schrijven bij een wedstrijd: wat meenemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

schrijven bij een wedstrijd: wat meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 22:05

Wie heeft voor mij tips voor het schrijven bij een wedstrijd. Zaterdag moet ik schrijven bij de M1, de eerste keer voor mij Schijnheilig

Wat is handig om mee te nemen?
Waar moet ik om denken?
Tips voor het schrijven?
Hoe gaat het in zijn werk?

Ik heb trouwens geen proevenboekje, heeft iemand voor mij een scan van proef 27 ?
Denk dat het in elk geval handig is de proef van te voren een aantal ker goed door te lezen en hem er steeds bij te hebben zodat ik kan kijken of ik niet het cijfer bij het verkeerde nummertje zet Haha!

En een rekenmachientje zodat ik de punten op kan tellen of kan controleren op fouten...

Het zijn Kamioenschappen, dus wel belangrijk!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:08

euh een pen?


grapje. maar een rekenmachine is makkelijk

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 22:42

hi, hi, ik vroeg me al af of ik dat niet op zou schrijven... *LOL* Zou wel een stunt zijn zonder pen (en reserve pennen want ze weigeren altijd bij mij) aan te komen... Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:47

In principe krijg je van de organisatie ook een pen. Maar wel hendig als je een reserve bij je hebt als dat ding het niet doet!
En aangezien ze bij een kampioenschap niet continue met drinken aan kunnen sjouwen: neem een koeltasje mee met bv een flesje water.
Een rekenmachine is handig, maar ik persoonlijk vind het het handigst om vanaf de 156 te tellen. een 8 wordt dan +2, een 7 +1, een 6 +0, een 5 -1 en een 4 -2. Als je hier een beetje handigheid in hebt gaat het sneller dan met de machine!
Veel plezier (en sterkte met de warmte!)

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:50

Een extra pen, een goed humeur en geen kramp in je hand Haha! Een proevenboekje is niet nodig. De jury's waar ik tot nu toe bij heb gezeten zeiden eenvoudig: onderdeel 10 een 6, onderdeel 11 een 7, etc. etc.

Ik moet zaterdagochtend ook. Regiokampioenschappen pony's..... jammer genoeg zit ik niet bij mijn favoriete jurylid (= waar mijn paard bij in de opfok heeft gestaan Haha!).
Veel plezier nog a.s. zaterdag!!