beste tempratuur onkruid inspuiten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

beste tempratuur onkruid inspuiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 15:29

Ik had eigenlijk in de planning om deze week het onkruid in de weien in te gaan spuiten,maar had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan of dat met deze tempratuur wel kan.
Zou ik het toch gewoon kunnen doen,of is een andere tempratuur beter? Verward

de toekomst duurt nog een hele poos terwijl we het verleden in een flits aan ons voorbij hebben zien gaan


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:36

Juist beter! Gaat het des te sneller dood.

:evaw:

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:58

Ik heb gisterenavond ook gewoon een ministukje ingespoten,idd wat er al gezegd word,volgens mij gaat het juist heel goed met warm weer.Dus vanavond maar weer verder met spuiten,poeh zweet Boos!


Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:06

Ik altijd heb begrepen dat je het beste kan spuiten met vochtig weer. Dus niet met regen, maar klammig weer. Niet nu dus. Maar ga anders voor de zekerheid naar de winkel waar je het gif gekocht hebt, zij kunnen je advies geven.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:24

Als je op planten die in de volle staan nu gewoon water spuit dan schroeien ze al weg, dan zal het met gif wel helemaal geweldig gaan!

Nulla tenaci invia est via

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:20

ik heb het net aan me vader gevraagd (me vader die heeft een grote spuit achter de trekker you know)hij heeft ook een spuit certificaat dus heeft er veel verstand van.hij zegt dat het nu te warm is en dat ongeveer 15 graden wel de juiste temperatuur is!succes!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:21

ik heb het net aan me vader gevraagd (me vader die heeft een grote spuit achter de trekker you know)hij heeft ook een spuit certificaat dus heeft er veel verstand van.hij zegt dat het nu te warm is en dat ongeveer 15 graden wel de juiste temperatuur is!succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 bezoekers