[AR] Tip voor als je ongelukken wilt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

[AR] Tip voor als je ongelukken wilt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 12:36

Ik kwam op marktplaats de volgende tip tegen. Geschikt voor mensen die gegarandeerd een ongeluk willen krijgen. Haha!

Aangeboden: Wil je een kar voor je shetlander maar heb je geen geld?
Prijs: het kost helemaal niets!
Beschrijving: Altijd al een kar voor je shetlander gewild maar dat niet kunnen betalen? of mocht het niet van je ouders dan is hier een oplossing!
dit is een soort sulky die je goed in de winter kunt gebruiken of in de zomer als je er wielen onder maakt.

je neemt een slee maakt er 4 of twee wielen onder en klaar! je moet aleen wel een tuig hebben of in ieder geval singel met ringen eraan suc6!!!!!

ik hoop dat het lukt bij mij is het wel gelukt.groetjes *****

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:33

Het grappige is dat het bij die mensen altijd goed gaat en dat als je alles serieus aanpakt (met goede spullen instructie ed) en dat je dan in puin beland.

Zo ook die joekeltjes die altijd los rondom het huis lopen.
Hun gebeurt nooit was. Maar als onze hond 1 keer toevallig los loopt ligtie onder de auto.. Scheve mond

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:46

hahaha Lachen wie bedenkt in hemelsnaam zoiets? Ook shetlanders zijn maar dieren! Het tragische is alleen dat mensen het misschien ook nog gaan uitproberen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 14:59

Ik heb de "webmaster" van marktplaats al getipt, maar ik vraag me af of ze er daadwerkelijk ook wat mee gaan doen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:50

Hahaha, op zich is het natuurlijk wel grappig... Wij deden dat vroeger met de hond.
Maar goed, we weten allemaal wel wat er kan gebeuren.
Het is zoals Pinky zegt, de mensen die maar wat aanrommelen, daar gebeurd nooit wat. Denk je er serieus over na en ben je altijd oplettend, dan gebeurd er wat.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:46

Ik heb ooit als klein meisje samen met m´n neefje m´n pony voor een kinderwagen gespannen die we op rommelmarkt hadden gekocht.
Paar strotouwtjes aan het zadel en deze vastgemaakt aan de kinderwagen, ook de teugels verlengd met strotouwtjes en rijden maar Haha!

Niet dus het werd 1 grote bende en m´n neefje brak z´n arm Bloos!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:51

precies wat er boven gezegd word....vaak gaat het gewoon goed. Niet te geloven, maar waar.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:11

Tsja er zijn mensen die hebben altijd geluk. Zullen we maar zeggen he.
Ik zou het liever toch iets proffesioneler aanpakken. Ik hoop dat marktplaats de advertentie verwijdert. Zie je al die kindjes al in puin liggen?

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:20

Toen ik een jaar of 13 was, zetten we bij sneeuw de pony voor de gewone slee. Ging super, maar niet te hard, want remmen was je (rubbe) laarzen in de sneeuw zetten. Het was toen natuurlijk nog niet zo druk opstraat (het is al weer wat jaartjes geleden Haha!

Maar ik zou het ook niemand adviseren op die manier.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:32

Whahaha, ik zie mezelf al met die 'slee' de stijle berg af gaan Knipoog

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:37

Gelukkig kon het bij ons in het dorp op de vlakke weg. We hebben best veel lol gehad. We gebruikten overigens wel een groot deel van het tuig

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:56

hahahahha da is niet echt een goede tip nee....
vroeger toen ik nog jong was..????? hehe
had ik in de winter ok een schet voor de slee... ging kei goed...
totdat we een wending maakte.. en channeke met slee en al rechtdoor... Haha!
is goed afgelopen hoor maar nooit meer...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:08

Ik beken. Wij zetten een (stevige) pony voor een hele trein sleetjes. Dat ging dus niet heuvelop, gewoon vlak terrein, en is altijd goed gegaan. Liep dan ook wel een volwassene naast de pony te mennen, en dan 4 of 5 slees erachter Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 01:14

Ik bond vroeger als het sneeuwde gewoon een sleetje achter de ponies. Zadel op, slee met aan elkaar geknoopte strotouwtjes aan de singel en racen maar. Remmen deed ik met mijn voeten. Ben ontelbare keren uit de bocht gevlogen, tegen bomen gebotst, maar... het was gewoon heel erg leuk. Als ik eraan terugdenk geloof ik dat ik best wel mazzel heb gehad.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 14:47

In volle galop gingen we de besneeuwde wei door, 1 grote snelle shet, twee sleetjes en een tuig was voldoende Haha! Remmen deed je met je voeten en het ging snel en perfect! Ook die wieltjes hebben we wel eens geprobeerd maar dat ging voor geen meter Bloos!
Een veilige tip is het natuurlijk niet, maar je bent jong en je wilt wat Schijnheilig

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:39

Een verzorgpony'tje van mij is zo beleerd, volledig in het tuig en vervolgens een slee erachter geknupt en door de bak heen gaan... Overigens verzorgde ik hem toen al niet meer.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 16:12

Met de slee door de sneeuw of door de bak, vind ik nog wel wat anders dan wieltjes onder een slee maken en over straat (met ander verkeer dus) te gaan rijden. Één bocht en je gaat onderuit.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:09

Elise schreef:
In volle galop gingen we de besneeuwde wei door, 1 grote snelle shet, twee sleetjes en een tuig was voldoende Haha! Remmen deed je met je voeten en het ging snel en perfect! Ook die wieltjes hebben we wel eens geprobeerd maar dat ging voor geen meter Bloos!
Een veilige tip is het natuurlijk niet, maar je bent jong en je wilt wat Schijnheilig


Precies, daar gingen we op die 2 sleetjes Haha!
Het was echt super! En die Shet vond het ook geweldig

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:21

oh oh oh ik lig hier helemaal in een scheur. Hoe verzinnen mensen dit in godsnaam Boos! Laten we maar hopen dat niemand dit thuis gaat proberen!

suzie66
Berichten: 97
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:04

grappig