Wat is dit verschrikkelijk!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 09:22

Brrrr, ik ben me echt rot geschrokken!!!

Gister zat ik in de Mac Donalds in Utrecht zie ik ineens Bush op de t.v. Ik vroeg me af wat het was maar besteedde er verder geen aandacht aan.

Even later stond ik kleren te passen in de Hennes en hoor ik wat er was gebeurd en wat er nog gebeurde.

Ik kon het echt NIET geloven!! Het is zo onwerkelijk. Het lijkt wel een hollywood film. Die beelden. Ik krijg ze niet meer van mijn netvlies.

De mensen die naar beneden springen, mensen die onder de puin vandaan komen maar nog steeds hun acte tas bij zich dragen, niet beseffend wat er is gebeurd. Kinderen waarvan de ouders in en om de gebouwen en vliegtuigen zaten.

Ik zat gister gewoon te janken voor de t.v. Is dit nou een wereld waarin wij willen leven? Is dit nou veiligheid? Ik weet echt niet meer wat het moet worden met deze wereld. Een vliegtuig is geen vervoersmiddel meer maar een vliegende bom.

We weten niet wat er allemaal nog gaat gebeuren en we weten ook niet wie dit heeft gedaan.

Ik ben echt bang.

Voor de mensen die bij deze ramp geliefden zijn verloren: heel veel sterkte!
_________________
Kanjer is een kanjer!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *Roos* op 2001-09-12 09:22 ]</font>