Nieuw criterium voor slotje?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Nieuw criterium voor slotje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 17:46

Ondanks het mega plakkerige weer rol ik nu toch even soepel van m'n stoel, hoor.

Het gaat om:

[VvdD] bokt-beu

Ik lees daar (correct me if I'm wrong?) dat kattebeest het moeilijk heeft en twijfelt of ze nog wel wil bokken.
Ze verwijst daarbij naar haar bericht op de 3e pag. van de jongste link over statjes.

Een aantal bokkers reageert, sommige in verwarring en men vraagt om nadere toelichting.

Nog voordat kattebeest die heeft kunnen geven,
reageert Bart, die o.a. zegt dat het haar eigen keuze is, waar ze ons niet bij nodig heeft* en dat hij bij evt. vertrek nog graag wil horen waarom dit zo is.

Vervolgens gaat het topic op slot.

Vergissing?

In dit topic zie ik geen enkele boktregel overtreden worden.
Wat heb ik dan gemist? Verward

*In de regel doen we op allerlei fronten ons best om elkaar te helpen;
wat kan er nu dan tegen zijn?
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:04

In het verleden hebben wij vee van dit soort topics gehad,
de meeste in de trant van: 'Mij zien jullie niet meer', 'Bokt is kl*te', 'Vaarwel' etc.
Dit was niet echt sfeerverhogend en daarom is toen besloten dit soort topics te verbieden.
Hoewel het topic van Kattebeest iets anders is opgezet hoort ook hier een slot op, anders meet je met 2 maten.

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:07

De nieuwere bokkers hebben in principe niets te maken met eerdere topics, ik vind het niet fair dat hierdoor een dergelijk topic na een paar berichten op slot wordt gedaan...

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:11

Ann, ook de nieuwe bokkers hebben baat bij lessen die al eerder zijn geleerd en dit is daar een heel goed voorbeeld van. Het heeft heel erg weinig zin om dat soort topics te openen, de realiteit is namelijk heel simpel: je bokt en vindt het leuk of je vindt het niet leuk en je bokt niet. De keuze om te bokken is bijna altijd aan de bokker zelf, behalve natuurlijk voor diegenen die het zo bont maken dat de toegang ontzegd wordt. Het is de bedoeling dat de sfeer hier op bokt goed blijft en als iedereen daar aan meewerkt, dan moet dat lukken .

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:24

om effe duidelijk te stellen:

ik wou hiermee geen ruzie veroorzaken of de boel opstoken.
heb alle bokkers die reageerden vriendelijk gepb'd met het waarom.
ook bart.

wie het ook wil weten, zal ik pb'en. ik ga het hier enkel niet open en bloot zetten.

=> ik vind bokken leuk, héél leuk. té leuk...
en ja, sommige dingen storen me, maar dat kan ook niet anders, als je met zoveel man samenzit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:39

Kattebeest, ookal was het niet je bedoeling om te stoken, de ervaring leert dat topics zoals die van jou, zich daar soms erg goed voor lenen. Dergelijke topics zijn zelden goed voor de sfeer en dat bijvoorbeeld is de reden dat het topic gesloten is.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:41

was ik me niet van bewust op dat moment.
maar het zal snel van de eerste pagina verdwijnen en dan is er geen haan meer die ernaar kraait.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:14

heb het even gelezen. Eerlijk gezegd kon ik het ook niet goed begrijpen. Misschien had Bart het even uit moeten leggen.

'Paint' it 'Black'

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:35

Ik snap uberhaupt het hele topic niet zo goed, dus zou ook niet kunnen zeggen of het hier om een doei-ik-ga-en-kom-nooit-meer-terug-topic gaat. Een beetje meer duidelijkheid zou denk ik geen kwaad kunnen.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 20:56

Sjuimpje schreef:
In het verleden hebben wij vee van dit soort topics gehad,
de meeste in de trant van: 'Mij zien jullie niet meer', 'Bokt is kl*te', 'Vaarwel' etc.
Dit was niet echt sfeerverhogend en daarom is toen besloten dit soort topics te verbieden.
Hoewel het topic van Kattebeest iets anders is opgezet hoort ook hier een slot op, anders meet je met 2 maten.


Zonder jullie historie mis ik natuurlijk de bijbehorende antennes.
Da's niet erg, maar als het zo is dat een betrekkelijk groene bokker als ik er werkelijk geen kaas van kan maken
(want nergens staat ook maar iets dal lijkt op dat Bokt kl*te is of dat we kattebeest niet meer zullen zien)(zelfs nu lees ik daar niets over, integendeel)
dan schiet je m.i. op z'n minst een beetje door.
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers