Pfffft.... ik zit echt weg te smelten hier.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Pfffft.... ik zit echt weg te smelten hier.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:10

Het is echt te zot voor woorden hier. Ik ben nu "aan het werk", maar het is echt geen doen. Ons kantoor heeft geen airco, een plat dak, en mijn kamer zit aan de zonzijde. Heerlijk dus. Mijn baas heeft hier vanmiddag een thermometer opgehangen, en het is gewoon 37 graden binnen. Niet meer normaal.....

Is niet goed voor je concentratie dit, ben zo duf als een konijn en super traag.....

Zo. Had even zin om te klagen. Als collega's zijn we inmiddels uitgeklaagd tegen elkaar!!

Nog meer mensen die op dit moment in zo'n heerlijk kantoor zitten?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:13

Yep, same here. Bloedheet, niet om uit te houden. En ik zit ook nog es in m'n dooie uppie, dus als ik straks langer dan drie minuten niks post op Bokt dan lig ik waarschijnlijk flauwgevallen achter m'n bureau en vinden ze me maandag pas als er weer eens iemand terug is van vakantie.....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:14

boven de 30 graden moeten er maatregelen genomen (conform ARBO - wet). óf airco én/óf meer pauze én/óf aangepaste of kortere werktijden.
Mijn vriend werkt op dit moment maar van 9 tot 2. (die zit ook in erg warm gebouw). Hier haalt het de 30 graden niet dus ik mag nog ff fijn door.
Sterkte.

:evaw:


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:21

ik zat van 7 tot 1 in het aircohok van de shell, maar nu begint mijn huid alweer te irriteren van de hitte,...
Zou bijna smeken om 12 uur per dag te werken...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:24

Sjimmy schreef:
boven de 30 graden moeten er maatregelen genomen (conform ARBO - wet). óf airco én/óf meer pauze én/óf aangepaste of kortere werktijden.
Mijn vriend werkt op dit moment maar van 9 tot 2. (die zit ook in erg warm gebouw). Hier haalt het de 30 graden niet dus ik mag nog ff fijn door.
Sterkte.


zo kort getrouwd en dan al een buitenechtelijke relatie? Extreme duivel

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:27

Bij ons zit het ook ver boven de 30 graden. Ik zal toch eens op die sites gaan kijken Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:28

Boven de 30 graden is het meteen in de kas
Mag ik dan vrij zijn Tong uitsteken

ow lees nu dit

Citaat:
Voor intensief werk geldt een maximum temperatuur van 26 graden, mits er een voelbare luchtstroom is - anders maximaal 25 graden.


dus ik ben al weken vij Tong uitsteken
want boven de 25 is het meteen, zelfs 's morgens vroeg en wind is er echt niet
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-03 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:29

Voor morgen hebben ze gelukkig aangepaste werktijden, dan mogen we om 14:00 uur naar huis. Maar goed, dan nog. Ik ben benieuwd of ik zo niet, net als Sonja, flauwgevallen onder mijn bureau lig. Ik zit ook alleen en er is niemand om mij wakker te houden..... aargh!

Moest net naar het toilet en ik wilde echt niet!! Daarvoor moet ik drie trappen op, ik lijk wel een bejaarde.

Ik heb echt medelijden met koks en bakkers en andere mensen die ook nog eens bij een verwarmingsbron moeten werken nu. Ook met mensen die lichamelijk zwaar werk moeten doen in deze hitte. En met mezelf.... Knipoog

Zou vanavond gaan rijden maar ik weet niet of ik dat ga doen. Ben nu al helemaal kapot. Misschien toch maar eens een dagje rust.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:30

hier nog iemand... zelfs het indrukken van de toetsjes op mijn toetsenbord is al voldoende om in zweten uit te barsten.

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:32

Bij mij hier op m'n afdeling is het gemiddeld een graadje of 22....
goed uit te houden dus OK dan!

Staan dan ook niet voor niets 2 airco's voluit te blazen

Greetz...

