mijn oude pony in de penny!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

mijn oude pony in de penny!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 10:18

Gisteren werd ik gebeld door de eigenaar van mijn oude pony magnum.(heb hem gekocht toen ie heel erg verwaarloosd was,...hem opgevoed/opgelapt en toen n leuk huisje voor hem gezocht omdat ik m zelf niet kon houden;had zelf nl al 3 ponies) Hij zei: "je raad t nooit!!!Ze zijn hier gisteren geweest van t meidenblad de Penny en hebben Magnum gefotografeerd voor de omslagfoto van de Penny!!!" Mijn mond viel open!!! Jullie hadden Magnum eens moeten zien toen ie voor t eerst bij mij terecht kwam: schuw,....uitgehongerd,geen manen,...gewoon een verschrikkelijk gezicht om te zien!! En nu ineens op de omslag van de Penny!!!!Super!!! als t goed is komt ie niet volgende keer,..maar de keer erop in de Penny!!sorry,...maar moest t jullie gewoon ff laten weten!!!


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:26

Wat leuk! Tegen die tijd moet je de foto maar eens scannen.
Hoe kwamen die penny mensen erbij om Magnum te gebruiken?

* To Belg, or not to Belg *

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 10:30

Linda250 schreef:
Wat leuk! Tegen die tijd moet je de foto maar eens scannen.
Hoe kwamen die penny mensen erbij om Magnum te gebruiken?


De fotograaf kwam eigenlijk voor hun grote paard.(die moest eigenlijk op de omslag),maar toen ie magnum zag werd ie gelijk verliefd op hem en ze hebben toen besloten om Magnum op de omslag te zetten!!Zo zie je maar dat t met mishandelde beesten met de juiste eigenaar ook weer goed kan komen!!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:00

leuk joh, dat ie op de voorkant van de penny komt, als ik dan in de winkel ben dan pak ik hem wel ff om te zien, ben wel benieuwd, of staat het ook op internet dan, zal misschien best wel,
off topic, goed van je dat je die pony helemaal hebt opgelapd en toen een goed huis er voor hebt gezocht, zouden meer mensen moeten doen,
applausje waard hoor, hihi

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 11:13

kinglover schreef:
leuk joh, dat ie op de voorkant van de penny komt, als ik dan in de winkel ben dan pak ik hem wel ff om te zien, ben wel benieuwd, of staat het ook op internet dan, zal misschien best wel,
off topic, goed van je dat je die pony helemaal hebt opgelapd en toen een goed huis er voor hebt gezocht, zouden meer mensen moeten doen,
applausje waard hoor, hihi


hihihi,..thanks!!!zou r bijna van gaan blozen Haha! .Mischien ben ik gewoon een sul,....kan zo'n beessie niet laten staan als ik t zie,....weet zelf ook wel dat ik niet alle beessies kan houden,maar ze zijn in ieder geval wel beter af.


flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 14:31

heb net nieuwe foto's van Magnum via de email gehad. Wat n droopy is t toch zeg!!!Jammer dat ik niet weet hoe ik ze hier moet downloaden anders had ik hem graag aan jullie willen laten zien!!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 14:40

wat gaaaaf!!!! leuk hoor *LOL*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:02

leuk joh! in welke penny kom het te staan...ik krijg nog tot oktober de club penny (heet nu de gallop geloof ik??)

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 16:06

Jordy schreef:
leuk joh! in welke penny kom het te staan...ik krijg nog tot oktober de club penny (heet nu de gallop geloof ik??)

ik heb zelf nog geen idee,....de foto's zijn afgelopen week gemaakt,...dus ik denk dat ie niet de komende,maar die erop erin staat!!!ben benieuwd!!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 17:30

flubber"]
[quote="Jordy schreef:
leuk joh! in welke penny kom het te staan...ik krijg nog tot oktober de club penny (heet nu de gallop geloof ik??)

ik heb zelf nog geen idee,....de foto's zijn afgelopen week gemaakt,...dus ik denk dat ie niet de komende,maar die erop erin staat!!!ben benieuwd!!
[/quote]
gewone foto's van magnum zet ik er zo gauw mogelijk op zodat jullie weten hoe ie r ongeveer uitziet

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:55

flubber schreef:
heb net nieuwe foto's van Magnum via de email gehad. Wat n droopy is t toch zeg!!!Jammer dat ik niet weet hoe ik ze hier moet downloaden anders had ik hem graag aan jullie willen laten zien!!!


Met dank aan Summertje:
[LK] Uploaden wat doe ik fout??

Hier de foto's van Magnum:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou Flubber, ik vind hem echt een lekker ding Lovers

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:00

aah daar is die dan Lachen onwijs leuk beestje joh!
ik zal eens opletten of die in de Gallop komt te staan..

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:01

Wat een lieverd lekker ondeugend koppie I luv him hahaha nou snap ik waarom fotograaf voor hem ging

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:38

wat een snoepie!!!
Echt een knapperd ja

Wat gaaf dat ie nu fotomodel is Haha!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 20:18

xtostarlight schreef:
wat een snoepie!!!
Echt een knapperd ja

Wat gaaf dat ie nu fotomodel is Haha!

hihihi,..ja wat n lekker ding he!!!! Ben ook verschrikkelijk trots!!!En ben ook hartstikke blij dat ie zo goed terecht is gekomen!!! Had geen beter huis voor hem kunnen wensen dan dat degene van wie ie nu is hem hebben gegeven!!Daar heb ik t voor gedaan!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:21

Die laatste foto vind ik vooral heel mooi!

Hoe doe je dat nou, zorgen dat ze bij je langs komen en je paard zomaar even op de omslag van de penny zetten, dat zou ik ook wel stoer vinden!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:22

mooie foto's!!! Kwijl

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 08:33

Hoe doe je dat nou, zorgen dat ze bij je langs komen en je paard zomaar even op de omslag van de penny zetten, dat zou ik ook wel stoer vinden!![/quote]
ik heb geen idee hoe ze dat gedaan hebben,....zal ze van de week even bellen en t ze vragen,goed!?!(hihihihi,..wat zullen ze t dan bij de Penny druk krijgen van al die meiden van bokt die hun paard/pony erop willen hebben Haha! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, GoogleAdsense, herr_balou, Natascha, NorwayFjord, Poosje81 en 94 bezoekers