Dagami Gemeet ;)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Dagami Gemeet ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 16:02

Hey!
Vandaag was ik Naar Danielle toe. Eerst gingen we een buitenrit maken op Mireille. Alleen er waren zoveel horsels, dazen en vliegen dat het gewoon echt niet leuk meer was. We zouden de grote rit doen van 2,5 uur, maar dat vonden we iets té voor Mirei dus deden we de middel ronde die ook groot was Tong uitsteken Maar goed. Mirei heeft zeer kleine pasjes dus dat was behoorlijk wennen en ik moest de hele tijd de teugels zo lang mogelijk vast houden terwijl ik ze altijd netje op maat heb Schijnheilig
Dus Mirei was voor mij behoorlijk wennen. Na (ongeveer) 1,5 uur waren we weer terug. Toen hadden we Mirei lekker even afgespoten en in de wei gezet en zijn wij even gaan eten. Daarna gingen we met Mirei en Lent VD-en! Ik wist neit wat ik zag. Lent (die behoorlijk haar best deed omdat ik er was Knipoog ) deed keuring 'voet'. Daarna was Mirei aan de beurt. Eerst liet Danielle Mirei's 'knopjes' zien en daarna mocht ik. We begonnen met buigen. Mirei ging helemaal uit zich zelf haar benen en achterbenen verder uit elkaar zetten en dan buigen. Echt zo mooi om te zien Kwijl En de spaanse pas was ook niet verkeerd! Daarna het Steigeren! Ik wist niet wat ik zag! Kwijl:~:~:~:~ Zo'n mooi paard, zo'n mooie beheerste steiger-actie! En daarna mocht ik het ook doen echt zo gaaf om haar te laten steigeren!! Kwijl Toen hadden we nog op het blok. Ik liet Mirei op het blok staan, ondertussen voet en flemen! Daar hadden we eigenlijk een foto van moeten maken! Dat zag er echt stoer uit Kwijl Toen hadden we nog kusje. Mirei liep zelf naar me toe om haar lipjes tegen me aan te drukken echt lief! Lovers En we hadden later de bal en de doek nog gehaalt. Ik hoefde alleen mee te zeggen "Doek.." En Mirei pakte de doek om te gaan zwaaien. En dat was ook zo met "Bal.." Toen trapte ze de bal weg, wel naar achter ipv naar voor maar ze deed het toch! *LOL*
Toen daarna mocht ik nog even op Mirei rijden zonder zadel en met halstertouw. Jammer dat ze alleen maar Danielle achtervolgende (die biks had!!) Knipoog. Maar goed ook nog even gedraaft en spaanse pas! En daarna liet Danielle Mirei vrolijk op het blok staan en ik glee bijna van haar rug! Hahahaha Haha! . Toen was Lent het slachtoffer Extreme duivel Eerst even lekker gepoetst en opgezadelt. Goh wat rijd zij fijn zeg! Ze heeft geen enkele keer stil gestaan Haha! Ze heeft nog wel wat moeite met door de bocht komen in de galop, maar ze (sorry Danielle Ach gut ) rijd lekkerder dan Mirei. Dat komt omdat ik die gangen niet gewent ben van Mirei Tong uitsteken . Daarna kwam me vader me alweer halen. Het was echt een hele leuk dag OK dan!
Zeker voor herhaling vatbaar



SaisjeKiekie
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:09

ja dat kan ik begrijpen:D mijn dag bij danielle, eergister, was ook 100 procent zeker voor herhaling vatbaar:D!

Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:16

Haha het klinkt in elk geval wel alsof je t leuk gehad hebt bij ons Schijnheilig *LOL*

Het was idd wel jammer dat het zo warm was en dat er zo veel vliegen/horzels zaten... Verdrietig maar kom gewoon nog maar eens terug als het wat koeler is en dan gaan we gewoon dat grote rondje doen *LOL* (maar dat terugkomen mag ook eerder hoor Tong uitsteken)

Je had trouwens wel hele goede invloed op Lent, want zo netjes "voet" heeft ze nog nooit gedaan OK dan! Hopelijk weet ze nog hoe t moet met de volgende VDsessie Haha!

Hoe durf je trouwens Mireilles gangen zo af te kraken Boos! Ze zit juist heerlijk Boos!:D

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 16:18

Het lijkt maar zo Haha!

