Ik heb de ouders van het meisje van het ongeluk van vorige w

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 18:17

Maandag werd ik gebeld door de politie met de vraag of alles goed ging. Ik voor de 100x vertellen dat ik graag wilde weten hoe het met haar ging, dus die man heeft alles nagelopen in het systeem en hij vroeg of ik het tel.no van haar ouders wilde. Dat heb ik toen ook gekregen, maar ik was doodsbenauwd om te bellen, straks krijg je een huilende mevrouw of meneer aan de telefoon en daar kon ik effe niet tegen. Maar ja, ik maandagavond alle moed verzameld en gebeld..... waren ze niet thuis, die zaten natuurlijk in het ziekenhuis! Dinsdagmiddag in mijn pauze ging ik het weer proberen, trilllend op mijn stoel, word de telefoon opgenomen door haar moeder. Heel aardig vrouwtje en ze wilde me wel vertellen hoe het ging. Ze ligt nog steeds in coma, er zat een drukmetertje in haar hersenen maar die hebben ze maandag verwijderd. Ze heeft 2 ingeklapte longen en ligt deels nog aan de beademing, ze heeft haar bekken aan 2 kanten gebroken, haar lever zitten 2 scheuren in, haar milt is eruit gehaald, ze heeft gebroken ribben, een gebroken/gescheurd middenrif, haar stuitje is gebroken, ........... en meer weet ik effe niet maar ik vond het wel genoeg!! Maandag hebben ze tegen haar gepraat en gezegd dat ze in hun hand moest knijpen als ze hun kon horen, dat heeft ze inderdaad ook een paar keer gedaan. Maar maandagavond kreeg ze weer koorts en dinsdagochtend was er geen reactie. Haar moeder vond het fijn dat ik bij haar dochter ben gebleven na dat ongeluk en als ik vragen had mocht ik altijd bellen. Ik ben toch opgelucht dat ik gebeld heb en dat ik nu weet hoe het gaat, ik heb haar meteen een kaartje gestuurd. Nu maar hopen dat het snel beter met haar gaat!!


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:24

Zo das is nogal wat zeg! Dat zal me een beste klap zijn geweest! Wel aardig van der moeder dat ze dat allemaal tegen jouw vertelde ect...(was waarschijnlijk ook blij dat ze haar verhaal ff kwijt kon)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:55

fijn dat je ons ook op de hoogte houd echt moedig van je dat je hebt gebeld laten we hopen dat alles goed komt
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:31

inerdaad moedig dag je gebeld hebt. Fijn dat je nu wat meer weet. Maar het klinkt allemaal knap beroerd. Hopenlijk komt ze vlug uit coma en geneest ze vlug.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:02

Maar denken ze wel dat ze het gaat halen? Dit is pretty heavy vind ik.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:05

Zo, dat is niet niks wat dat meisje allemaal heeft! Maar wel fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over haar lot. Hoop net als jij dat ze het redt, fijn dat je in ieder geval nu contact hebt met haar ouders!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:25

oohh wat erg zeg. Ik denk dat die ouders heeel blij zijn dat je gebeld hebt. Kunnen ze hun verhaal ook ff kwijt.

Ik hoop dat ze snel beter wordt maar het zal nog wel ff duren. Hou ons ook maar op de hoogt.

En sterkte aan haar ouders van ons allemaal Lovers .

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:40

Goed van je dat je toch gebeld hebt! Ik denk dat dat voor die ouders heel fijn is.

Zo te lezen is het meisje zeer zwaargewond... klinkt allemaal niet best. Met zijn allen duimen dat ze het haalt...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:19

Hi Barb,
Heb net nog op je vorige Bericht gereageerd, zag te laat dat je dit bericht had geplaats, sorry!
Goed van je dat je hebt gebeld!! Dat is inderdaad niet niks wat ze allemaal heeft zeg!
Hoe gaat het met jou, bij jou alles een beetje okay?
Wens je veel sterkte! Sterre


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers