Dit is echt om te kotsen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 09:32

Gister was ik in Utrecht.

Ik ging met 2 andere mensen even de stad in. Ff wat eten enz. 's Avonds om een uur of 11 gingen we weer naar huis.

In Hoog Katherijne kwamen we een meisje tegen dat we kenden. Ze had eigenlijk ontgroening bij Unitas (studentenverening in Utrecht) , maar ze had gehoord dat haar vader in New York zat. Hij leefde nog maar zat midden in de chaos.

Bij haar thuis was iedereen natuurlijk in de paniek en zij wilde natuurlijk ook snel naar huis.

Maar ze mocht niet weg van Unitas!!!! Ze zeiden dat ze wel even moest beseffen hoe belangrijk "de vereninging en de ontgroening" wel niet waren en dat ze nu toch nix kon doen.

Dit kan toch niet!!!! Alsof zo'n %*^^% vereniging belangrijker is dan je familie!!! Ik was echt woest! Ze mocht uiteindelijk pas na een uur weg!!! Na een uur!!!! Ze moesten vandaag invechten en dat vond Unitas zo vreselijk belangrijk!!!

Om te kotsen Misselijk Misselijk Misselijk Dat ze dat kunnen doen. ik zou echt nix meer met dat hele $%*&#$% Unitas te maken willen hebben.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:43

Ach ja, dat soort verenigingen zijn sowieso niets voor mij.. Vrijheid blijheid bij zo'n vereniging en anders hoeft het niet voor mij.. Brrr.

Inderdaad wel irri voor haar ja Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:45

Als ze om 11 uur 's avonds op HC stond, zal ze toch zijn weggeggaan neem ik maar aan. Tja ontgroeningen... wat kan ik er over zeggen eigenlijk.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:47

haha, Zep zit ook bij zo'n corps achtig gebeuren? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:36

Lieve Bart, niet elke studentenvereniging = corps hoor... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 11:38

Ze is idd weggegaan, maar dus niet uit zichzelf. Want dat mocht niet. Ze hebben haar pas na een uur weg laten gaan.

Sorry Zep als ik jou beledigd heb Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:43

Wat nou, niet mogen? Bij zo'n ontgroening kijken ze gewoon hoever ze je kunnen krijgen, en of je voor jezelf opkomt. Als jij op zo'n moment braaf naar zo'n commissie luistert, en ja en amen zegt, dan lachen ze zich alleen maar kapot. Als jij zegt: 'Bekijk het maar met je verbod, IK ga naar huis, naar m'n familie', dan weten ze dat veel meer te waarderen dan dat jij slaafs doet wat zij zeggen hoor. Toen ik 18 was, was ik ook iets slaafser dan nu (of zeg maar gerust een heel stuk slaafser). Nu zou ik me dat echt niet meer laten zeggen, als ik weg wil om zo'n reden dan ben ik weg.

BTW: je beledigt hier niemand hoor Roos. Dat iemand lid is van een studentenvereniging wil nog niet zeggen dat-ie het eens is met alles wat daar gedaan en gezegd wordt.

Maar eh... gaan we hier nu een discussie houden over studentenverenigingen? Mag toch hopen van niet, dit is het America Under Attack-forum...

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-12 11:45 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:50

Ik kan me wel voorstellen dat ze eventjes niet wist hoe ze het had, ze had natuurlijk gelijk naar huis kunnen gaan, maar ze zal ook wel even een behoorlijk onzeker gevoel hebben gehad waardoor ze het 'verbod' misschien wat zwaar heeft opgevat.
Volgende keer kiest ze voor zichzelf.

Studentenverenigingen zijn niks voor mij en als ze ontgroeningen doen dan krijg ik ook een corps-gevoel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Ashleytjuhh, Athelas, Barchetta, Jorex, karlli, KimD, KleinBoefje, kosseh, Lalladidoo, Olga89, Roosch, StonedRomy, xAlice, YandexBot en 137 bezoekers