Misschien neem ik de volgende keer Evelien mee, als ze durft teminste Schijnheilig

Nou anders moet ik voortaan altijd maar bij zijn als Lent 'voet' gaat doen Tong uitsteken

Mirei heeft gewoon kleine pasjes! En dat ligt aan mij niet aan Mirei Haha! Ach gut

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:56

Marieke_456"]
Misschien neem ik de volgende keer Evelien mee, als ze durft teminste Schijnheilig
[/quote]
Whaha is goed hoor Tong uitsteken Ohja vergeet je haar niet die snoepjes te geven? Haha! (of wilde je ze stiekem allemaal achterhouden voor Timon? }> )

[quote="Marieke_456"]
Nou anders moet ik voortaan altijd maar bij zijn als Lent 'voet' gaat doen Tong uitsteken
[/quote]
hahaha ja goed idee *LOL* Er staat voor morgenavond weer een VDsessie gepland Schijnheilig:P

[quote="Marieke_456 schreef:
Mirei heeft gewoon kleine pasjes! En dat ligt aan mij niet aan Mirei Haha! Ach gut

hmmm okay dat klinkt wel beter Haha! Maar ik weet t, t is bij Mirei allemaal even wennen, kep t meer mensen horen uitroepen Haha!:D:D

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 16:59

dagami"]
[quote="Marieke_456"]Misschien neem ik de volgende keer Evelien mee, als ze durft teminste Schijnheilig
[/quote]
Whaha is goed hoor Tong uitsteken Ohja vergeet je haar niet die snoepjes te geven? Haha! (of wilde je ze stiekem allemaal achterhouden voor Timon? }> )
[/quote]

Ssssssttt Schijnheilig Niet zeggen Knipoog

[quote="dagami"]
[quote="Marieke_456"]Nou anders moet ik voortaan altijd maar bij zijn als Lent 'voet' gaat doen Tong uitsteken
[/quote]
ja ja goed idee *LOL* Er staat voor morgenavond weer een VDsessie gepland Schijnheilig:P
[/quote]

Hmmm... Is er dan weer boekenmarkt? Schijnheilig Haha!

[quote="dagami"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Mirei heeft gewoon kleine pasjes! En dat ligt aan mij niet aan Mirei Haha! Ach gut

hmmm okay dat klinkt wel beter Haha! Maar ik weet t, t is bij Mirei allemaal even wennen, kep t meer mensen horen uitroepen Haha!:D:D
[/quote]

Roepen zelfs? Nou ja, in het begin ging het echt heel slecht, maar op de helft was ik het wel gewent vooral toen ze die spurt nam Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Marieke_456 op 08-08-03 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:03

boekenmarkt... tja... Haha! Je vader heeft toch nog geen rondje Twiske gefietst? Tong uitsteken Daar kan hij ook wel een middagje zoet mee zijn Schijnheilig *LOL*

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:07

leuk hoor !klinkt allemaal heel gezellig echt gaaf Lachen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 17:09

dagami schreef:
boekenmarkt... tja... Haha! Je vader heeft toch nog geen rondje Twiske gefietst? Tong uitsteken Daar kan hij ook wel een middagje zoet mee zijn Schijnheilig *LOL*


Daar heeft hij al eens gefietst Haha! een middagje?? Verward Het was toch morgen avond?? Tong uitsteken Maar hij kan ook het rondje Twiske 20 keer doen Knipoog
Dan komt ie misschien niet voor donker terug *LOL*

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 18:06

Mooi dat het zo leuk was!!! Klinkt echt super gezelli!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:33

Oooow, ik ben nu zo nieuwsgierig naar die 2!
Ik hoop dat het lukt volgende week zaterdag....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:43

Foto's Haha!:D:D en idd net als wat Sting zegt: klinkt idd erg gezellig!!!

Live,LOve,'ndLaugh

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 10:16

Leuk allemaal, maar ik word gek van de smiley's!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 12:40

Judibo schreef:
Ik hoop dat het lukt volgende week zaterdag....

Ik hoop met je mee Schijnheilig Haha!

Klinkt als een hele gezellige meeting Lachen

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:12

Yoline"]
[quote="Judibo schreef:
Ik hoop dat het lukt volgende week zaterdag....

Ik hoop met je mee Schijnheilig Haha!

Klinkt als een hele gezellige meeting Lachen
[/quote]

En ik hoop t ook *LOL* Tot nu toe ziet het ernaar uit dat het allemaal door kan gaan

T was idd erg gezellig Knipoog

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:57

klinkt super gezellig!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Fenders, Granoek, Lanoca, leonie1988, SylS en 35 bezoekers