Schandalig.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Schandalig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 08:24

Gisteren gingen we naar dierenpark Wissel in Epe.
Was echt hartstikke leuk maar wel erg warm
Toch hebben we ondanks de warmte een hele boel dieren gezien.
Tegen een uurtje of 15.00 gingen we terug naar de auto........de parkeerplaats van het dierenpark is echt kaal, dus geen enkele boom.
We zijn onze spullen aan het inpakken en we horen wle een hond blaffen maar staan verder er niet bij stil omdat we dachten dat het bij een nabijgelegen huis vandaan kwam, totdat een man naast ons (die ook op het punt van vertrekken stond) tegen osn zei......."goh die hond heeft het niet makkelijk, die zal het zo wel afleggen"......... Verward
Toen beseften we dat het geluid van die blaffende hond uit een AUTO kwam........ Ziek
Wij naar die auto toe.......en echt waar die auto stond in de brandende zon..........met niet 1 maar 2 HONDEN in de auto.........grote honden........is het niet schandaligf!!!!!
Hans is meteen naar de ingang van het dierenpark gegaan om te zeggen dat ze moesten omroepen om die honden uit die auto te halen........
en dat ze anders de ramen van die auto maar moesten intikken.........
Het park heeft de politie gebeld...........om de honden te bevrijden........
Hoe is het mogelijk dat mensen honden in deze extreme warmte in een auto kunnen achterlaten en dan zelf vrolijk in een DIERENPARK gaan lopen!!!!
Sjonge zeg wat een eikels van mensen heb je toch!!!!! Stoom uit je oren


Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:40

Ik had gisteren precies zoiets, behalve dat het geen honden waren, het was een baby!!! Gelukkig waren er gemeentewerkers aan het werk vlakbij de auto die hebben de auto open gemaakt en de baby/kind eruit gehaald!!!!!
Politie was er inmiddels ook al!!!!!! Was echt zielig!!!!!!

..........................................................

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:25

Lekker dan idd, hoe er mensen zijn die zoiets in hun kop halen! Belachelijk!

offtopic: wij waren maandag naar Zoo Parc Overloon, het dochterpark van Wissel. Ik heb ook stage gelopen bij Wissel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:23

Sommige mensen begrijpen duidelijk niets van dieren. Je laat je hond met dit weer toch niet achter in een afgesloten auto in de brandende zon! Ziek zijn die lui!

* To Belg, or not to Belg *

Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:27

VRESELIJK! Arme honden. Gelukkig was er hulp gekomen, anders had het niet goed met ze af kunnen lopen. Die mensen moetsen een boete krijgen of iets dergelijks!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:29

Ik was een paar jaar geleden met mijn hond (Festa) op de tentoonstelling in rotterdam. Bloedwarm, 27 graden, de honden hadden het binnen al slecht.
Er is die dag zeker 6 keer omgeroepen dat er honden in auto's zaten, en of de mensen ze eruit wilden halen. Als ze dat nioet zouden doen zou de auto opengebroken worden.
Eerlijk gezegd had ik zelf wel een baksteen gepakt, ik snap niet dat mensen zo stom kunnen zijn.

Goedgekeurd onderschrift :)

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:33

kenissen van ons die hadden ook een hond en die was onopgemerkt in de auto gesprongen, zij doen de auto dicht, en gaan weg. Toen ze terugkwamen was het hondje dood....
maar mensen die weten dat hun hond in de auto zit Boos!

Chill out Lachen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:56

ach wat zielig hey, wat een stomme mensen ook,
wij nemen onze hond eigenlijk ook altijd overal mee naar toe omdat ze het niet fijn vind om thuis te zitten in dr uppie, maar bij ons gaat altijd een raam open, en al moeten wij een half uur lopen vorodat we ergens zijn, die hond zit in de schaduw, ik snap echt niet wat die mensen bezielt,
moet je eens voelen hoe het is als je 5 minuten voor een stoplicht staat in de volle zon, laat staan 2 honden een hele dag... pfff

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:42

Vreselijk!!! Wel goed wat jullie gedaan hebben!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:51

Wat zit iedereen nou over die honden .......... wat dacht je van die baby dan! .......Ook heel erg

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:53

Dat soort mensen zouden ze zelf eens een dag in de brandende zon opgesloten in een auto moeten stoppen Boos! Wat een eikels zeg!

