Wat vinden jullie van ........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Wat vinden jullie van ........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 11:42

Hey,

Heb afgelopen weekend meegedaan aan de zeeuwse kampioenschappen met lando (Z2) en otto (L2). Met lando werd ik 4e en mocht ik overkampen, met otto werd ik 8e en mocht ik niet overkampen. Maar wat blijkt nou, mag ik toch niet overkampen omdat ik otto in het L2 reed. Ik mag dus wel paarden in het M1, M2, Z1 enz. rijden (en ook overkampen) maar niet als ik in het L2 en in het Z2 rij. Maar een europees kampioen mag wel overkampen en wordt dan ook weer Zeeuws Kampioen. Het is niet dat ik het degene niet gun, maar is het verschil Grand Prix en Z2 niet veel groter dan Z2 en L2??? Wat vinden jullie ervan??

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen



Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 12:21

Hey,

Niemand die hier wat over te zeggen heeft????

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:38

Ik vind het onterecht, als er volgens de regels maar bepaalde klasse tussen mag zitten, waarom zou een Europees Kampioen dat dan in een keer wel mogen. Als ik in jou positie stond zou ik toch eens naar de organisatie stappen. Hoeveelste was je uiteindelijk geworden??
Succes er verder mee..

Groetjes Sanne en Olrike N

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 14:15

Raar, heel erg raar. Maar hoe het zit weet ik niet, zou als ik jou was naar de organisatie stappen. Wel goed trouwens, 4de en 8ste.

Succes

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 10:55

Hey,

Hebben we ook gedaan, maar die wisten het ook niet. Heb uiteindelijk ook niet mogen overkampen. Maar we moeten nog een iemand bellen van de knhs en er zit een hele kleine kans in dat ik toch een startbewijs voor ermelo krijg, want ik had ook Kampioen of reservekampioen kunnen worden, weet dat natuurlijk ook niet honderd procent zeker maar hun ook niet. Dus laten we maar kijken. Maar het is elk jaar wel wat bij mij, vorig jaar werd ik 6e met Otto in het B, en we mochten niet overkampen, gingen er iets van 4 door. Wij naar huis, mocht ik toch overkampen. Is echt een gerommel elk jaar weer maar ja.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ladypronk, YandexBot en 8 bezoekers