losrijden en smiddags heb ik gekeken naar heidi,jurgen en evelien in de kur.
Je gaat me toch niet vertellen dat je me nu nog niet gezien hebt he Tong uitsteken

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 15:11

holly schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat je me nu nog niet gezien hebt he Tong uitsteken


Ik heb je gezien toen je anita moest lezen, was in de ring daarnaast aan het schrijven. Dus, zal niet meer zeuren. Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:30

Heb je tussendoor nog even kunnen spieken naar anita haar proef?
Die was echt drie keer niks.
Tijdens het losrijden kreeg ik ze zover dat ze hem echt goed aan het lopen had en toen ze de jury zag kwam er niks meer uit.Echt heel jammer,maar we blijven eraan werken.
En bij jou?zo gegaan als verwacht?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:49

Ik weet niet wat er heel netjes ging Heb de proef niet gezien
Mijn moeder zei al dat ze meteen vertelde dat ze het raar vond dat je L1 ging...Lekker positief, normaal ken je de ruiters ook niet

Ik heb niet echt veel geslapen het weekend en werk nu weer gewoon, maar ben wel weer uitgerust (moest er zaterdag vier uur uit en zondag 8 uur, de rest van de week gewoon 6.15 Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:51

Haike, ik heb alleen nog gesprongen (fl, 44 1/2 stijlpunt).

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:21

he haike succes de volgende x dan en ja die jury was wel errug voorbarig zeg!, maar volgens mij heb ik wat gemist, waarom heb je een andere pony? of heb je haike ook nog?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ en 34 bezoekers