Goed joh dat jullie gelijk actie hebben ondernomen!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:35

dat soort mensen zijn geen dieren/baby waard, ga dan geen dagje weg of regel gewoon een oppas zo moeilijk moet dat niet zijn Boos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:55

Sommige mensen zouden geen kinderen mogen krijgen en ook geen dieren mogen aanschaffen Extreme duivel Kan me daar zo kwaad over maken. Wat een idioten lopen er toch rond

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:05

Wat een idioten.
Ik vind die baby net zo erg als die honden. zelf hou je het ook nog geen 5 min uit in een auto zonder airco in die felle zon laat staan langer...arme beesten hopelijk krijgen die mensen een flink procesverbaal aan hun broek.
Gewoon belachelijk dat oiedereen maar dieren mag aanschaffen en zelf weten wat hij/zij er mee doet

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:11

Billy schreef:
Eerlijk gezegd had ik zelf wel een baksteen gepakt, ik snap niet dat mensen zo stom kunnen zijn.


En dan de hond op zijn kop raken met de baksteen en het glas vliegt hem in zijn lijf. Neuj ze hebben zo goed gehandeld, en anders kan de politie heel netjes openbreken zonder dat de honden gevaar lopen.

Sommige mensen snappen echt niks van dieren

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:58

Sjonge jonge, ongelooflijk gewoon dat er nog zulke runderen onder mensen bestaan... Ziek

Die baby ook, dat is dan nota bene nog je eigen vlees en bloed ook!

Echt vreselijk dat dit gewoon gebeurt. Ik vind dat je heel goed gehandeld hebt! OK dan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:25

Ik heb deze week al 3 honden uit auto´s gehaald waarvan de eigenaren gezellig een dagje naar het Dolfinarium gingen.
Ze konden ze op het buro ophalen incl. een dikke bekeuring........
Sommige mensen

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:42

hoi!
Kenissen van ons notabene, hebben hun honden in de kamper gezet toen ze op vakantie gingen!!!! aankomst: 2honden dood. Ik ben dara heel erg kwaad om geweest man..BAH!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:50

Billy schreef:
Eerlijk gezegd had ik zelf wel een baksteen gepakt, ik snap niet dat mensen zo stom kunnen zijn.

en die baksteen dan niet door de ruit gooien,
alleen even de ruit mee intikken en de hond bevrijden.
Vervolgens kan je de baksteen nog een paar keer 'per ongeluk' op de motorkap laten stuiteren OK dan!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:01

Woensdag zag ik iemand fietsen met de hond ernaast. En dan niet zachtjes nee die hond moest kei hard meerennen Frusty

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:12

gijsenkim schreef:
Wat zit iedereen nou over die honden .......... wat dacht je van die baby dan! .......Ook heel erg


ik dacht ook al:leest iedereen daar nou overheen of hoe zit dat?????? Verward

maar ik vind het allebei belachelijk! Boos!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

hurrie
Berichten: 153
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:53

echt niet normaal gewoon.
Neem die honden dan neit mee!!
Gelukkig zijn ze gered!

Er komen nog foto's op mijn profiel:)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:08

Jee, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd
Mijn Keiji en Yuuki lopen dan show's en zelfs daar, met allemaal hondenliefhebbers word er altijd omgeroepen (meerdere malen) dat er honden in de hitte in de auto zitten... vind je dat nou niet schandalig....
sommige mensen, die hebben geen gevoel

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:57

Jeeeetje, zoiets doe je toch niet, alsof er nog niet genoeg dierenleed is hier op de wereld!!! Echt belachelijk!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:47

nou lekker,ga je leuk naar de dierentuin en laat je je eigen honden ff half doodgaan in de auto :|
sommige mensen Boos!( gelukkig dat jullie t gezien hadden dan Lachen
maar wilma1983 heb je de ouders van die baby nog gezien dan???ik zou wel eens willen weten wat voor mensen hun kindje zo in de auto kunnen laten.die honden ook niet natuurlijk maar dat hoor je toch vaker

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever en 138 bezoekers