Stage probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Stage probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:18

Ik studeer dier en veehouderij in deventer, ga naar t 2e jaar.
Nou had ik dus zomerstage... Ben de 21 juli begonnen, had tot 15 augustus gemoeten. Maar ik was zo handig om op dag 11 mn vingers onder een stalen buis van 4 meter lang te stoppen, resultaat: gebroken vinger, tot op t bot open en 5 hechtingen. en 2 vingers flink gekneusd... de hele boel in een mitella...Verdrietig
enkeltje naar huis dus.
nu dus geen stage afgerond, mis 6 punten, en heb nog lang niet genoeg info voor het verslag dat voor mn 2e jaar telt. door dit geintje mis ik op een mn propedeuse... en over 2 weken moet ik weer naar school.
die mensen waar ik stageliep waren nogal gek met me, en willen me héél graag terug, liefst voor een langere periode (ze smeekten me zo'n beetje Tong uitsteken ) , waren super tevreden over me.
nou kan ik daar echt heel veel leren heb ik wel gemerkt, en ik had t ook super naar mn zin. Ikke wil terug!
Liefst wil ik een paar maand of iets in die geest, maar qua school is dat never nooit in te passen...
Een jaar stoppen met mn opleiding?? Wat nu? Ik wil dr echt weer heen!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:32

Kun je niet proberen een vervangende stage te zoeken, waarbij je hand niet hoeft te gebruiken?

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:38

ik moet een praktijkstage doen op een paardenhouderij... misschien westernrijden? Tong uitsteken Nee, geen optie helaas Scheve mond

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:58

Heb je een stagebegeleider of docent waar je je probleem voor kunt leggen ?
Het zou toch zonde zijn als je door zo'n l*llig ongeval je punten mist, om nog maar te zwijgen over een jaar studieonderbreking
Op school hebben ze waarschijnlijk wel vaker met dit bijltje gehakt, ik zou in eerste instantie daar naar toe bellen / gaan om het probleem voor te leggen.
Veel beterschap en succes Ach gut

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 14:54

heb ik al gedaan, wordt morgen terug gebeld...
en dat jaar studieonderbreking was mijn plan Bloos ik wil best een jaartje praktijken Haha!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:50

let wel op dat als je eenmaal gaat werken dat je veel meer moeite zult krijgen met studeren daarna hoor!

Ik ben ook vrij vroeg gaan werken (19 jaar) en nu heb ik heel veel moeite als ik iets uit m'n hoofd moet leren.

just a warning....

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 01:44

Haha. Ga gewoon daar werken en kom ook naar Dronten! Haha!
Is immers een vergelijkbare opleiding!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 02:57

Vanuit school valt vast wel iets te regelen. Zo'n ongelukje kan gebeuren en je zal niet de eerste zijn die zoiets overkomt.
Ik zou persoonlijk geen studie onderbreken voor zoiets. Ik weet maar al te goed hoe moeilijk het dan is om weer terug naar school te gaan. Kun je niet daar blijven stagelopen en daarnaast in de avonduren/weekenden er een bijbaantje krijgen?

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 07:53

Misschien dat je op zaterdag en andere vakanties stage kan lopen en dat je je verslag later in mag leveren. Er valt heus wel wat te regelen met school toch?!

Thats_Me

Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:40

denk niet dat school zo moeilijk zal doen, en je te helpen het op te lossen want iedreen kan een ongeluk oplopen, en dat weten zij ook wel!! dus denk wel dat het allemaal goed gaat komen hoor Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 13:56

Scylla schreef:
Misschien dat je op zaterdag en andere vakanties stage kan lopen en dat je je verslag later in mag leveren. Er valt heus wel wat te regelen met school toch?!

dat is t (voorlopig) geworden