Bosrit omg. Bergen(NH),waar parkeren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Bosrit omg. Bergen(NH),waar parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 07:53

Wij willen morgen een bosrit maken in de omgeving van Bergen. Weet iemand waar we 3 trailers kunnen parkeren. We weten dat je bij Poelenburgh en in Hargen kan parkeren, maar vroegen ons af waar het nog meer kan.



Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:00

Oei moeilijk hoor, het is nu toeristenseizoen dus ik denk ook niet dat je bij poelenburgh terecht kunt! Ik zou het echt niet weten en ik woon er toch al bijna 20 jaar. Je zou het oude hof kunnen proberen, dat is vlak bij mijn stal.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:58

kdenk dat je ook het beste bij het oude hof kan parkeren daar is het niet zo druk, en kan je je trailer wel goed kwijt! poelenburgh kan ook altijd wel hoor!neem aan dat je toch niet smiddags aankomt en gewoon sochtends vroeg gaat en dan is er zker wel plaats! succes en veel plezier je kan er heerlijk rijden!!

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 12:04

We gaan gewoon 's avonds. Waar is het Oude Hof? Ik ben wel bekend ,maar daar heb ik nog nooit van gehoord.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:59

tja haha nou eens even uitleggen! als je via het dorp komt, langs het hertekamp rijd en dan op de eeuwige laan uitkomt die straat met al die scheefstaande bomen en kasten van huizen aan beide kanten) is het al helemaal in het begin de eerste links, het is dan net of je een landgoed oprijd want je gaat door 2 hekken heen dan even doorrijden en je komt bij de parkeer plaats. khoop dat je het een btje snapt, zoniet dan ga ik het ff gedetailleerder uitlegge als het lukt Knipoog

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:01

of gewoon op de parkeerplaats bij hargen aan zee, dat doen wij altijd.

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarjanB, nowylover, OleJon en 110 bezoekers