hardstyle party Time-Out

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

hardstyle party Time-Out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 18:53

vrijdag 26 September is er een harstyle party in de time-out in Gemert
Charlie Lownoise & Mental Theo zijn er ook

en destinietje wil er heeeeeeeeeel graag heen Knipoog en ik heb er ook veel zin in!

wie gaat er nog meer mee?

en zaterdag de 20e(ook in september) viert GribaldiFAN geloof ik haar verjaardag in de time out maar daar komt dan denk ik wel een apart topic voor!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 04-08-03 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:55

jaaaaaa, ik wil mee! en mss komt mark ook! hahah! NOg meer zin!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:27

Grrrmblll... Konden ze die niet een weekje eerder doen!? Haha!

De 26ste vier ik mijn verjaardag!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:35

dan moet jij je verjaardag ook maar verzetten mike Haha! doet gribaldiFAN ook!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:36

Hmmm... Lunterenrit is de 27ste... Aangezien ik met trailer rij, zal ik het maar niet te laat gaan maken...

Ik ga wel een andere keer Hardstylen! Lachen

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Machie

Berichten: 15995
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:42

graag ipv de 20e, graag toch de 13e (zaterdag) De 20e kan ik helaas niet. En aangezien iedereen de 13e ook kan Haha!

Nee, helaas de 26e ga ik ook niet redden. Heb de volgende dag ook lunterenrit Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:58

De 13e kan ik dus niet hahaha. Enne ik ga zekers mee he!!! Zeker weer taxi alla marieke???

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:06

Ja, we gaan iig de 26e he! en ik mag dan nie tnog een keer denk ik, maar ik ga liever de 26e!

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:44

Ja, ik denk dat ik weer van de partij ben!! Dan hoop ik Renske iets meer te zien dan afgelopen keer!! Haha!

Lijkt me gaaf zeg!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 22:56

Suzanne F. schreef:
Ja, ik denk dat ik weer van de partij ben!! Dan hoop ik Renske iets meer te zien dan afgelopen keer!! Haha!

Lijkt me gaaf zeg!


haha heb je mn verslagje al gelezen Knipoog [BV] verslag van avondje Time-Out
daar zei ik ook al dat t wel jammer was dat we jou&wouter zo kort hadden gezien
(en dan mag je ff uitleggen waarom ik 'berucht' ben Tong uitsteken )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:14

Ach, jouw kennen ze iig! Ik ben niet zo bekend op bokt, en ik zag suzanne echt zo kijken van eh, wie??? haha! Maar ik en ook niet berucht bij mijn weten, dus dat ik wel weer een voordeel!;-)

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:25

Nee ok, maar Destinietje kende ik gewoon niet zo goed omdat ze geen echt schokkende dingen neerzet hier.

Renske is wel al ietsje beruchter door bepaalde postings en ze maakt het er ook nu niet beter op door te zeggen dat ze de barman op zn bekje heeft gepakt.... Tong uitsteken Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:35

Suzanne F. schreef:
Nee ok, maar Destinietje kende ik gewoon niet zo goed omdat ze geen echt schokkende dingen neerzet hier.

Renske is wel al ietsje beruchter door bepaalde postings en ze maakt het er ook nu niet beter op door te zeggen dat ze de barman op zn bekje heeft gepakt.... Tong uitsteken Knipoog

Ze zegt het niet alleen ze doet het ook nog Haha!!! Net voor sluitingstijd
Ik weet nog niet precies waneer ik nu ga maar ik ga dus de 13e de 20e of de 26e. Dan kan ik het beste voor de 26e gaan aangezien dan de leukste bokkers komen Haha!:D:D:D:D:D:D

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:47

Hehehe en ben ik dan berucht??? Wil ik ook wel ff peilen Tong uitsteken.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 18:30

GribaldiFAN"]
[quote="Suzanne F."]Nee ok, maar Destinietje kende ik gewoon niet zo goed omdat ze geen echt schokkende dingen neerzet hier.

Renske is wel al ietsje beruchter door bepaalde postings en ze maakt het er ook nu niet beter op door te zeggen dat ze de barman op zn bekje heeft gepakt.... Tong uitsteken Knipoog
[/quote]
Ze zegt het niet alleen ze doet het ook nog Haha!!! Net voor sluitingstijd
[/quote]


Bloos ik plaats voortaan alleen nog maar brave dingen, en die barman was een eenmalige actie haha!
hij begon met flirten, ik niet Tong uitsteken dus toen ging ik mee flirten en ik denk eens kijken tot hoever hij mee doet, nou ja dat was dus ver genoeg!
ach ja die barmannen hebben volgens mij iedere avond wel een ander, dus hij zal er vast niet mee zitten dat ik wegliep terwijl hij nog iets af wilde spreken!

[quote="GribaldiFAN schreef:
Ik weet nog niet precies waneer ik nu ga maar ik ga dus de 13e de 20e of de 26e. Dan kan ik het beste voor de 26e gaan aangezien dan de leukste bokkers komen Haha!:D:D:D:D:D:D


ik ga de 13e en de 26e e als je de 20e je verjaardag viert ben ik er ook bij(als dat mag Knipoog )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:58

Renske20 schreef:
ik ga de 13e en de 26e e als je de 20e je verjaardag viert ben ik er ook bij(als dat mag Knipoog )


Tuurlijk!

Ik zal eens kijken hoe ik dat het beste aan kan pakken. Gewoon een boktparty waarbij de gastvrouw toevallig jarig is. Of een bokt/verjaardagsparty met een select gezelschap? Mij lijkt het eerste het leukst als daar animo voor is want dan leer je weer andere bokkers kennen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 19:18

ja een party met zoveel mogelijk bokkers, en omdat je jarig bent zijn alle bokkers met kadootjes welkom Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:05


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:38

mm de 26ste is ook mijn verjaardag dus denk niet dat ik er zal zijn.

kuzz


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:46

Hoihoi,

ik ga 20 september naar Ghosttown.... En daarna zal ik wel blut zijn Knipoog Iemand van jullie ook daar aanwezig?

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 02:30

* kick *

En ik was weer een week te vroeg daar Scheve mond



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers