HELLUP! Emailadres klopt niet!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

HELLUP! Emailadres klopt niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 21:06

Hoi allemaal!

Ben net een paar dagen terug van vakantie uit Zuid-Frankrijk. Daar vond ik een jongen heel erg leuk, maar nooit mee gepraat. Toen hij naar huis was heeft een vriendin van mij aan een vriend van hem (jaja, heel ingewikkeld) zijn e-mailadres gevraagd.

Toen ik thuis kwam heb ik hem meteen toegevoegd op msn. Maar omdat ie niet online kwam en ik geen geduld had, dacht ik, ik stuur hem een mailtje. Dus ik wil het verzenden, krijg ik een melding dat het e-mailadres helemaal niet bestaat. Maar wat zo raar is, ik kreeg geen melding bij msn...

Kan iemand mij please uitleggen hoe dit kan??? Verward

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:26

msn kijkt er niet naar of de ingevoerde adressen bestaan of niet

volgens mij heeft die jongen gewoon een nep emailadres doorgegeven, wakker worden dus Scheve mond

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:28

Ach jee wat banketstaaf!!! Is er niks wat fout kan zijn aan zijn email?? een L die op een I lijkt ofzo?? Zo niet, nou jammer dan.... Dan is hij jou ook niet waard.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:41

leentje schreef:
msn kijkt er niet naar of de ingevoerde adressen bestaan of niet


Zullen wedden van wel Haha!
Als het niet klopt krijg je gelijk een berichtje dat dat emailadres geen msn paspoort heeft (zoiets).

Ik weet ook niet hoe het kan, misschien een typfoutje?

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:46

uhmmm, MSN vraagt eenmalig in het begin als je een msn adres wil die niet van hotmail.com afkomt, een mailtje terug te sturen... het kan zijn dat die jongen dat ooit heeft gedaan, maar later het email adres heeft laten vervallen... het kan dus zijn dat het MSN adres echter nog wel werkt... is het een hotmail adres of een ander adres Georgette?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 23:00

Ik heb zowel @hotmail als @msn geprobeerd. Zoals Steffi zei heb ik het wel eens gehad dat ik iemand probeerde toe te voegen aan msn en dat ik een typfout maakte. Ik kreeg meteen een melding. Maar ik weet heel erg zeker dat ik geen typfout heb gemaakt.
Daarna heb ik dus @msn geprobeerd, maar toen kreeg ik meteen het mailtje terug van postmaster.
Ik vind het allemaal vaag....

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:12

Vakantieliefdes moet je meestal met een korrel zout nemen. Echt waar. Wel l*llig voor je hoor!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 23:15

Het was niet eens een vakantieliefde, ik vond hem alleen heel erg leuk. Ik heb daar niet eens met hem gepraat, maar vraag me gewoon af hoe het kan van die meldingen...

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:54

Georgette schreef:
Ik heb zowel @hotmail als @msn geprobeerd. Zoals Steffi zei heb ik het wel eens gehad dat ik iemand probeerde toe te voegen aan msn en dat ik een typfout maakte. Ik kreeg meteen een melding. Maar ik weet heel erg zeker dat ik geen typfout heb gemaakt.
Daarna heb ik dus @msn geprobeerd, maar toen kreeg ik meteen het mailtje terug van postmaster.
Ik vind het allemaal vaag....


die jongen had dus een hotmail adres? Misschien kan het ook zijn dat je een reply krijgt dat ie em niet kan versturen, omdat zn inbox vol zit?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 13:41

Ik dacht dus dat ie een hotmail adres had, maar als ik daar naartoe probeer te mailen, dan krijg ik dus een melding dat het adres niet klopt. Toen heb ik naar het msn adres gestuurd, en toen kreeg ik hem dus gelijk teruggestuurd via postmaster.

Maar Martijn, het is dus zo dat als iemand zijn inbox vol zit, je niet kan mailen en je het mailtje dus meteen terug gestuurd krijgt?

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:31

ja, dat klopt, dan krijg je een foutmelding terug van de postmaster... kan zijn dat de persoon dat mail adres niet meer gebruikt, of na de vakantie nog niet geleegd heeft?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 17:03

Ik hoop dan maar dat dat de reden is...

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:14

Als je naar een hotmail adres wilt mailen en diegenes inbox is vol dan kan je t mailtje niet eens versturen en krijg je gelijk een popup met de melding dat de inbox vol zit.
Dus dat kan t niet zijn..

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:15

laten we het hopen, en anders, ja er zijn genoeg vissen in de zee hoor Knipoog gewoon een keertje iemand eruit hengelen Knipoog

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:15

Josti schreef:
Als je naar een hotmail adres wilt mailen en diegenes inbox is vol dan kan je t mailtje niet eens versturen en krijg je gelijk een popup met de melding dat de inbox vol zit.
Dus dat kan t niet zijn..


ow, dat is nieuw dan, ik heb zelf geen hotmail adres meer...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 17:44

martijn schreef:
laten we het hopen, en anders, ja er zijn genoeg vissen in de zee hoor Knipoog gewoon een keertje iemand eruit hengelen Knipoog


Ik ben niet zo goed in vissen...

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:53


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 21:52

Ja ach... Ik baal er gewoon van en ik hoop nog steeds dat ie op een dag online komt....