~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:33

De thermometer op het bureau van mijn collega tegenover mij geeft 27 graden aan. Ik vind het hier binnen nog wel om uit te houden. Maar ja, normaal is het hier zo'n graad of 20 en dan heb ik het koud. Haha!

Kan me voorstellen dat collega's wèl last hebben van de warmte, ik kan er (gelukkig?) een stuk beter tegen. Overigens is het nu dagelijks 28 graden in mijn huis als ik 's avonds thuiskom, en dan voelt het wèl als een broeikas. Grappig dat er maar één graadje verschil tussen zit maar dat het totaal anders aanvoelt.

Maar 37 graden... nee, dan zou IK zelfs van m'n graatje gaan denk ik.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:36

Lielle schreef:
zo kort getrouwd en dan al een buitenechtelijke relatie? Extreme duivel

Ik wist dat het een keer fout zou gaan *LOL* Ik vergis me zoooo vaak. Bloos!
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 07-08-03 14:37, in het totaal 2 keer bewerkt

:evaw:

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:36

*meldt* Hier ook een plat dak en geen airco.. wel een ventilator op mijn kop staan, op volle snelheid, maar het helpt voor geen meter!! Scheve mond
Ik ben om half 4 pleite hier, want het is niet meer te harden..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:39

En dat is dus de pest van alleen zitten, ik kan de tent ook niet voor 17.30 dichtgooien... BOEHOEEEEEE wie komt mij een ijsje brengen?????? Ik zit in Lisse. RED MIJ!!!!!!! *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:41

[jaloersmaakmode]

Ik heb net een Calippo op, een van mijn collega's was gister jarig en trakteerde net. Haha!

[/jaloersmaakmode]

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:41

express bezorging naar
Sonja
Lisse
Afbeelding

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:47

Wij hebben dus wel airco, maar die kan deze hitte dus mooi niet aan.... dus zelfs met airco is het hier 29 graden!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:48

Hihi, ik heb van de week al geconstateerd dat ik vreselijk dom ben. Verhuis binnenkort naar Holten, en ga werken in Nijverdal bij een uitzendbureau. Is dom van me. Kan beter nog een klein stukje verder rijden naar Hellendoorn, want daar worden de RAKETJES gemaakt!!!! Lovers

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:49

Wij hebben hier gelukkig ook airco Haha! Ik vindt hem af en toe zelfs te koud staan en zit soms met kiekenvel *LOL*
Een van mijn collega's heeft zich vanmiddag opgeofferd om in de auto naar de Mac te rijden om voor iedereen een maxi milkshake te halen. OK dan!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:51

Ik zweet anders ook lekker in mijn miniskule jurkje. Boos!
Jemig wat warm,heb net mijn vriend gebeld om even op de digitale klok/termometer buiten de werkplaatst te kijken(sevice aan huis Haha! )
38 graden!!!!!!!!!!!!!!Whaaaaaaaaa niet zo gek dat ik smelt hier.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:51

Jola schreef:
kiekenvel *LOL*

Hier heet dat kippenvel

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:52

Trouwens wel naadje dat ik hier niet in een korte broek mag en een rok staat mij écht niet. Dus heb een lange (zweet) broek aan.

:evaw:

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:53

Citaat:
boven de 30 graden moeten er maatregelen genomen (conform ARBO - wet). óf airco én/óf meer pauze én/óf aangepaste of kortere werktijden.

Vertel dat dan ook maar aan mijn werkgever. Ik zit hier de hele dag in mijn eentje in een enorm benauwende hitte zonder airco. Ik kan geen pauze nemen omdat er iemand bij de telefoon moet blijven en eerder weg gaan kan ook niet omdat we van half negen tot vijf uur bereikbaar moeten zijn.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:54

nou ik kom net terug van mijn vakantie werk *zucht* het zweet liep in straaltjes over mijn hele lichaam ... ik werk in een bejaarden tehuis in de huishouding hele dag stofzuigen met dit weer HEB MEDELIJ Haha!