Teleurstelling voor mij.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Teleurstelling voor mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 08:11

Ik kan er kort of lang over zijn, ik hou het kort want ik wil niet verwijtend overkomen naar bepaalde mensen en als ik het lang maak dan zal dat wel gebeuren.

Gisteren ging ik voor het eerst rijden op Tsjarda. Dacht ik.
Ze hebben inmiddels een andere ruiter gevonden (buurmeisje, wil fulltime de paarden in, is Z - dressuur). Om kort te zijn, ik was niet meer nodig.
Het ging hun om het paard zsm ster te hebben. En ja, dat kan zij beter.
Op zich een begrijpelijke beslissing, maar ik baal als een stekker Verdrietig
Voorlopig geen paard voor mij dus. Ik mocht wel komen om te longeren maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt (niet dat ik dat te min vind, helemaal niet zelfs) het gaat mij helemaal niet om rijden, maar dit vind ik een beetje erg cru. Verdrietig

:evaw:


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:14

Nou, da's idd lekker bot van die mensen. Heb je wel gezegd wat je ervan vond (niet leuk en niet aardig), of heb je maar niets gezegd? (Ik zou helemaal dichtklappen en thuis pas kwaad/verdrietig zijn)

Sjongjonge, ik vind dat dit dus echt niet kan!!!

Toos paardloos

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:17

Wat erg. Ik hoop dat je snel wat anders vindt. Helaas voor jou houd ik al drie verzorgpony's en een eigen paard bezet in de omgeving van Veenendaal.

Eadem mutata resurgo.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:22

Bah, dat is niet leuk . Op zo'n moment zou ik me echt weer 12 voelen Huilen . Er zal heus wel een ander paard op je weg komen, maar kan me goed voorstellen dat dit een dikke teleurstelling voor je is.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 08:32

Imker, ik was heel teleurgesteld (ze lieten me namelijk eerst wel rijden - om te kijken hoe ik reed). Ik ben niet boos geworden maar ik heb gezegd dat ik erg teleurgesteld was maar dat het voor het paard idd beter is.
En verder mocht ik wel komen longeren maar daar heb ik voor bedankt. Boos!

Thuis was ik idd erg verdrietig en boos.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:44

Ik wil nu niet heel erg bot overkomen, maar ik snap die mensen eigenlijk prima. Ik snap het ook heel goed dat ze je eerst hebben laten rijden om te zien hoe dat ging. Dat moet je eerder positief opvatten denk ik! Dat andere meisje kan het paard waarschijnlijk beter trainen dan jij omdat ze wat meer ervaring heeft, en ik kan het goed begrijpen dat ze daar dan voor kiezen.

Ik snap best dat het gewoon heel cru over komt, is het ook wel een beetje. Maar vanuit het oogpunt van de eigenaar vind ik het heel begrijpelijk. Zo'n eigenaar heeft een zeker belang bij hoe zijn paard loopt, en kiest de constructie die het beste bij hem past. Aan het eind van het liedje komt er altijd een financieel belang om de hoek kijken als je paarden voor een ander rijdt, wen er maar vast aan!

Gewoon lekker verder zoeken, er komt vast wel een paard op je pad met een eigenaar erachter waar het wel op alle fronten mee past en waar je fijn mee aan de slag kunt!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:46

Beetje banketstaaf om eerst te zeggen dat je het paard mag komen rijden en dan op zo'n manier je afkaatsen .Ze hadden je op z'n minst kunnen bellen zodra bekend was dat ze toch niet meer met je in zee wilde.

succes met het zoeken naar een ander paard

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 08:49

Zo zet ik het ook zelf neer Zep, ik zie ook wel in waarom die mensen voor die ander kozen. 'k zou het zelf misschien ook wel gedaan hebben.

Sjimmy schreef:
Het ging hun om het paard zsm ster te hebben. En ja, dat kan zij beter.
Op zich een begrijpelijke beslissing, maar ik baal als een stekker Verdrietig


De manier waarop ze dat mij duidelijk maakten had beter gekund, maar daar zeg ik verder maar niks over omdat ik geen verwijten wil maken.

Nu overheerst de teleurstelling maar daar kom ik ook wel weer overheen.

Op zo'n moment baal ik gewoon dat ik nooit de mogelijkheid heb gehad om me op wedstrijden te bewijzen en verder te komen. Daar heb je in de wereld geld voor nodig.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 06-08-03 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

:evaw:

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:00

Sjimmy schreef:
Ik kan er kort of lang over zijn, ik hou het kort want ik wil niet verwijtend overkomen naar bepaalde mensen en als ik het lang maak dan zal dat wel gebeuren.

