Startkaartvraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Startkaartvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 20:12

Ik heb al voor de grote zomervakantie een startkaart aangevraagd,ik was even benieuwd hoelang het bij de meeste bokkers heeft geduurd tot ze hem thuisgestuurd kregen,het paspoort van mn paard ging zeer snel,maar de startkaart duurt nu al wel erg lang


bandiet4life
Berichten: 4
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:16

Heej Lianne..
Bij mij duurde een startkaart ook heel errugh lang hoor..ongeveer 8 weken..Maar als juh het tog te lang vind duren kan je de KHNS altijd bellen..

Koesjuh Sofia

BaNdIeT 4 EvA&AlWaYs

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 23:03

hej dank je...weet ik dat gelukkig Lachen maakte me al zorgen

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:29

Aan het begin van het jaar duurde het idd erg lang, maar ik heb de KNHS laatst gebeld hierover en ze verzekerde me dat je je startkaart nu twee weken na aanvraag binnen hebt. En bij mij was dat ook zo. (terwijl ik hem in de vakantietijd aanvroeg)
Als ik jou was zou ik er gewoon even achteraan bellen!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:54

2/3 weken ongeveer dus dat duurt al wel heel lang bij jou

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 01:12

lianne heb je hem nu ? anders wil ik ook wel wat voor je regelen hoor ?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:48

ik geloof dat je hem in deze tijd van het jaar aanvraagd aardig snel hebt. maar in het begin en eind van het jaar duurt het veel langer.
als ik jou was zou ik maar even bellen.

*

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 12:27

ja ik heb hem aan het eid van het jaar zeg maar aangevraagd,zodat ik zo kan starten in het winter/binnen seizoen...ik denk ook maar eens dat ik ga bellen

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:33

Ik ga vanavond een startkaart aanvragen + coupons voor mij met Lilly (van Obsession) maar weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren? (dus met de coupons erbij?)

en als ik met mijn eigen pony M1 of hoger start, mag ik dan wel gewoon met Lilly B starten? daar waren toch ook weer allemaal regels over?

:)

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:35

Wat loopt het paard?
Er staat een duidelijk overzicht in het nieuwe wedstrijdregelement

Don't dream your life, live your dreams!

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 23:00

Ik had hem binnen een week ....

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:01

Hoorde net iemand op de club die ze binnen een week binnen had. Mijn startkaart is blijkbaar vorige week aangevraagd (wist ik niks van), dus mss kan ik op het TBF al officieel starten!!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:19

biepp schreef:
Ik ga vanavond een startkaart aanvragen + coupons voor mij met Lilly (van Obsession) maar weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren? (dus met de coupons erbij?)

en als ik met mijn eigen pony M1 of hoger start, mag ik dan wel gewoon met Lilly B starten? daar waren toch ook weer allemaal regels over?


volgens mij duurt het tegenwoordig zo´n 2/3 weken. Ik had mijn startkaart twee weken na de aanvraag binnen.

Daarnaast mag je met Lily gewoon B starten!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:42

Mause"]
[quote="biepp schreef:
Ik ga vanavond een startkaart aanvragen + coupons voor mij met Lilly (van Obsession) maar weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren? (dus met de coupons erbij?)

en als ik met mijn eigen pony M1 of hoger start, mag ik dan wel gewoon met Lilly B starten? daar waren toch ook weer allemaal regels over?


volgens mij duurt het tegenwoordig zo´n 2/3 weken. Ik had mijn startkaart twee weken na de aanvraag binnen.

Daarnaast mag je met Lily gewoon B starten!
[/quote]

Dankje Lachen

Gelukkig maar, want L1 zie ik nog niet echt zitten, hoe braaf ze ook is.
Ik ga als het goed is 20 sept. voor het eerst met haar starten, dus dan moet het wel lukken met de startkaart Lachen

:)

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:49

Ik had mijn startkaart ook binnen 2 weken. Alleen hadden ze de kleur er verkeerd opgezet. Volgens de KWPN is die van mij namelijk sabino zwart, dus hadden ze er bij de KNHS zwart van gemaakt. Maar een sabino is een onveranderlijke schimmel. Helaas pindakaas!

Ze wilden dat overigens niet veranderen in sabino zwart. Dus hebben we het op een akkoordje gegooid en er een zwartgeboren schimmel van gemaakt! hahaha.

Nieuwe startkaart had ik ook binnen 2 weken trouwens, en ik ben gewoon gaan rijden met die andere. Kreeg wel commentaar van de jury, maar ach na het uitgelegd te hebben was het gelukkig geen probleem.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:51

Ik wil niet veel zeggen Schijnheilig maar ik heb vorige week vrijdag mijn startkaart aangevraagd bij het KNHS en ik heb hem gisteren binnengekregen samen met mijn startcoupons....... erg snel dus maar helaas 1 probleem.. mijn naam verkeerd Ik heb vanochtend meteen gebeld en nu moet ik wachten op mijn nieuwe startkaart. De startcoupons schijn ik wel gewoon te kunnen gebruiken Verward

Ook hebben ze Omar 1.57 m gemaakt op de startkaart Haha! Ik had duidelijk doorgegeven dat hij 1.56 m is... nu heb ik dus een paard Bloos! i.p.v. een E pony *LOL* Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:58

AnneOmie schreef:
ik heb vorige week vrijdag mijn startkaart aangevraagd bij het KNHS en ik heb hem gisteren binnengekregen samen met mijn startcoupons


WOW, dat is wel heel erg snel! Ik hoop dat ik hem voor de 16de aug. binnen heb, dan kan ik nog officieel starten, anders HC. Heb net de startlijst al gehad, en ook al heb ik tog wedstrijden gereden met Vera en Haike, ben voor Oki toch wel zenuwachtig. Start meteen L1 en oki is nog nooit op wedstrijd geweest, hoop dus wel dat ie zich een beetje gedraagt. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88, Flip00, GrapeshotBot en 32 bezoekers