HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 09:08

Ik ben zoooo kwaad: ik was een paar dagen naar de veluwe met Anton, was heel leuk allemaal, kom ik terug, hoor ik vanochtend dat een hele lieve shetlander hier in de buurt IS DOOD GESTOKEN!!!!! Ze was nog drachtig ook!
Ik ben hardstikke bang dat hetzelfde gebeurt met Anton maar wat moet ik nou..? Ik kan hem toch geen 24 uur in de gaten houden?
OOO maar als ik dat zieke mens betrapt dan vermoord ik hem echt!!!!
Dit is nou al de 3e keer in Enschede!!! God wat ben ik kwaad!!!!


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:13

Wat mij opvalt is dat ze vaak drachtige merries pakken, of lijkt dat nou maar zo.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:22

vreselijk zeg!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:27

Ah get, nee he niet weer!! Heb vanochtend niet de krant gelezen dus dat heb ik weer gemist. Heb je enig idee waar in Enschede? Want als het bij Flet in de buurt is moeten we er even voor zorgen dat er altijd iemand thuis is als onze paardjes buiten staan. Je mag me ook pb-en hoor!

Als ik die persoon/personen die dit doen te pakken krijg..... Stoom uit je oren Stoom uit je oren ~~}> ~~}> Extreme duivel

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:29

Gatverdamme, alweer! Je hoort het steeds vaker, lijkt het wel...

* To Belg, or not to Belg *

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:39

Dit is echt vies!!! Geen woorden voor....

Maar kunnen jullie paardjes niet binnen staan? Anders zou ik hem zo in de tuin neerzetten. Ik zou geen enkel risico durven nemen....

In ieder geval sterkte, ik zou er slapeloze nachten van hebben.....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:50

Het is echt niet normaal meer!!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:53

dammmm niet normaal meer! die persoon moet echt heeeeel veer uit mijn buurt blijven!! hoe durven die lui zeg!! snap niet wat daar nou de lol van is Verward

Dag lieve mama...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:03

gatver! Wie doet nu zo iets! ik word hier echt misselijk van!

.

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:04

Grrr!!
Waarom altijd iemand anders doe het lekker bij je zelf zou ik het zeggen!!(die dierenkiller!! Boos!)
En wrm een drachtige merrie dit is gewoon te ergug voor woorden!

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...

    Georgette

    Berichten: 11632
    Geregistreerd: 20-03-03
    Woonplaats: Hilversum

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:13

    Ik zal geen risico nemen en je paarden binnen zetten!

    Liesje_Lover

    Berichten: 6861
    Geregistreerd: 03-11-02
    Woonplaats: Den Bosch

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:20

    Echt niet normaal!!! Ik zou zo snel als het kom je paarden binnen gaan zetten hoor!!!! Geen risico nemen!
    Echt banketstaafligge mensen zijn dat.....die zijn toch gewoon harstikke ziek!!! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

    Boomerang
    Berichten: 1506
    Geregistreerd: 03-06-03
    Woonplaats: Onbekend

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:23

    Wanner gaat justitie en politie zulke problemen nu eens aanpakken?? Als ze gepakt worden mogen ze 200 uur borden wassen in een bejaardenhuis??
    Zieke acties vragen om zieke straffen!! Maar weer gewoon het handje afhakken a la de middeleeuwen. Als we hier in nl nu niet op gaan treden... wat dan?? Een dier (en een kind) zijn weerloos zij hebben extra bescherming nodig!

    _Tanja_

    Berichten: 5860
    Geregistreerd: 21-12-02
    Woonplaats: tilburg

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:30

    jeetje wat erg zeg ... echt niet normaal meer !!! zieke mensen allemaal

    en idd boomerang. Wanneer gaat de justitie en de politie dat aanpakken. Volgens mij nooit want ze denken dat ze betere dingen te doen hebben !!!

    Time flies when you're having fun!
    Hij is eindelijk van mij :D
    [RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

    griebels

    Berichten: 15354
    Geregistreerd: 10-12-01
    Woonplaats: Regio Eindhoven

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:32

    Toen ik in DL op een volbloed fokkerij werkte, hadden ze daar ook zo'n paardenkiller! Stoom uit je oren
    Secco, een jaarling, werd doorboort met een of andere speer. Heel zijn luchtpijp en slokdarm waren naar de kl*te Verdrietig . Hij heeft het ook niet overleefd, is na een paar dagen heengegaan! Huilen
    Zo zijn er ook paarden die door de buik, schede etc gestoken zijn. Ik hoop dat ze hem ondertussen te pakken hebben... Of misschien is ie wel verhuist naar Enschede! Boos!
    Mocht ik zo iemand tegenkomen, dan sta ik niet voor mezelf in. Ik denk dat ik die speer af zou pakken en hem hetzelfde aan zou doen als hij met die zielige paardjes heeft gedaan!!! Haha!

    Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
    Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


    hobbelheks

    Berichten: 8843
    Geregistreerd: 11-09-01
    Woonplaats: donkerbroek

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:33

    jeetje in enschede, alweer???
    vind het wel heel eng, misschien moeten we de dierenbescherming eens optrommelen om er extra druk achter te zetten dat dit soort dingen sneller opgelost worden Verward
    maar wat een ziek figuur (alhoewel ik me wel afvraag wat er speelt in het leven van zo'n iemand)

    zadeltje
    Berichten: 16
    Geregistreerd: 05-08-03
    Woonplaats: duiven

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:49

    ik zou ook bang zijn Boos!:(

    i love a boy !!!!!!!

    HeleennAnton

    Berichten: 394
    Geregistreerd: 04-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 14:23

    Ik kwam net de vader van de eigenaar van Vanessa (maatje van Anton) tegen bij de wei, hij had de shetlander gezien: ze was helemaal open gesneden, ik werd er misselijk van.

    Je moet er toch niet aan denken dat ik over een paar dagen op bokt moet zetten dat Anton open is gesneden en dat zijn darmen eruit hangen en dat ik hem maar uit zijn lijden verlost heb..........

    Trouwens ze zijn nu foto's aan het maken bij de pony ik denk dat het morgen wel in de Tubantia staat of op tv-oost komt.

    Nerootje

    Berichten: 2172
    Geregistreerd: 29-07-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 14:59

    aaah dat iemand het in zijn hoofd haalt om zoiets te doen. Dan ben je echt ziek hoor. En weet je wat ik ook zo erg vind het is nu al een paar keer gebeurd maar is er inmiddels al iemand opgepakt NEE, echt heel erg dit!

    ♥ Nero † 18-2-2012
    Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
    Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
    Voor mooie wimperextensions klik hier!

    juudje

    Berichten: 155
    Geregistreerd: 14-06-03
    Woonplaats: best

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:29

    dit is echt heel ziek! Stoom uit je oren welke klote mensen doen dit zeg en dan nog drachtige merries ook nog en de politie mag er ook wel wat aan gaan doen net zoals de dierenbescherming! echt zo ziek is dit Stoom uit je oren Stoom uit je oren

    eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

    ikisik

    Berichten: 2784
    Geregistreerd: 18-02-03
    Woonplaats: NL

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:47

    Jullie moeten de regiopolitie bellen (of langs gaan) en vragen of hun daar meer gaan kijken langs de weilanden... Vooral in de avond en als de mannen in het blauw nu eens extra vaak opletten en de kids op brommertjes met rust laten, dan is de pakkans een stukje groter geworden, bij ons NH is het ook een tijd onrustig geweest toen hebben de mannen in het blauw extra goed gekeken en de rust is wedergekeerd....

    juudje

    Berichten: 155
    Geregistreerd: 14-06-03
    Woonplaats: best

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:13

    james100 schreef:
    Jullie moeten de regiopolitie bellen (of langs gaan) en vragen of hun daar meer gaan kijken langs de weilanden... Vooral in de avond en als de mannen in het blauw nu eens extra vaak opletten en de kids op brommertjes met rust laten, dan is de pakkans een stukje groter geworden, bij ons NH is het ook een tijd onrustig geweest toen hebben de mannen in het blauw extra goed gekeken en de rust is wedergekeerd....


    als ze het doen helpt het wel maar meestal doen ze er toch niks aan

    eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

    Sting

    Berichten: 12857
    Geregistreerd: 22-04-03
    Woonplaats: Rolde

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:55

    Jeeeeeetje, zoiets doet een normaal mens toch niet, als je niet van paarden houd blijf je er gewoon uit de buurt, je hoeft ze niet gelijk dood te steken!

    iloveperry

    Berichten: 1604
    Geregistreerd: 16-06-03
    Woonplaats: Ommen!!!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:58

    wat een s*kkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikhoop nie dat ie hier heen komt. En dat ie snel opgepakt wordt

    wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

    Lianne007

    Berichten: 2886
    Geregistreerd: 03-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:59

    Vreselijk zeg!..laten ze lekker hetzelfde doen met de dader!!


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, GoogleAdsense, Ilona__, JameyDL, Kopmeeuw, mariettek, MeesMo, Mondy, Noor17, Patriesje, pillow, Pinacolada, Robin_Rikkie, ryukapple, Texas02, Vagabondo en 148 bezoekers