Gisteren ging ik voor het eerst rijden op Tsjarda. Dacht ik.
Ze hebben inmiddels een andere ruiter gevonden (buurmeisje, wil fulltime de paarden in, is Z - dressuur). Om kort te zijn, ik was niet meer nodig.
Het ging hun om het paard zsm ster te hebben. En ja, dat kan zij beter.
Op zich een begrijpelijke beslissing, maar ik baal als een stekker Verdrietig
Voorlopig geen paard voor mij dus. Ik mocht wel komen om te longeren maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt (niet dat ik dat te min vind, helemaal niet zelfs) het gaat mij helemaal niet om rijden, maar dit vind ik een beetje erg cru. Verdrietig


jemig dat slaat ook nergens op zeg. Je mag robin wel rijden haha gaat super kom je 30 augustus nog een keer naar de onderlinge vanmoerveen of helemaal niet meer?? qus melis

Just Beleve and HOPE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:05

Zo lang je paarden van andere rijdt ben en blijf je afhankelijk van de beslissingen van de eigenaar. Dat maakt je positie o zo kwetsbaar en daar is niets aan te doen.
Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg verdrietig bent en ik hoop dat er snel weer een leuk paard voor je kot.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:09

Balen zeg! Het klonk allemaal zo leuk.... Scheve mond

Als bijrijder moet je het echt treffen met een paardeneigenaar, dat is me zo ondertussen wel duidelijk geworden!

Heel veel succes met je zoektocht naar een ander paard, gaat vast wel lukken joh!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:21

He jakkes joh, wat vervelend! Ik vind ook dat ze je weleens hadden mogen afbellen, dit slaat echt nergens op. Ik zal eens mijn oren ophouden voor een bijrijdpaardje voor je.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 09:25

Tnx Jur! Dit betekent wel dat ik als je wil deze week al langs kan komen voor het longeren en de passoa teugel.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:28

Je komt naar langs hoor, ik hoor het wel! Het is dat mijn jonge paarden nog niet ouder zijn, anders mocht je mij gerust wat vaker helpen. Nu red ik het alleen nog makkelijk. Maar goed, ik zal het eens in de gaten houden. In welke plaatsen mag het nog?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:49

hier bij ons in de Betuwe weet ik nog wel een leuk bijrijdpaardje voor je.
Dus als je belangstelling hebt, pebe maar.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:08

Wat jammer, zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je flink teleurgesteld bent... Succes met het zoeken naar een ander paardje.

* To Belg, or not to Belg *

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:11

L*llig, ook al is het idd wel begrijpelijk! Maar het is gewoon balen, en bovendien vind ik dat ze je best even hadden mogen bellen erover. Succes met verder zoeken!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:14

balen joh!

das idd niet leuk!! denk je dat je mooi kan rijden enzo, en dan krijg je te horen van niet! zonde hoor!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:52

Gatsiedarrie, waarom nou hè? Dat maak je toch wel ontzettend vaak mee, dat het op het laatste moment niet doorgaat, net wanneer je eindelijk toch wel durft toe te geven dat het wel erg leuk is allemaal.
Ik heb ook tig keer te vroeg gejuicht terwijl ik dat toch echt tot het laatste moment uitstelde...
Jakkes, rot voor je, echt waar.
En dat longeren, tja, ik kan me voorstellen dat je daar dan niet zo veel behoefte meer aan hebt. Lijkt me ook meer een aanbod uit schuldgevoel van die mensen maargoed.
Hè jammer zeg, ik hoop echt dat je binnenkort weer iets heel leuks gaat vinden, een Omar zal het niet worden, maar ook in deze omgeving loopt vast wel een leuk paard rond die jouw aandacht en zorg wel kan gebruiken. Ik duim voor je, sterkte meid!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 10:54

Ik heb me ook voorgenomen om niks meer te vertellen tot ik écht 3 keer geweest ben ofzo. Dit is niet leuk. Zeker omdat er echt al afspraken waren gemaakt enzo.
Dat longeren was ook zo Marije, want dat doen ze nu zelf. Dus nodig is dat niet.

:evaw:

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:58

dat is inderdaad rot voor je, denk je net iets leuks gevonden te hebben, die mensen zijn je gewoon niet waard, klaar uit, ik hoop voor je dat je snel wat anders vind, waar je veel meer plezier aan gaat beleven.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:55

Hè, getsie, dan voel je je wel een beetje aan de kant geschoven, ook al kun je nog zo goed beredeneren waarom die mensen deze keuze gemaakt hebben. Het was prettiger geweest als ze iets eerder hadden afgebeld. Maar goed, geen verwijten, dat doe jij zelf ook niet. Het blijft een feit dat je heel afhankelijk bent als bijrijder van andermans paard. Ik heb er zelf een heleboel goede ervaringen mee, maar ook een paar mindere.

Ik hoop dat je snel een ander leuk bijrijdpaard vindt!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:24

sjips wat balen zeg. Hopelijk vind je snel een ander paardje.
Zou even info inwinnen bij Geral als ik jou was veel succes
en toch ook een klein beetje sterkte hoor!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 13:26

Heb ik al gedaan Barb, ze had een leuk aanbod maar omdat het toch wat ver weg is denk ik er nog even over na.

En bedankt allemaal voor het medeleven!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Muiz, sorayamagic2 en 84 bezoekers