Sterkte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 01:00

Kwam van mn paard af om af te zadelen, doe de radio aan op een muziekzender en wat zegt ie, dat het regionale nieuwsbericht plaats maakt voor een nieuwsbericht over Amerika?

Ik denk, wat is daar dan in hemelsnaam gebeurt?
Gaat het over vliegtuigkapingen die in gebouwen zijn gestort.
Ik denk, wat is dit voor ziekelijke grap.
Maar het was echt waar.

Toen ik thuis kwam zaten mn ouders al voor de tv.
Vanaf 6 uur is bij ons de tv aangeweest (nu nog steeds), het gaat alleen nog maar over Amerika.
Wil je je zinnen verzetten en ff naar wat anders kijken, nee dat wil niet eens, op alle zenders gaat het over Amerika.

Ik moest meteen aan de ramp van Enschede denken, maar dit is nog zoveel maal erger.
Bij al die mensen komt het natuurlijk weer boven, ook die van andere rampen.

Ik wil bij deze alle mensen die er wat mee te maken hebben, sterkte wensen (kan dit bij ieder topic natuurlijk ook allemaal apart doen, maar dat zijn nu al zoveel topics en ik doe het gewoon in 1 maal) en hoe erg het ook is, voor sommige gecondoleerd.
Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis komt, en voor diegene die nog in spanning op een telefoontje zitten te wachten, er snel duidelijkheid is.

Ik wil nog zoveel zeggen, maar kom niet zo goed uit mijn woorden.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:17

Ik sluit me helemaal bij je aan.
Ik wil ook graag alle mensen die op wat voor manier dan ook iets met deze ramp te maken hebben of familie hebben die er iets mee te maken heeft onwijs veel sterkte wensen.

Liefs, Renee