Misselijke wegwerktruc!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Misselijke wegwerktruc!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 09:23

Zal bij het begin beginnen. Eerst ben ik een week op Ameland geweest. De eerste paar dagen was het verschrikkelijk heet, en ben ik meteen de eerste dag gebeten door een kwal. :evil De dagen erna regende het zo hard dat we de tent niet uit konden.

Afijn toen ik terug was, meteen naar Ewalda. Tot mijn grote verbazing waren ze zelfs wel bezig, de staldeur die al een poosje niet meer dicht kon, te maken. Ik naar binnen. Toen kwam de volgende schrik. Al mijn stro was bijna op en mijn kuilgras ook bijna.

Okay, kan gebeuren. De stal eigenaar leent wel eens wat... Ewalda afgespoten en binnen gezet met het kuil wat er nog was en water gegeven. Het komt het zoontje van de eigenaar eraan. Hij zegt tegen me: Wij krijgen ook een ponnie!!! Ik: O ja? Wat leuk! Hij: Ja we krijgen er 1 van Heidi! Komt zijn moeder er aan: Nee hoor dat is niet waar. Ik heb het maar zo gelaten, jongetjes van 4 kunnen zoiets tenslotte ook verzinnen.

Kom ik de volgende morgen weer op stal, hangt er een groot hangslot op de deur!!! Ik naar de eigenaar. Of ze de deur open wil doen. Tot mijn grote verbazing zegt ze NEE! En waarom dan wel niet? Als antwoord: Jij mishandeld je paard en blablabla, we zijn toen je weg was wel anderhalf uur bezig geweest om dat dier water te geven. En toen: Met een half uur is dat beest hier weg en anders is hij van mij en als hij nergens heen kan wil Heidi hem ook wel kopen! Okay, ik naar Cees Beers, het hele verhaal verteld en gelukkig kon ze daarheen. Weer terug met 2 auto's om alles op te halen en met Ewalda weer naar Cees te rijden. EN DAT MET EEN TEMPERATUUR VAN 35 Graden!!

Kom ik bij Imladris aan, stal mooi klaar en alles. Ik was helemaal doorweekt van het zweet en lek geprikt door dazen omdat ik in korte broek en blote voeten reed. Ewalda ook trouwens. Zo komt het dus dat ik weer terug ben bij Cees. En dat Ewalda nou gezellig met Altjo en Watson op stal staat. De rest: 8 merries, 3 ruinen, 5 hengsten en 2 dartmoor ponnies staan in het weiland.

2 dagen later rijd ik langs die oude stal om naar Ewalda te gaan, en wat loopt er in de bak? Juist een Witte Welshponnie van Heidi met 1 meisje erop, de staleigenaar ernaast en nog 5 blerende kinderen erom heen. Toen ik s 'avonds weer naar Ewalda ging was het het zelfde verhaal, net als de dagen erna. 2x per dag lopen ze dat ponnietje te "rijden" met deze hitte.

Toen vielen alle stukjes op hun plek.
De stal was gemaakt zodat het slot erop kon. De drinkbak volgens mij gewoon omgegooid en al het hooi en stro op zodat ik niets had om mee te nemen. En mij wegwerken zodat er een stal vrij was voor die schimmel. Als ze nou gewoon de 2 geiten in een kleinere stal hadden gezet, (die hebben geen stal nodig van 3x3,5) of van te voren hadden gezegt dat ze graag wilden dat ik een andere stal zocht omdat ze zelf een ponnie wilden, was ik ook wel gegaan.

Nou ja, boeiende vakantie dus.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:27

Komt idd leuk over, NOT! Wees maar blij dat je daar weg ebnt, zulke mensen heb je echt niets aan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Caira
Berichten: 26045
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:55

Errug vreemd! Ik zou zeker nog achter je stro en hooi aangaan. Daar heb jij voor betaald!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:58

Idd blij zijn dat je er wegbent. En de mensen die dit flikken, zijn juist de mensen die het snelst hun beestjes zullen mishandelen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:03

Wat een rare lui zijn dat... Ik denk dat je blij mag zijn dat je daar weg bent. Mensen die je op zo'n manier behandelen ben je beter kwijt dan rijk.

* To Belg, or not to Belg *

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:08

Vreemde lui, wees maar blij dat je er weg bent en arm ponietje van heidi..

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:10

nouja!! die zijn echt ziek in hun hoofd! wees maar blij dat je daar weg bent, anders stond je nu nog bij die gekken!!!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:16

Mocht je zo makkelijk terug naar je oude stalhouder? Dat is mazzel hebben!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 11:15

Cees Beers is de haflingerfokker van Stal Imladris. Daar heb ik Ewalda gekocht en met hun heb ik nog steeds goed contact. Ze kan daar staan tot ik iets anders heb gevonden, want in de winter moeten de andere paarden weer naar binnen. En dat zijn er ook 20. Dus ik moet wel gewoon verder zoeken.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:23

jeetje wat stom zeg dat ze het op die manier doen ... denk je ook een leuke vakantie te hebben ( niet dus )
gelukkig zijn die andere mensen wel aardig

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:25

Lekker! Ik denk dat je er niet al te rouwig om moet zijn dat je daar weg bent. Wat heb je toch ook rare mensen op de wereld.

pepijntje
Berichten: 117
Geregistreerd: 28-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:41

Scheve mond

Nou , dat hadden ze met gemak anders kunnen oplossen.
Wees idd maar blij dat je weg bent daar.

She's not what you're used to

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:24

Ze hebben het over dierenmishandeling enz enz maar iemand verplicht zijn/haar paard laten verplaatsen op het heetst vand e dag is lekker normaal Boos! . Rare lui! Beetje banaal gegaan maar wees blij dat je weg bent yoh!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:14

Nou ja zeg, zo behandel je je klanten toch niet Boos!

Beetje erg onbeschoft is het wel Scheve mond

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30596
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:12

Dit vind ik dus ook echt misselijk van die mensen. Hopen dat je snel een beter stal vind!! Succes!!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:31

nou ja zeg! sommige mensen zijn wel heel erg brutaal zeg Lips are sealed!!!
succes met het verder zoeken naar een andere stal!

Dag lieve mama...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:47

sjonge jonge wat een klote mensen zeg
Eigelijk kun je beter blij zijn dat je wegbent daar, wat een rare manier om iemand weg te krijgen zeg
Heel veel succes met het zoeken naar een andere stal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke en 5 bezoekers