Hebben jullie het ook zo heet? wat doen jullie?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Hebben jullie het ook zo heet? wat doen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:36

ik vanmiddag lekker op mijn scooter naar mn knolletje. Ik dacht nog: ff een klein rondje door het bos riijden. Maar ik haalde de arme ziel uit het weiland en hij was op sommige plekken al bezweet. Ik was onder tussen ook al lekker aan t zweeeeeten Party!! (he bah) Dus heb ik m maar ff lekker afgespoten. Daarna Lekker ff los laten lopen (in de schaduw) en mn zadel maar ff in gevet. (moest ook s gebeuren) en zonder zadel m maar weer trg gezet int weiland.
Wat doen jullie met dit warme weer?


Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:44

wij rijden erg vroeg met dit weer en de rest van de dag zijn we aan het bokken, zwemmen, uitrusten enzzzzzz

ONDERSCHRIFTLOOS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:45

Ik bok me te pletter Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:47

Sonja schreef:
Ik bok me te pletter Haha!

Ik ook... En vanavond heb ik les *zucht*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:49

ik ga duidelijk ook alleen nog maar smorgens of savonds rijden. morgen moet ik om 6 uur werken (werk op een manege) smiddags is t daat niet uit te houden! pffff gellukkig moet ik tot 3


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:52

Werken Verward

En dan 's avonds laat rijden en daarna weeeeer douchen Knipoog

Groetjes,
Jacqueline


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:53

Ik adem.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:00

Op dit moment ben ik aan het wegsmelten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 16:01

hahaha ja ik zit op mn zoldertje (god geef me een sproeier hier) Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:03

ik zit eigenlijk al de hele dag beneden...daar is het tenminste koel..hierboven (waar de computer staat) is het hardstikke warm....
dus ik ga zo gauw weer naar beneden..Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:04

Ik wordt helemaal gek van die hitte.. pffff slaap niet meer, ben sjachie dat wil je niet weten en nu zit ik vastgekleefd aan de bank grrrrrrrr Cheese!
Op het werk geen airco... maar een ven... en benauwd, auto een sauna, huis een turks stoombad..... nee ik vind dit niet leuk meer.
Heb in de tuin zo'n plastic opblaasbadje om mijn voeten in te zetten, dat is wel lekker... moeten ze eigenlijk verplicht stellen op de zaak.... uurtje werken, plons in een zwembad, uurtje werken, plons plons plons.... Ziek

Afgelopen weekend reed ik al om 8 uur in het bos en dat was goed te doen, en zondagavond om 21.00 uur dat was ook lekker.

Vanavond geen springles, wil geen paard met een hartaanval van de hitte, ik sukkel wel een rondje bos dan heeft ie nog een beetje beweging en dan lekker als we terug komen, eerst rollen en dan onder de spuit en dan gewoon nat op stal. OK dan!

laat maar doen hoor, ik hoop dat het volgende week iets koeler wordt, zo'n 25 graden vind ik prima uit te houden......

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 16:07

op mijn werk is het ook echt niet uit te houden. het erf vegen in de volle zon is moord. Ik was blij dat t niet meer regende maar zo extreem hoeft t van mij nou ook weer niet!!!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:10

Vandaag heb ik in een heerlijk koel kantoor gezeten en toen ik met de motor naar huis ging, was het net of ze met een enorme fohn aan het blazen waren. Man, wat heet! Thuisgekomen kreeg ik mijn motorpak niet meer uit, zat helemaal vastgeplakt aan mij lijf, GETVER Boos! .

Net even Imker afgespoten (en mezelf ook OK dan! ) en dadelijk eten, op visite en dan om 9 uur paardrijden. Om 11 uur weer thuis en naar bed.

Toos paardloos

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:13

het lijkt me echt... als je nu op een manege moet werken!!! vegen in die warmte pfffff gaan de lessen gewoon door? ik wou dat het ging regenen

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:13

Werken, helaas Huilen
Vanavond ga ik ook pas laat naar de stal om te rijden.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:14

Ik heb besloten om te stoppen met "werken" nu.... Ik ga naar huis om een douche te pakken, 't hondje mee naar 't bos te nemen en dan om 20.30h een uurtje rustig-aan-les en daarna weer een douche pakken... Haha!

Groetjes en voor degenen die nog ff "mogen" STERKTE!
Jacqueline


doet nog ff een kort regendansje PUF


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 16:15

ja gister ging het tropen rooster (van 12 tot 3 pauze) niet door omdat er vanaf 1 uur halfuurs lesjes waren. Ze hadden erop gerekend dat er weinig kinderen zouden komen maar ze waren er allemaal! die arme ponys (en kinderen) legde t af!!! ik snap niet waarom ze niet alles af gingen zeggen!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:28

kben naar de paardenwinkel geweest Lachen
vanavond moet ik oefenen voor viertal om half 8 al :S
En morgen ruiterdemonstratie om 6/7 uur kweet niet hoe laat ik moet rijden(iig half 10 en nog een keer), maar ik heb er in ieder geval geen zin in, vooral niet nu t zo warm is.

Kheb er al 1 vanochtend gereden om 8 uur maar toen was he took al best warm, voor die tijd.

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:28

Ik eet voornamelijk ijs
Heb wel vandaag de kastenwand in elkaar gezet, kast ingeruimd, kat uitgezocht in het asiel en nog wat vuil gedumpt bij de vuilstort.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:31

gewerkt in een fabriek waar t 32 C is, en verder niks doen, bokken en naar mn paard...

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:38

we zijn vanmiddag maar wezen zwemmen, daar was het zelfs te warm voor.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:41

Me vervelen op me werk, zijn toch erg weinig klanten met dit weer. En 's avonds de paardjes doen.
Vandaag ben ik naar Rotterdam geweest om voor een kamer te kijken, en heb dus in totaal ook zo'n 4 uur zitten zweten in een volle hete trein met vertraging Boos!. En heb nog geen kamer

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:47

is het niet veel te warm om 's avonds paard te rijden, ze zijn nu al aan het zweten

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:49

haha ik sta met een hempje + 3 truien + bodywarmer en 3 sokken (anders bevriezen mn voeten) en skihandschoenen te werken, 2 graden is het daar. Er is tenminste airco denk ik altijd maar als ik bevroren ben.
Maarja, morgen laatste dag Haha! Haha! Nouja dan leer je hogere temperaturen toch wel waarderen hehe

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:53

Coby schreef:
is het niet veel te warm om 's avonds paard te rijden, ze zijn nu al aan het zweten


Ligt heel veel aan het paard vind ik, de mijne heeft absoluut geen last van de hitte, is meer van het type kouwkleum ik heb gister om 5 uur gereden, kei heet nog dus, en hij liep als een trein en zweette alleen maar een beetje op zn hals en onder z'n zadel, maarja ligt ook aan de conditie natuurlijk. Voor de ruiter is het ook goed uit te houden maar wel onder de voorwaarde dat hij perfect voor het been is.
Maar als je trouwens na het 'zwaardere werk' zeg maar ineens gaat stappen dan merk je wel dat het heet is zeg, dan stijgt de hitte allemaal op naar je hoofd die dan bijna uit elkaar knalt haha dus dan doe ik maar vrij lang uitdraven of hoe het ook heet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, joke165, journee, MarieAnne, Mark0919, Mitch_Beauty, sterregoud, Vagabondo en 46 bezoekers