Dat moet ons weer geberuen... :\ :\

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Dat moet ons weer geberuen... :\ :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 20:02

Vanmiddag belde ik naar de eigenaar van m'n verzorgpony's om te vragen of het daar een beetje uit te houden was met de warmte, kreeg ik te horen dat een van de pony's met zijn been over het hek heen was geslagen en vast had gezeten. De Dierenarts was er toen al bij en moest maar zo snel mogelijk komen.

Tegen de tijd dat ik er was, was het een half uurtje later en was de dierenarts net weg.
Sandra, onze merrie die net op de keuring een mooi 1ste premie had gehaald en naar de centrale keuring in Kootwijk zou gaan, had een diepe snee onder haar koot. De dierenarts moest het hechten en ze had er nu een verband om. Hing er vanaf hoe het geneest, of we nog naar Kootwijk kunnen, maar misschien dus geen centrale keuring voor ons.

Waren we net zo blij geweest met haar en dat ze naar Kootwijk mocht, nu gebeurt er dit.
Dat moet ons nou net weer gebeuren Scheve mond Scheve mond

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:07

gelukkig is er niets ernstigs...centrale keuring kan volgend jaar ook altijd nog

Ik heb wel rottigere dingen met wonden gehoord deze week. Het is natuurlijk heel vervelend, maar wees blij dat het niets blijvends is...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:11

Wat jammer zeg, datr je nu misschien niet naar de keuring kunt!! In ieder geval is er verder niks "echt" ernstigs met dr! Toch blijft het rot...

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:52

Das naar zeg!

Hopen dat het snel en mooi geneest! Beterschap voor dr!

Wat wel opvalt: ze heeft een snee in haar koot en de keuring is in Kootwijk Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Mantha
Berichten: 25
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:05

errug rot! Kootwijk kan je trouwens wel prachtig rijden! Hopelijk ga ik er weer heen in september! Sterkte ermee en hopelijk red je het nog!

Carpe diem!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rien10 en 35 bezoekers