ergernissen op de manège

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

ergernissen op de manège

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 19:30

vanochtend vroeg opgestaan en weer eens naar met zussie naar paardje Hannah geweest. Ik heb misschien al verteld dat ze op een manège achter ons staat waar het er behoorlijk kakkerig aan toe gaat. zo heerst er momenteel een pelham mode, een anti'cap mode. Ook vinden ze het heel netjes uitzien als ze hun paarden constant zitten te prikken met sporen (dat is stoer) en terwijl maar trekken aan die teugels, en dan och wat loopt die mooi aan de teugel!!!!!!!! grrrrrrr ook de lessen zijn behoorlijk nutteloos. Ze stappen eerst 10 min, dan draven ze een kwartier en dan weer 10 min. stappen terwijl zem et veel geluk een cirkel draaien of van hand veranderen. Zeer leerzaam, zeker als je met 12 achter elkaar zit te ploeteren. maar nu komt het ergste, ik en mijn zus zijn voornamelijk bezig haar wat NH te leren. Zo kan ze al aardig wat oefeningetjes doen. We longeren haar veel (zonder hulpteugels, wat ze verschrikkelijk vinden) omdat ze wat zou loskomen. Ze is al 20 jaar en lang niet bereden. ook join uppen we haar veel in de ronde bak. EN vanmorgen was ze een beetje zot van de koelte en draait ze in rengalop een toertje en een bokje, direct commentaar van: hé, je moet haar iet opjagen, je verstoort de les, grrrrrr rijden ze maar verder op hun kakponys Cool
En al die trutjes lachen hhahahaahahahaha Huilen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:06

Nou, eerlijk gezegd begrijp ik hun reactie wel. Voor de concentratie van de lespaarden is het niet optimaal als ernaast een pony uit zijn dak gaat... Ik zou daar in die situatie waarschijnlijk ook iets van gezegd hebben.

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgië, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:24

Ja gelijk dat da erg is dat er eens 2 min een paard zot doet...
Ze moeten maar 2 minder stappen in de les !!!!!
Moet vree nuttige les zijn tsss...

Farjen

Berichten: 7988
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:24

hihi vree Lachen Gij zijt duidelijk belg

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 21:36

Linda250 schreef:
Nou, eerlijk gezegd begrijp ik hun reactie wel. Voor de concentratie van de lespaarden is het niet optimaal als ernaast een pony uit zijn dak gaat... Ik zou daar in die situatie waarschijnlijk ook iets van gezegd hebben.


mercikes Nicky *LOL* nu, ze waren nog maar minuutje aant intstappen, en die 'al redelijk gevorderde ruiters' Schijnheilig stonden nog zelf te lachen en te praten en aan te singelen enzo.. sorry, sluit onze paarden dan op in een stand aan een ketting, kunnen ze nooit meer lekker los lopen. sorry hoor Scheve mond